Pov Matthijs
Julia❤: kan ik je bellen nu?
Ik besluit haar zelf te bellen en als snl neemt ze op
(We doen weer effe met m is matthijs en j is julia)J: heyy schat
M: heyy, wat is er
J: Luuk kwam langs bij die pizzria waar we zaten
M: ohh toeval of niet?
J: sowiso expres, hij deed poeslief en wij vroegen of hij weg wilde gaan.
M: deed hij niet zeker?
J: nee, Jeroen wilde met hem gaan vechten maar toen kwam de bedrijfsleider of zo iets en toen wilde Luuk ineens wel gaan
M: wat een loser
J: ja, en toen was hij bij de deur en zei die nog iets van tot later Juul
M: hij is gek
J: ja maar dat wilde ik even kwijt
M: jaa dat snap ik schat
J: maar nu ga ik slapen
M: weltrusten schat
J: slaaplekkerWe hangen op en ik leg mijn telefoon op het kastje naast mijn bed. Ik heb het gevoel dat het gezeik met die gozer nog niet klaar is.
Ik stap uit bed en moet me redelijk haasten als ik zie hoelaat het is. Ik moet over een halfuur bij de training zijn. Ik spring in een jogginbroek en trui pak mijn tas, poets mn tanden en pak beneden wat eten. En spring dan in mn auto. Dan maar zonder goed kapseltje trainen. Snel rij ik naar de Toekomst maar als ik daar parkeer ben ik al 5 minuten te laat. Ik loop snel naar binnen en kleed me sneller dan ooit om. Dan loop ik naar het trainingsveld.
'Zoo de Ligt als je morgen ook zo laat komt heb je pech' lacht onze trainer. 'Mag ik dan aanvoerder zijn' vraagt Lasse met een smekend hoofd. Ik schiet in de lach en zeg: bekijk het, ik ben een beter aanvoerder. We lachen en ik start met de training.
De training is afgelopen, we zijn klaar voor de wedstrijd van morgen. 'Volgende keer weer op tijd hè Matthijs' zegt de trainer. Ik knik en zeg: ja sorry, was een foutje. 'Het is goed' antwoordt hij. 'Je was zoo laat dat je geen eens tijd had om je haren te doen, je ziet er niet uit' brult Carel. 'Ahh hhouseou op man, kijk naar je eigen hoofd' lach ik. 'Heyy hey niet zo onaardig over mij, zullen we vechten' zegt hij gespeeld boos terwijl hij voor me komt staan. 'Neuu anders loop ik morgen met een blauwe kop, ik zal je niet meer beledigen. Je ziet er prachtig uit' zeg ik sarcastisch. 'Goedzo je gaat het leren' lacht Carel terwijl hij over mijn hoofd aait. Lachend duw ik zijn hand weg.
Pov Julia
Ik wordt wakker van handen die op mijn hoofd slaan. Ik open mij ogen en zie Levi naast mijn bed. Het is 8 uur dus best laat voor zijn doen. Maar het is zaterdag dus ik wil slapen. 'Maaaaam' brul ik naar beneden. Mn moeder is meestal wel wakker rond deze tijd. Ik hoor haar al naar boven komen. 'Ga maar naar oma toe Leev' zeg ik. Hij loopt weg en ik draai me om, ik wil slapen. Het weekend is de tijd die er voor zorgt dat ik nog op mijn benen sta. Want nog steeds heeft Levi minstens 4 keer per nacht een nachtmerrie.
Het is 2 uur later en nu besluit ik mijn bed maar uit te komen. Eerst Laureen appen
U: moet je vandaag werken?Als ze nou vrij is dan kunnen we even shoppen want ik ben in een shop mood nu. Dan ga ik beneden ontbijten. Als ik daar kom smelt mn hart van het beeld dat ik daar zie. Mijn lieve tweelingbroer en mijn knappe kindje die supergezellig spelen samen. Ik maak een foto van ze en stuur die als goodmorning snap.
Lau💕: nee, ik ben in een shopmood zin om mee te gaan
U: dat wilde ik je dus net vragen, eerst lunchen?
Lau💕: jaa ik haal je wel op
U: joe zie je strak danZoo fijn als je vriendin in dezelfde mood is als jij. Alleen opletten dat ik nu niet te veel ga uitgeven.
'Ehm is er iemand thuis vandaag' vraag ik inneens. 'Ik ga naar Judith straks, Sem is werken en Steven gaat zo ook werken' zegt mijn moeder. 'Oh dan neem ik Levi wel mee met shoppen' zeg ik. Ik baal wel een beetje maar mijn moeder kan Levi niet overal heen meenemen en ik ben zijn moeder natuurlijk. 'Jaa sorry, maar ik kan hem wel meenemen maar liever niet vandaag' zegt ze. Ik weet dat ze zich nu schuldig voelt. 'Het geeft niet mam, ik ben zijn moeder dus' zeg ik.
De achterdeur gaat open en Laureen stapt binnen. Levi begroet haar enthousiast met een knuffel. Ze begroet ook mij. De rest is ondertussen weg. 'Leev gaat ook mee, is dat erg' vraag ik. 'Nee tuurlijk niet! Juist gezellig, de arme jongen is nu al de sjaak met een moeder die van shoppen houdt' lacht ze.
06 ******** : heyy ik ben Fleur, je weet wel het zusje van Matthijs. Morgen hebben ze een wedstrijd zin om met mij en wouter mee te gaan, Levi mag ook mee hoor. Na de wedstrijd zien we Matthijs ook weer dus??
'Ehm Lau kijk dit' ik laat Laureen de app zien die ik van Fleur kreeg, Matthijs zn zusje. 'Ahh doen, dat is lief' zegt ze. 'Ja, moet ik dat doen? Wacht alleen als jij meegaat' zeg ik. 'Als ze dat goed vindt. 'Tuurlijk en anders heeft ze pech.
Ik app terug
U: heyy lief van je, natuurlijk wil ik mee. Mag ik ook een vriendin meenemen? en Levi komt ook mee hoor.
Fleur: ahh tuurlijk gezellig, hoe ga jij erheen??We appen en spreken een tijd en plek af. Dan gaan we shoppen, en dat wordt Laureen en mij kennende van alles passen, ook dingen waarvan je zeker weet dat je ze niet gaat kopen.
Na een gezellig middagje shoppen zit ik op de bank. Levi kijkt brandweerman Sam en ik check mn insta.
Matthijs❤: kom je nou kijken morgen?
U: jaa ik wilde je nog appen, heb jij mijn nummer aan Fleur gegeven?
Matthijs❤: ja ze vroeg erom niet erg toch??
U: nee joh, ik neem Levi en een vriendin mee, ze wil je ook wel eens zien😉
Matthijs❤: zegmaar dat ik heel normaal ben
U: mag niet liegen van mama
Matthijs❤: dat vindt ik nou niet zo lief van je! Nu moet ik huilen
U: ahh poppie, morgen krijg je een knuffel maar dan moet je wel winnen anders worden ze thuis boos
Matthijs❤: doe ik altijd, dat weet je
U: jaa tuurlijknog steeds is er niks 100% over waar Matthijs naar toe gaat dus stiekem gewoon hopen dat hij blijft
JE LEEST
Verliefd Op Matthijs De Ligt
RomanceDit is mijn allereerste boek, de kwaliteit is naar mijn mening beschamend. Dus bij deze ben je gewaarschuwd🙃 Julia is geen gewoon meisje van 19, ze heeft een zoontje van 2,5 en studeert daarbij ook nog Na de gebeurtenissen in haar verleden is ze va...