# Tanıtım

435 21 0
                                    

Neden durduk yere gözlerini kaçırıyordu ki? Neden böylesine korkaktı?

##

Dışarıdaki kasvetli hava sıkıntımı bir kat daha artırırken karşımdaki deri koltuğun birine yerleşmiş adamdan istemsizce gözlerimi kaçırıyordum..

Konuşmak için dudaklarımı aralayacak olsam da bir şey beni susturuyordu. Bu garip bir duyguydu..

' İsminiz? '

Sesimdeki soğuk tını beni bile ürpertmeye yetmişti. Biçimli yüzünde hafif bir şaşkınlık belirtisi, ardındansa çatılan kaşlarıyla eş zamanlı aralanan dudaklarını seyretmekle yetindim.

'Aras'

Sesindeki doygunluk hissi, yaşını ele verir cinstendi. Ne çocuk, ne de olgun bir erkek ikisinin ortası bir sese sahipti.

Sıkıntıyla başımı sallayıp, bir anlığına gözlerimi kapattığımda çarpılan kapıyı işitip merakla aralamıştım gözlerimi..

Nereye gitmişti?

##

Birbirinden ayrı hayatlar yaşayan iki insanın, ilginç hikayesiyle sizi başbaşa bırakıyorum..

Umarım beğenirsiniz x

Sıcak kahvelerinizi hazır edin, onların soğuttuğu yüreğinizi ısıtması adına iyi bir araç olacaktır ❤

Kısa bölümlerden oluşacak bir hikayedir, ayrıntıya girmek istemiyorum, bunu hikaye tanıtımı değil de bir nevi girişi olarak görmenizi istiyorum..

Hikayeyi okuyarak, benimseyerek tanımanızı istiyorum..

Şimdiden teşekkürler, iyi okumalar..

-irairis

Tanrı O 'nu Yaratmış *Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin