-PIERWSZY!!!!! - wrzasnął Harry, dobiegając do sali bankietowej. -Pierwszy, pierwszy
Wszyscy oddychali ciężko zmęczeni po biegu.
-Myślałam... My-myślałam, że będzięmy się ścigać, wiecie... - pochyliłam się aby złapać oddech – autami.
-Gdzie? Po korytarzu? - zapytał Zayn. Liam westchnął przeprostowując plecy.
-No bo wiecie, – powiedziałam – tak robią gangi.
-Co? Ścigają się autami?
-Aha.
Członkowie One Direction popatrzyli się po sobie.
-Ty no nie wiem... - mruknął Liam.
-Ja jej ufam. - zaoferował się Harry, a mnie uderzyło nagle ciepło.
Harry mi ufa! Teraz po biegu jego policzki przybrały piękny czerwony kolor niczym świeżo zerwane wiśnie albo wóz strażacki. Sama nie wiem. Czerwień pasowała to jego karminowej bluzki, na którą narzucił czarną, obcisłą marynarkę. Jego długie rzęsy rzucały długie cienie.
-No spoko. To możemy iść do mojego parkingu i sb coś tam wybierzecie – powieział Zayn i poszliśmy. Parki przestronny, miał dużo miejca i jeszcze więcej samochodów. I wszystkie były szybkie. Ale nie wszystkie czerwone. I żaden nie był wozem strażackim.
-Biorę te – pokazałam które biorę, a wyglądało ono tak:
Chłopcy wzięli inne o takie:
Było nas sześciu, ale samochodów było 5 więc Louis musiał biec. Wyścigu czas. Rozpoczął się, a ja uruchomiłam auto i jechałam tak chyba z 300h/km, albo i więcej. Nie wiem. Po drodze piłam szampana z truskawkami i paliłam szluga. Aczkolwiek było to trudne. Palenie jak się jechało z prendkością świetlną. Popatrzyłam się w lusterko do tyłu i zobaczyłam, że zgubiłam innych członków gangu. Dobrze. Udowodnię kto tu jest królową. Wzięłam ostry zakręt i przejechałam tuż przed pędzącym tirem. Coś za mną wybuchło, ale ja nawet nie mrugnełam tylko mi wiatr włosy rozwiał. Śmiałam się tak i plaiłam szluga i piłam szampana. Ah! Jestem bad bitch. Jechaliśmy tak dziko przez Los Angeles i wszyscy bali się naszego gangu. A my najbardziej. Bo pomimo bycia najstraszniejszym i najzaradniejszym gangiem na świecie, nie ustaliliśmy dokąd się ścigamy.
CZYTASZ
Królowa Mafii
Fanfiction17 letnia Bella poznaje tajemniczego bruneta, który na zawsze zmieni jej życie. Niespodziewała się, że to spotkanie zacznie nowy i niebezpieczny rozdział w jej życiu. Pełen pościgów, gangów i romansu.