Dubbeldate

2.7K 54 0
                                    

Een week later
Maandag

Pov Juliah

'Juul kom je nog' gilt Matthijs naar boven. 'Joe kom bijna' gil ik terug. Ik doe snel mn mascara op en loop dan naar de grote spiegel om mn outfit en alles te checken

 Ik doe snel mn mascara op en loop dan naar de grote spiegel om mn outfit en alles te checken

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Als ik alles goed heb gekeurd loop ik snel naar beneden waar Matthijs al staat te wachten. Ik geef hem een knuffel en hij fluistert in mijn oor: looking good mop! Ik glimlach en zeg: jij dan lekkerdingetje van me. We lachen en lopen dan naar de auto. Daar aangekomen gaat al snel Spotify aan en bleren we mee

En wie had het gedacht
Wij met zijn tweeën zoveel jaar
Nog altijd gelukkig met elkaar
Ja jij maakte al mijn dromen waar

En als je naar me lacht
Voel ik nog steeds na al die tijd
Wat ik met je doe en jij met mij
Ik wil je nooit nee nooit meer kwijt
Wie had dat ooit gedacht

Zoals altijd lijkt het wel een concert in de auto, ik maak er een snap van en stuur die naar Mikky. We gaan zo op dubbeldate met Mik en Frenk.

'Heyy schat' begroet ik Mikky met een knuffel, ook Frenkie krijgt een knuffel. Daarna lopen we naar binnen en zoeken een plaatsje in de pizzaria. Als de serveerster onze bestelling op komt nemen doet ze wel erg flirterig naar Frenkie en Matthijs en dus kijken Mik en ik elkaar geirriteerd aan. Maar als de menukaart komt zijn we dat al helemaal vergeten en zijn we vol gefocusd op welke pizza we kiezen.

Na een heerlijke pizza zakken we in het appartement van Frenkie en Mikky op de bank, we kijken straks nog een film maar eerst even een foto voor insta. We hebben niet voor niks een hele shoot gehouden. Na lang zoeken en denken hebben we een insta post en caption.

@donnyvdbeek en 431 anderen vinden dit leuk@mikkykiemeney: love you and the pizzaaaaa❤•••Foto credits naar @mdligt_ of @frenkiedejong geen idee meer jongens sorry🙈@donnyvdbeek: ❤❤@frenkiedejong: ik was het sowiso@mdligt_ nee frenk ik was de fotog...

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

@donnyvdbeek en 431 anderen vinden dit leuk
@mikkykiemeney: love you and the pizzaaaaa❤



Foto credits naar @mdligt_ of @frenkiedejong geen idee meer jongens sorry🙈
@donnyvdbeek: ❤❤
@frenkiedejong: ik was het sowiso
@mdligt_ nee frenk ik was de fotograaf @frenkiedejong
@juliasanders: babe❤

@donnyvdbeek en 431 anderen vinden dit leuk@mikkykiemeney: love you and the pizzaaaaa❤•••Foto credits naar @mdligt_ of @frenkiedejong geen idee meer jongens sorry🙈@donnyvdbeek: ❤❤@frenkiedejong: ik was het sowiso@mdligt_ nee frenk ik was de fotog...

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

@jeroenvholland en 332 anderen vinden dit leuk
@juliasanders: Anyone who says that money cannot buy happiness has clearly never spent their money on pizza...
@mdligt_ : mn favoriete pizzamonster❤
@frenkiedejong: 😍😍
@jeroenvholland: mn schattie💕
@mattafan2000: stunning😍
@mikkykiemeney: all love❤

Daarna gaan we film kijken en pas vroeg in de morge  gaan we naar huis, dat wordt lastig uit mn bed komen straks.

Dinsdag
Pov Matthijs

Ik word wakmer van een wekker die maar blijft gaan, ik druk hem snel uit en realiseer me dan dat die voor Julia gaat die zich nu nog een keer lekker omdraait. 'Schat, kom nu maar uit je bed' fluister ik. Ze houdt zich stil en blijft gewoon liggen. 'Juul...., je hebt al vaak genoeg gespijbeld nu moet je gewoon gaan ook al ben je moe' zeg ik nu streng. Als ze nog steeds niet reageert begin ik haar te kietelen en dan is ze als snel wakker. 'Nou aankleden jij dan maak ik je ontbijt' beslis ik aangezien ze niet heel veel tijd meer heeft. 'Je bent een schat' zegt ze vrolijk terwijl ze mee kus geeft.

Zuchtend stap ik in de auto naar de training, heel veel motivatie heb ik niet meer. We moeten heel erg hard verliezen willen we geen kampioen worden en we hebben veel wedstrijden gespeelt dit seizoen, ik ben toe aan vakantie. Maar in de auto gaat Spotify aan en zing ik mee met Anne-Marie:

You say you love me, I say you crazy
We're nothing more than friends
You're not my lover, more like a brother
I known you since we were like ten, yeah

Don't mess it up, talking that shit
Only gonna push me away, that's it
When you say you love me, that make me crazy
Here we go again

Door de muziek ben ik al snel weer wat vrolijker en zo kom ik vrolijk op de toekomst aan.

Pov Julia

Na een lange schooldag rij ik naar huis, daar ruil ik mn scooter om voor de auto en ga ik door naar Laureen. Die zou een middagje op Levi passen. Ik heb wel echt zin om naar hem toe te gaan want ik heb hem al meer dan een dag niet gezien en ook Laureen heb ik al lang niet gezien.

Als ik aanbel doet haar moeder open, ze begroet me met een knuffel en daarna loop ik snel de kamer in waar Levi zit te spelen en Laureen naast hem zit. Ik geef ze beide een knuffel en zak dan naast Laureen op de grond. Na een tijdje kletsen nemen we afscheid en gaan we weer naar huis.

We hebben net gegeten en ik heb me omgekleed in een jogggingbroek en een trui van Matthijs. Volgende week heb ik toetsen en moet ik veel opdrachten inleveren, daarna heb ik vakantie. Maar voor nu betekent dat even heel hard doorwerken. In de rommel in mn kamer vindt ik oordopjes, sluit die aan en zet mn instrumentale playlist aan. Zoo ik ga even heel hard knallen.

Als Levi me even later een kusje komt geven omdat hij naar bed gaat merk ik het niet eens. Tot Steven gilt: heyyy Juultje je zoon wil een kus! Ik schrik en zie Levi staan met Steven die hem op bed gaat leggen zodat ik lekker door kan werken. Ik knuffel hem en druk een kus op zijn wang, daarna werk ik weer snel door.

Eyy ik werk nu best wel met tijdsprongen maar dat komt omdat het anders echt saai word en ik meer ideeen heb voor wat hierna gaat komen

Verliefd Op Matthijs De LigtWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu