Hoop ben geldim!
Uzun zamandır yeni bölüm atamadığım için gerçekten çok kötü hissediyorum. Uzun bir bölümle arayı kapatacağım, size söz veriyorum sık sık bölüm atmaya çalışacağım.
Sizleri çok özledim, Ata ve Mira'yı hatta Hira'yı bile özledim. Hira'ya bu butondan sövebilirsiniz sjakzzxlkdkx. Çoğunuz sevmiyor ama Hira'yı sevenler de var. Çok uzatmadan sizi bölümle baş başa bırakıp 22. Bölümü yazmak istiyorum.
Deniz Tekin - beni vur
Keyifli okumalar ♡
------
Seninle dans ettik, bunu bizim dışımızda kimse bilmeyecek.
Seninle kalkıp bir şehir boyunca yürüdük, bilmiyorsun.
Seninle bir kez değil defalarca kez öldük ama bunu sadece ben gördüm, sen göremedin.
Elimde tuttuğum kupayı dudaklarıma götürüp yaptığım kahveden bir yudum daha aldım. Kahve sıcaktı. Sıcağı severdim.
Özgür elindeki bira şişesiyle karşımdaki koltuğa uzanırken kahvemden bir yudum daha alarak kupamdaki kahvenin hepsini bitirdim. Ata dışarda ufak bir işi olduğunu, gelince konuşmak istediğini söylemişti. Özgür'ün bakışlarını ara ara üzerimde hissetsem de, sesimi çıkarmadım.
"Şimdi sen Hira'nın ikizi mi oluyorsun? Abimle seni çok aradık, senin dışında her şeyi bulduk. Nerede saklanıyordun da seni bir türlü bulamadık biz?"
Tam karşınızdaydım. Siz beni görmediniz.
"Hira arandığımı söylediğinde korkmuştum. Yanlış bir şeyler olduğunu hissettim, bir süre saklanmak istedim. Sonrasında nereye kadar zindan hayatı yaşayacağım diyip buraya geldim."
Onlara Hira'nın kimliğini aldığımı söylemeli miydim? Belki de günlük sayesinde hayatlarına girmem daha doğru olurdu. Ata ona yalan söylediğimi öğrenirse... Ölebilirdim, ya da beni istemezdi. Gidecek hiçbir yerim yoktu. Beni gönderecek olma ihtimalinden korkuyordum.
"Hira'yla nasıl bir geçmişiniz oldu? Mesela babanın akıl hastanesinde olduğunu öğrendik. Annen de Yalova'daki bir hastanedeymiş. Neden ikisi de akıl hastanesindeler?"
"Bence bunları Ata gelince daha detaylı bir şekilde konuşsak daha güzel olur."
"Haklısın."
Ata gelene kadar pek bir şey konuşmadık. Özgür bir şişe daha istediğini söylediğinde onu kırmadım, ayağa kalkarak mutfağa yöneldim. Buzdolabının kapağını açtığımda içinde yiyecekten çok içki vardı. Özgür 3 öğünde de içki içiyordu sanırım. Az önce istediği birayı elime alarak buzdolabının kapağını kapattım. Oturma odasına yönelecekken kapı sesi duyuldu. Özgür yattığı yerden ayağa kalkarken göz göze geldik. Ata mı gelmişti?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AYNA
Mystery / ThrillerÖlmek istemiyordum. Ölümün kollarında yaşamı arasam ölür müydüm? Yaşıyor muydum ben? İnsan yaşadığını nasıl hissedebilirdi ki? İki cambaz bir ölüm oyununda dans ettik. Kılıçtan keskin bir ipin üzerinde dans ederken kanadık, bunu umursamamıştık. Kar...