SMUT İÇERİR!
Luhan sahibinin sözünü dinlemiş dolaptan bulduğu birkaç kıyafeti hızlıca üzerine geçirmişti.Öyle hızlı davranmıştı ki ters giyildiği t-shirtün farkında bile değildi..
İçeri döndüğünde Sehun yine onun şirin görüntüsüne kahkaha atmadan duramadı. Luhan artık sahibinin bu tuhaf gülüşlerine alışmıştı. Hem ne diye tam sevişecekken üzerini giyin gel demişti ki. Hazırda çıplakken.(!)
Luhan ona parlak gözlerle gülen Sehun'un yanına geldi ve ona dönük oturdu. Sağ bacağını kırdı ve poposunun altına aldı. Diğer ayağı aşağıda sallanıyordu.
Sehun gözlerini onun gözlerinden ayırmadan yaklaştı ve temas etmeden çenesinden boynuna indi. Boyun boşluğuna geldiğinde burnunu daha da yaklaştırdı ve seslice kokladı. Burnunu dolduran koku uzun süre varlığını hissettirdi. Sehun ayrıldı ve Lulu'sunun yanağına minik bir öpücük kondurdu.
Luhan dikkatle sahibini izliyordu. Hareketlerine anlam veremiyordu ama sahibine ait olduğunu bildiği bir his barındırıyordu.
Keşfetmişlik..
Sahibi sonunda konuştu.
"Neden kokun bu kadar yoğun?"Sehun gözlerini kırpıştırdı. Luhan sahibinin ne demek istediğini anlamamıştı. Sehun'un ona baktığı gibi yaptı ve gözlerini iki kere ard arda kırptı.
Sehun onun bu sevimli haline ölmek istemişti. Öyle sevimliydi ki. Kiprik köklerini görebildiğini fark etti. Bu da neydi? Daha önce kimseyi bu kadar yakından ve net görmemişti.
Geri çekildi ve yeni bir soru sordu.
"Lulu neden her şey daha net?"
Luhan alt dudağının sağ tarafını ısırdı ve bıraktı. Hala anlamıyordu. Başını mahçup şekilde sağa sola salladı."Demek istediğim bebeğim, çok fazla ses duyuyorum. Yani kalp atışlarını bu seviyeden duymam mümkün mü sence? Ve neredeyse yüzündeki gözenekleri görüyorum."
Luhan sahibinin tarif ettiği olayı daha önce duymuştu. Kendi bir insana göre ultra üstün olan işitme, görme, hız gibi duyularını sahibiyle paylaşmaya başlamıştı. Luhan diliyle dudaklarını ıslattı ve bu ağır çekim görüntü ile Sehun'un göz bebekleri büyüdü. Dilin suyu Luhan'ın dudak çatlaklarına girmişti ve Sehun bunu ağır ağır izlemişti. Luhan sahibinin tuhaf ve dik bakışları arasında söze girdi.
"Biliyorsun. Umh.."
Lafı nasıl toparlayacağını düşündü ve tekrar lafa girdi.
" Yani sahip. Ah!"
Saçlarını karıştırdı. İnsanların diliyle uzun cümleler kurmak karmaşıktı. Gergince dudaklarını dişledi.
"Kurt suretine girmem dışında kalan bütün özelliklerim sana da geçiyor. Bedensel ve ruhsal olarak bağlandığımıza göre her şeyi paylaşmalıyız. Um.. Yani böylece ruhsal bağımız kendini geliştirecek ve belki birbirimizin düşüncelerini okuyabilecegiz."
Kendisine büyüyle bakan sahibinin yanağını dürttü.
"Beni dinliyor musun?"
Sehun hızla başını salladı ve mırıldandı.
"Ihh e-evet Lulu."Luhan'ın gözlerine dik dik bakması Luhan'ı tedirgin etmişti.
"Sahip kendine gel. Bunlara alışacaksın. Heyyy!"
Luhan gergince elini Sehun'un yüzünün önünde sağa sola salladı ve dikkatini çekmeye çalıştı."A-aah ben.. B-ben şey gözlerin Lulu. Onlar çok parlaklar ve orada kendimi görebiliyorum."
Luhan gülümsemisti. Sahibi tam bir aptal gibi görünüyordu."Daha yakından bak."
Luhan uzandı ve sahibinin minik dudaklarına kendininkini bastırdı. Arada kalan burunları dudakların birleşmesini zorluyordu. Luhan yavaşça başını yana yatırdı ve gülümsedi. Dudaklar hala birleşikti. Hareketsiz ama birlikte.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAGICAL PET SHOP
Hayran Kurgu!! Gay ilişkisi içerir. [M] Smut bulunur. !! HunHan shipperlerine ithaf ediyorum. Fic daha önce Facebook'da EXO Fanfiction Turkey'sayfasında yayımlanmıştır. '' Artık tek bir nefes vardı. Artık tek bir kalp vardı. Artık tek bir beden vardı. Artık te...