Pov Julia
Haastig loop ik de fietsenstalling in. Ik zet mijn helm op en stap op de scooter. Ik steek de sleutel in het slot en geef gas.
Zo rijd ik snel naar het werk van mijn moeder. Zij zou Levi vandaag meenemen naar haar werk.
Ze werkt voor een tijdschrift en kan best makkelijk voor hem zorgen en werken tegelijk.
Vaak haal ik hem dan op zodra ik klaar ben op school. Nu dus.
Als ik bij haar werk aankom parkeer ik mijn scooter en loop ik naar haar kantoortje.
'Hallo' zeg ik terwijl in de deuropening blijf staan. 'Mamaa' roept Levi enthousiast.
Ik krijg een knuffel van hem. 'Hoe ging het' vraag ik mijn moeder die achter haar computer zit.
'Het was heel gezellig hoor, alleen een een nachtmerrie tijdens zijn middagslaapje' beantwoordt ze mijn vraag.
'Oh' antwoord ik. 'Nou ik neem hem weer mee dan kan jij rustig werken' zeg ik terwijl ik zijn spulletjes in een tas doe.
Ik leg de helm en scootersleutels op het bureau en krijg daarvoor de autosleutels terug. Ik kan natuurlijk niet met Levi op de scooter.
Thuis aangekomen zet ik Levi neer bij zijn speelgoed en ga ik zelf op de bank zitten.
Uit mijn broekzak haal ik mijn telefoon. Ik veeg mijn code en de telefoon ontgrendelt.
Matthijs heeft weer geappt.
Matthijs
Je bent wel liefdevol hoor😜
Maar succesIk heb je broertje net ontmoet
Huh hoe heb jij Sem of Steven ontmoet dan?
Het was Sem, hij liep in de supermarkt en herkende me en vertelde toen dat hij je broertje was
Okki
Die ga ik zo intervieuwenDoe je best
Vertel even wat ie zijNet op dat moment gaat de deur open en stapt Sem binnen met een boodschappentas.
Die zet hij op de grond om Levi op te vangen die vrolijk op hem afrent. 'Ik heb je Matthijs ontmoet' grijnst hij naar me.
'Hij is niet van mij hoor schat, maar dat heb ik al gehoord van hem' zeg ik. 'Oh' mompelt hij terwijl hij zijn tas uitruimt.
'Wat vond je van hem' vraag ik. Hij haalt zijn schouders op. 'Kom op, iets zeggen mag wel' zeur ik.
'Ja weet ik veel, ik heb 2 minuten met hem gepraat' zucht hij. 'Aardig of niet' dwing ik hem te kiezen.
'Wel aardig denk ik' mompelt hij. 'Daar heb ik wat aan, wat ga je koken' vraag ik.
'Pasta' roept hij nog voordat hij de trap op sprint. We koken allemaal best vaak. Mijn ouders werken allebei. Mijn vader alleen niet regelmatig omdat hij bij de brandweer werkt.
Na het avondeten gemaakt door Sem zit ik op mijn kamer. Levi speelt nog beneden en het is mijn plan te leren voor een toets.
Totdat mijn telefoon 2x trilt. Matthijs.
Matthijs
Heyy, heb je zin om met mij en Levi naar de dierentuin te gaan binnenkort?
Of houd hij niet van dieren?
JE LEEST
Verliefd Op Matthijs De Ligt
RomantizmDit is mijn allereerste boek, de kwaliteit is naar mijn mening beschamend. Dus bij deze ben je gewaarschuwd🙃 Julia is geen gewoon meisje van 19, ze heeft een zoontje van 2,5 en studeert daarbij ook nog Na de gebeurtenissen in haar verleden is ze va...