Pov Julia
'Ik hou van je' fluistert Matthijs in mijn oor. Glimlachtend til ik mijn hoofd op en geef hem een kusje op zijn wang.
Het blijft even stil. Tot dat Matthijs weer wat zegt. 'Ik meen het Juul, ik hou te veel van je'
Opnieuw is het stil. Ik ben bang dat hij het anders bedoelt dan ik en daarom zeg ik niks.
'Juul? Zou je mijn vriendin willen zijn' vraagt hij dan na een korte stilte. Verbaasd schiet ik omhoog. 'Meen je dat'
'Natuurlijk' antwoord hij. 'whooo jaaa' roep ik dan enthousiast. Ik omhels hem lang.
Dan trek ik me terug en kijk ik hem diep aan. 'Ik dacht dat je me niet leuk vond' beken ik.
'Same' bekent hij. 'Het klopte niet' fluister ik terwijl ik hem nog steeds aankijk.
'Ik durfde het niet' fluistert hij terugstarend. 'Bangerd' plaag ik.
'Noemde jij mij bangerd' zegt hij dreigend maar met een grote grijns. 'Dat hoorde je goed' antwoord ik.
'Dan is dit je straf' mompelt hij terwijl hij begint met kietelen. 'Matt nee! Stop' gil ik.
'Vind je het fijn, dan ga ik wel even door' grijnst hij. 'Nee Matt, wil je stoppen please' smeek ik hijgend.
'En wie is Matt' vraagt hij terwijl hij ongenadig doorgaat. 'Die leuke, lieve en knappe jongen die me nu kietelt' krijg ik eruit.
Blijkbaar neemt hij er genoegen mee want hij stopt met kietelen. 'Dat zij jij alleen maar omdat ik anders niet zou stoppen' zegt hij.
'Nee, je bent echt leuk, lief en knap' glimlach ik. 'Heb je daar bewijs voor' gaat hij door.
'Kijk maar in de spiegel' is mijn simpele antwoord. 'Dan is het jouw mening en niet die van mezelf' zeurt hij.
Ik buig wat naar voren en druk een zoen op zijn lippen. 'Nu tevreden' vraag ik. 'Ja helemaal' glimlacht hij waarna een lange kus volgt.
'Ik moet weer naar huis Juul' zegt hij een halfuurtje later. 'Moet dat' vraag ik. 'Ik heb morgen een wedstrijd dus ja' antwoordt hij.
'Ik wil niet dat je gaat' zeur ik. 'Ik kan wel kaartjes regelen, dan kunnen jij, Levi, je ouders en broers mee' stel ik voor.
'Oh dat is wel leuk, als je even wacht vraag ik het even' zeg ik als ik mijn telefoon pak. 'Dat heet tijdrekken' grijnst Matthijs.
Fam. Sanders
U: Zin om Ajax te kijken vanuit het stadion morgen?
Sem: Heb jij kaartjes dan?
Steven: Die kaartjes zijn allang weg!
Papa: Dat is geen vraag meer Juul! Natuurlijk willen wij mee!
Mama: Niet mijn favoriet bezegheid...
Mama: Maar natuurlijk moet ik mijn aanstaande schoonzoon zien spelenU: MAM
U: En ja ik heb kaartjes,
dankzij MatthijsIk laat Matthijs het gesprek zien en hij lacht. 'Ik ben nu haar echte schoonzoon toch' grijnst hij. 'Jajaa, maar dat ga ik niet vertellen op de app' antwoord ik.
'Maar hoeveel kaartjes heb je nodig dan' vraagt hij. '6 dan' zeg ik.
Een halfuurtje later zit ik op de bank en is Matthijs naar huis. Ik ben echt zo blij dat alles helemaal is veranderd sinds vanmiddag.
JE LEEST
Verliefd Op Matthijs De Ligt
RomanceDit is mijn allereerste boek, de kwaliteit is naar mijn mening beschamend. Dus bij deze ben je gewaarschuwd🙃 Julia is geen gewoon meisje van 19, ze heeft een zoontje van 2,5 en studeert daarbij ook nog Na de gebeurtenissen in haar verleden is ze va...