25 yaşında olan Aybüke üniversite de tanıştığı ruhum dediği adamla yaşadığı tramvatik olaydan sonra herkesten ,her şeyden , en çokta kendinden kaçmak için çocukluğunu, ergenliğini ,genç kızlığını, aklı erdi ereli yaşadığı şehri terk etmek istedi. Küçük bir beldeye gitme (kaçma) derdine düştü.
Babası sevgili çocuğuna kıyamıyordu. Onun yaşadıklarını anlamaya çalışırken, kızından da ayrılmak istemeyen bir babaydı Hakan bey. İstedikleri zaman ulaşabilecekleri, ulaşımın kolay olabileceği bir yer aramaya koyuldu. Zira eğer kızı ondan önce davranırsa onu tutamayacağını biliyordu. Kızına hakta vermiyor değildi kendine bulmasına ihtiyacı vardı. Bu düşünceler içersin de aklına kendisinin en güvendiği limanı gelmişti yani Hakan beyin kendi babası ; hem babasıda orada yalnızlık çekiyordu iyice yaşlanmıştı onu gözetecek birine ihtiyacı vardı.
Kızını babasının yanına gönderme fikrini Aybüke 'ye de bildirdi. Bu fikir önce Aybüke'ye uzak gelse de babasını ondan habersiz sözleşmeli hemşirelik için aşvurusunu yapması ve başvurunun kabul edilmesiyle gitmek zorunda kaldı.Başta istemese de sonraları oranın sakinliğini , güzel havasını sevmeye başladı hem onun için tam kafa dinlemelik yerdi. Bu küçük ile , çalıştığı Şehir Hastane'sine oranın çalışanlarına alışmaya başlamıştı. Bunda en büyük etkiyi de belkide onu hiç yalnız bırakmayan kuzenleriydi onların yardımıyla dahada kolaydı burada yaşamak.
Kendisi de inanamıyordu bir yılı geçtiğine burada. Alışmıştı buraya yeni arkadaşlar ,dostlar edinmişti. İyi gelmeye başladı burası . Belki de ona en iyi gelen tecrübeli dedesinin öğütleriydi. Her hafta sonu gelen 2 amcası, 2 halası, kuzenleri ; anne, babası Aybüke'yi yalnız bırakmıyorlardı. Burada daha iyi anlamıştı aile olmanın önemini, değerini , sorumluluk gerektirdiğini.
Huzuru bulmuş sayılırdı, kalp ağrısını unutmamıştı elbette ama artık onunla yaşamayı öğrenmişti nasıl baş edeceğini biliyordu. İşte tam bu huzurlu güzel günlerini karartacak olayla karşılaşacağını bilmeden dedesi Kur'an-ı Kerim, Aybüke ise kitap okuyordu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cinayet
HorrorKüçük bir belde de dedesiyle beraber yaşan Aybüke gecenin bir körü çalan kapının ecel kapısı olduğunu bilmeden kapıyı açar. Gelen kişiye şaşırsa da onu eve davet eder. Kimdi bu eve davet ettiği kişi her hafta sonu babalarını ziyarete gelen halaları...