James Arthur - ımpossible
------
Bir an duyduğum cümleye gülesim gelmişti. Cidden ben nasıl Hira olabilirdim ki? Dış görünüşümüz haricinde nerdeyse hiç ortak noktamız yoktu.
Bir kere benim vicdanım vardı. Senelerdir kapanmayan boşluklarım vardı.
Avanoa. Avanoa e le mafai ona tapunia. *Boşluklar. Kapanması imkansız olan boşluklar.*
Hira'nın bir şeye üzüleceği düşüncesi saçma geliyordu. Üzülseydi bizi bırakıp kesinlikle gitmezdi.
Ben rahat olmayı seven tiplerdendim ve çok nadir süslenir, nadir makyaj yapardım.
Hira'nınsa makyajsız dolaştığı gün olduğunu sanmıyordum. Sadece fazla süslüydü.
O acımasız olandı.
Bense vicdanlı olan.
"Ciddi misin?" Diye sordum bakışlarımı yüzünde gezdirmeye devam ederken.
"Ben sen nasıl olabilirim? Kendine bak, bir de bana bak. Cidden sen olmamı istiyor musun?"
"Ben olmayacaksın zaten. Benim yerime oynayacaksın. Sen ona o mekanda ne dedin bilmiyorum ama onu düşündüyor, durmasını sağlıyorsun. Bende tam olarak böyle olmasını istiyorum."
"Cidden," dedim konuşmaya devam edebildiğimde. "Nasıl bu kadar acımasız olabiliyorsun?"
Alt dudağını yalayıp ruhsuzca gülümsedi. Bu hali beni korkutsa da bir şey demedim.
"Burası gerçek dünya kardeşim. Ve yaşamak istiyorsan acımasız olmak zorundasın."
Sessiz kalmayı tercih ettiğimde bir müthet ikimizde sustuk. Gerçekten teklifini kabul edip etmemek arasında gidip geliyordum.
"Babamızın hastane masraflarını karşılarım ve annemi dönmeye ikna ederim. Ata ortadan kalktıktan sonra normal bir şekilde yaşamaya devam ederiz. Tek sorun; kararın."
Bilmiyordum. Kimliğini alırsam Ata beni öldürebilirdi. O psikopatın tekiydi ve kendimi yakmama sebep olan adamdı. Neyse ki ufak birkaç yanık iziyle atlatmıştım.
Sanki zihnime girmişti ve bana ne yapmam gerektiğini söylemişti. Öyle bir andı ki tarifi imkansızdı. Sessizliği dinleyip düşündüm.
"Bak kardeşim. Seneler sonra birbirimizi bulduk, hata yaptım. Kabul ediyorum ve hatamı telafi etmek istiyorum. Seni ben sanıyor ve hayatının tehlikeye girmesini istemiyorum. Seni oyunlara dahil etmek istemezdim ama elimden başka bir şey gelmemişti."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AYNA
Mystery / ThrillerÖlmek istemiyordum. Ölümün kollarında yaşamı arasam ölür müydüm? Yaşıyor muydum ben? İnsan yaşadığını nasıl hissedebilirdi ki? İki cambaz bir ölüm oyununda dans ettik. Kılıçtan keskin bir ipin üzerinde dans ederken kanadık, bunu umursamamıştık. Kar...