24. Bölüm ஜ His

56 5 6
                                    

Hepinize merhaba! Beni özlediniz mi?

Bölümleri her ne kadar sık sık atmaya çalışsam da modumda olamayıp sakin kafayla yazma fırsatım olmuyor gerçekten. Anlayacağınızı umuyorum, Ayna'yı, 14 Mektup ve size sürprizim olan diğer kurgu için bölüm yazacaksam o karakterin ruh haline bürünmem, kafamın içinde karakterle konuşmam ve karakterin bana fısıldadıklarını kaleme almam gerekiyor. 4-5 gün arayla bölüm atıyorum, sizleri çok beklettiğim için. Bölüm gecikmeleri olursa eğer kusura bakmayın, gerçekten üzerinde çok fazla düşünüyorum sizlere daha iyisini vermek için çok çalışıyorum.

Mira'nın kıyafetlerini nereden bulduğumu soranlar oluyor, instagramda hoşuma giden birkaç butik sayfasından Mira'nın tarzına uygun kıyafetler seçiyorum, o bölüme göre seçtiğim kıyafetlerden birini ekliyorum. Özelden hangi butikler olduğunu söylerim bitanelerim.

Instagram; gonull.ozturkk
Facebook; Gönül Öztürk
Ask.fm; gonulozturk3823 (yeni açtım, oraya da bakın :D)
Twitter daha açmadım, açarım büyük ihtimalle. Kullanıcı adımı eklerim. En çok instagramda aktif oluyorum, bilginiz olsun.

Bu arada yeni kurgu için tahmini olan var mı? Sizce nasıl bir kurgu olacak? Ben çok heyecanlıyım, çalışmalarım biter bitmez tanıtımını sizlerle paylaşacağım.

Kina - can we Kiss forever

Keyifli okumalar ♡

----

Bazı kalpler için yapılacak hiçbir şey yoktur.

Bazı kalplerin içindeki yaralar asla kapanmaz.

Ama sen benim yaralarımı kapatmak yerine, benimle yaralanmayı seçiyorsun. Bu daha özel, bilemezsin.

"Devamını yarın anlatayım istersen? Çok yorgunum."

Devamını dinlemeyi çok istiyordum ama itiraz etmedim. Hira'ya ne yapmıştı? Neredeydi? Büyük ihtimalle ikizim olduğu için onun adına üzüldüğümü zannediyor olmalıydı. Üzülmeliydim belki de? Ama hiç üzülmedim.

"Bura çok yumuşak... Biraz uyusam olur mu?"

"Tabii ki güzelim. O aşağıda içtiğin içkilerin hesabını soracağım sana. Şimdi uyu, vakit geldiğinde uyandırım."

"Aklımı meşgul etmek istedim..." Derin bir nefes aldım. Saç uçlarına nazikçe dokundum, bedeni kasıldığı için zorlanmasını istemiyordum.

"Sen sensin işte... Özgür aşık mı oldun iki günde diyip gelene kadar dalga geçti benimle..."

"O şerefsizin aşağıya inince ebesine kayacağım."

Gülerek gözlerimi kapattım. Bakışları üzerimdeydi, parmaklarını yüzümde hissettim. Dokunuşuna ihtiyacım vardı. Gerçekten bana parmak ucuyla bile dokunuyor olmasına hemde...

AYNAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin