1. BÖLÜM: ÜST ÜSTE

409 158 858
                                    

(Dostlar eğer yazımda ve noktalamada bir kusurum olursa af ola. Umarım ilk bölümü beğenirsiniz, yorumlarınızı ve beğenilerinizi bekliyorum. O zaman iyi okumalar.)


1. BÖLÜM: BAZEN ACILAR ÜST ÜSTE GELİR

"O uyandığında ne olacak. Bunu hiç düşündün mü?" diye sordu kadın, yüzünde telaşlı ve endişeli bir ifade varken adamın yüzüne bakıyordu. Sanki hesap sorar gibi bir şeyin acısını çıkarır gibi nefesini dışarı verdi kadın.

Korku insana her şeyi yaptırabilir miydi? Yâda biz insanoğlunun kötü davranışlarımız için arkasına sığındığımız bir sığınak mıydı korku?

Adam nihayet sordu. "Ne yapmamı istiyorsun benden ya ne?" Adam karşısında ne yapacağı belli olmayan kadını gördükçe tedirgin oluyordu. Tanıdığı o güçlü kadın gitmiş, yerine ne yapacağı belli olmayan tutarsız bir kadına dönüşmüştü.

Kadının yüz hatlarındaki kararlı çizgiler, adamın korkmasını ve hatta çekinmesini sağlıyordu. "Sana çözümü söyledim. Aybüke'nin uyanmaması gerekiyor." dedi kadın, ne kadar kolay çıkmıştı ağzından bu sözler, bahsettiği kişi kuzeni değilmiş gibi. Sümeyye'nin en kötü gününde yanında olmamış kuzenden öte kardeşlik yapmamış gibi; bunların her birinin önemini unutmuştu. İnsanlar ne ara bu kadar nankör, gaddar olmuştu?


"Sen benden ne istediğinin farkında mısın? Karısını aldatan bir adamım evet ama asla katil olamam. Artık beni korkutuyorsun ne dediğini bilmeyen bir insana dönüştün sen! O kız sana her defasında destek çıktı, yanında oldu, yamacında durdu ama sen, onun ölmesini istiyorsun! Gözün bu kadar da mı dönmüş senin Sümeyye?"


"Korkuyorsun öyle mi? Keşke benden başta korkup uzak dursaydın. Şu an bu halde olmazdık!" Kadının söyledikleri adamı iyice çıldırtıyordu. Söyledikleri kulakları duymuyor diye düşündü.


''Bir bok yedik ama yeter artık. Benim bir çocuğum var. İstediğin şeyi yaparsam hapse girebilirim. Bunu göze alamam. Kendimden önce düşünmem gereken bir ailem var benim.''


''Ailen mi!'' alayla gülen Sümeyye, kocasının suratına müstehzi bir şekilde bakarak sözlerine devam etti. "Bir ailen olduğu yeni mi aklına geldi? Benimle birlikteyken ailenin olduğunun farkında değil miydin? Senin o bok dediğin şeye ben umut bağladım. Hayallerimi süsledi o bok dediğin şey ve bu benim hayatım olacak.'' diyerek bağırdı. Bağırdığı yerin hastane koridoru olduğunu çoktan unutmuştu. Sümeyye'nin hırstan gözleri kocaman olmuş, dolu bir vaziyet almıştı. Ruh hali kötüleşiyordu. Ruhundaki buhranlık ve korku vücuduna kötülük olarak yükleniyor, kötü düşünceler tüm vücudunu sarıyordu. Belki farkında değildi ama karşısındaki adam bu hallerini görüp ondan uzaklaşıyordu. Adam git gide ondan korkuyordu.


"Bu narsis düşüncelerini kendine sakla bundan sonra tüm ortak bağlarımızı koparalım. Bir daha seninle görüşmek istemiyorum. Artık sadece eşimin yeğenisin benim için.'' Adam belanın büyüğüne çattığını yeni fark ediyordu. Hemen beladan kaçmak ve kurtulmak istiyordu ama bu kadar kolay olamazdı. Sümeyye'yi tam olarak tanıyamamıştı ve onun ne kadar tehlikeli olduğunu zaman içinde öğrenecekti. İşte asıl o an anlayacaktı nasıl bir bok yediğini!


"Sen gitmenin bu kadar kolay olacağını mı sanıyorsun?" Giden adamın arkasından öylece bağırdığıyla kalmıştı. Böyle gitmesine izin veremezdi. Bu adam için ailesini gözden çıkarmıştı şimdi öylece gitmesine izin veremezdi. Bu yaşananlarda ikisinin de suçu varsa ikisinin de beraber yanmasının gerektiğini düşünüyordu. Sümeyye kaybedemezdi ve eğer o kaybederse herkes bir şeyleri kaybedecekti. Gerekirse eski Sümeyye geri dönecekti ama hayalleri hayatı olmadan durmayacaktı.
Sümeyye, çok tehlikeli ve ne yapacağı belli olmayan bir insandı. Hele ki canı yandı mı hemen başka birinin canının yanmasını isteyecek kadar psikopattı.

***

Hemşirenin hızla koşturması, orada bulunanların nazarlarına şimşek gibi çarpmış, kötü bir şeylerin olduğu aşikarlık kazanmıştı. Zira hemşirenin gördükleri, onu baya şaşırtmış ve epey telaşlandırmıştı. "Cem Bey, yoğum bakım ünitesindeki ağır yaralı olan hastanın odasına acil müdahale için gelmelisiniz!"

CinayetHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin