Soru - Cevap

73 5 0
                                    

Beddualarınız tutmadı. Hala yaşıyorum ahahjahjsj. Öncelikle, uzun zamandır bölüm atamıyorum. Okullar tatil oldu, ben hala ders çalışıyorum. Bölümleri baştan yazacağımı söylemiştim. Bölüm atamıyorum çünkü genelde eski bölümleri düzenlemeye ayırıyorum zamanımı. Sormak istediğiniz soruları sormanızı istemiştim, hepsini topladım ve toplu bir şekilde cevap vereceğim. Yeni bölüm atacağım canımın içleri, hikayemi asla bırakmayacağım. Sizde beni bırakmazsınız umarım.

Başlayalım :)

1-Wattpadd'le nasıl tanıştın? 

Bir arkadaşım sayesinde buradan sadece kitap okumaya başladım. Kendi hikayemi yazmak, benim için bir hayaldi sadece. Belki ilerde diyordum hep. Sonrasında cesaretimi topladım. Farklı bir kurgu oluşturmak, kurguyu düzenlemek çok uzun bir zamanımı aldı. İlk hikayem olduğu için çok fazla düşünüyorum, elimden gelenin en iyisini yapmaya çalışıyorum. Bu sayede hikayemi oluşturdum. 

2-Yazarken kurgunun dışına çıkmak gibi bir sorun yaşadığın oldu mu?

Aslında bakarsanız, hayır. Biraz daha ilerlerse belki böyle bir sorun yaşayabilirim ama kurgu kendi kendine ilerliyor. Bana sadece yazmak düşüyor.

3-Yazmak için neye ya da nelere ihtiyaç duyuyorsun?

Aslında sadece kafamı toplamam yeterli oluyor. Sadece kurgu benim için çok özel ve çok yeni. Yazmak, yazmaktan öte bunu hissetmeliyim. Bölüme uygun bir müzik ve biraz kahve. Bu ikisi bir araya gelince mükemmel bir ortam oluyor zaten.

4-Yazmak senin için neyi ifade ediyor?

Küçükken, çok hayal kurabileceğim bir sürü masal kitabım vardı. Annem, beni okumaya aşık eden kadın. Annem okursam hayal edebileceğimi, yazarsam yaşayacağımı söylerdi hep. Önce hayal ettim. Sonra da yaşadım. Daha başka nasıl ifade edebilirim bilmiyorum ama yazmayı çok fazla seviyorum.

5-Yeni bir kurgu yazmayı düşünüyor musun?

Elbette. Bir şeyi yapacaksam en iyisini yapmaya çalışırım ve üstünde epey düşünürüm. Yeni bir kurgum daha var ama biraz zahmetli. Ayna'nın bölüm düzenlemelerini bitirdikten sonra gelebilir.

6-Ayna'nın kitaplaşmasını ister miydin?

Tabii. Sayfalarını karıştırmayı, üstünde adımın yazılı olduğu bir kitap. Ve okuyucularıma sarılmayı çok isterim. Biraz daha büyürse neden olmasın?

7-Kurgular aklına nasıl geliyor?

Kurgu hiçbir zaman kafamda sabit bir şekilde olmuyor. Oturup tanıtımını yazıyorum. Karakter özelliklerini belirliyorum. Hikayenin neye göre ilerleyeceğini belirliyorum. Anlayacağınız, beni epey zorluyor. Ama değiyor.

8-Neden bölümleri düzenliyorsun?

Çünkü, yazdıkça kendimi geliştirdiğimi ve bölümlerin yetersiz olduğunu fark ettim. Beğenmedim ve oturup baştan yazmaya karar verdim. Bir yazar görüşü de aldıktan sonra bu düşüncemin epey mantıklı olduğunu anladım.

9-Ayna'nın bir rengi olacak olsaydı bu ne olurdu?

Hiç düşünmedim. Siyah ve beyaz karışımı bir renk olurdu herhalde.

10-Bize biraz kendinden bahseder misin?

Adım Gönül. Lise 3. sınıf öğrencisiyim. İlerde ne olmak istediğimi bilmiyorum. Tiyatroya karşı bir ilgim var, oyunculuk eğitimi almayı düşünüyorum. Yabancı dile yönelmek de istiyorum. Aynı anda birçok işi yapmak isteyen tiplerdenim :d 17 yaşındayım, yazmaya 13-14 yaşlarında başladım. İlk yazdıklarım berbattı. Zamanla kendimi geliştirmeyi başardım ve buradayım. 

Şimdilik gelen soruların hepsini cevapladım. Umarım yeterli olmuştur. Soru sayısı fazlaydı ama hepsini bir arada toparlayınca 10 soru oldu. Hepinizi çok seviyorum, bölüm düzenlemelerini en kısa sürede bitirip kitabıma devam edeceğim. Kendinize iyi bakın, Ayna'yla kalın.

İnstagram : gonull.ozturkk

AYNAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin