DÜŞLER DENİZİ 21. Bölüm

9.4K 556 50
                                    

Ben geldim :)))

DİPNOT: CANLAR BÖLÜM +18 HATTA +20 OLABİLİR. O YÜZDEN UYARAYIM OKUMAK İSTEMEYENLERE ATLAMALARI TAVSİYE EDİLİR.


DİPNOT2: Size Tirton'un en mahrem fotosunu atcam o sebeple dikkat ediniz .

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


~~~

Tricia Fitzgerald'ın günlüğünden...

19 Mayıs 1839

Sevgili günlük. Artık hiçbir şey hissetmiyorum. Umudum, heyecanım hiçbir şeyim kalmadı. Bana dokunmuyor. Neden bilmiyorum ama beni taciz etmekten vazgeçti. Sevinmem gerekir belki ama daha çok korkuyorum bundan. Bunun devamında daha kötü şeyler olacak. Tanrım lütfen koru beni.

~~~


Triton elindeki deftere boş bakışlarla bakıyordu. Defterde yazanlar mantıksız geliyordu. Tricia kötü şeyler yaşamış ve sonucunda o gemiyi ele geçirip yok etmeden önce canına kıymıştı. O öldüyse yanındaki o değil demekti. Ama o değilse kim olduğunu bilmiyordu. Tricia'nın bindiği gemi limandan ayrılmadan önce gemide başka kadın olmadığını iyice araştırmıştı. Buna adı kadar emindi.

"Triton sana Tricia değilim demiştim. İşte kanıt."

"Bunun bir şeyi kanıtladığı konusunda emin değilim ama oldukça korkutucu."

"Korkutucu mu? Tabi eğer o değilsem intikamını alamayacaksın değil mi? Her şey başa dönmüş olacak senin için."

"Caro anlamıyorsun."

"Evet böyle saçma sapan bir intikamı anlamıyorum. Olanlar onu geri getirmeyecek."

"Durum işte bu Caro. Onu geri getirmeyeceğini biliyorum ama eğer sen o değilsen..."

"Değilsem?"

"Sana yaptığım tüm o şeyler, çektiğin tüm o acılar boş yere olmuş olacak. Anlasana Tricia'ya kötülük yapmak için bir sebebim vardı ama sana yok. Sen o değilsen senin hayatını karartmışım demektir. Tıpkı o Edward denen pisliğin Elenor'a yaptığı gibi."

"Sen su katılmamış bir salaksın Bane!"

"Caro..."

"Aramızda ne olduysa benim rızamla oldu aptal herif. Sana kendimi ben verdim, sen almadın."

DÜŞLER DENİZİ (TILSIM SERİSİ 2)(Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin