Εύα POV
Ο Κάρλος καθ'όλη την διάρκεια της συνέντευξης απέφευγε το βλέμμα μου και μου χαμογελούσε μηχανικά μόνο και μόνο να μην δείχνουμε σαν χαμένοι.
Μιλούσε περισσότερο από ότι εγώ και με καλυπτε κάθε φορά που πήγαινα να μπερδέψω τα λόγια μου. Η δημοσιογράφος ήταν ψυχρή κάπως απέναντι μου , αλλά φαινόταν να λιώνει και μόνο με ένα βλέμμα του Κάρλος. Νευρίασα χωρίς να ξέρω τον λόγο. Είναι λογικό να φλερτάρει με άλλες αφού δεν τον θέλω και δεν με θέλει. Δεν μπορώ να καταλάβω τι με πείραξε.
- Εύα?,με ρωτάει ο Κάρλος.
Κουνάω το κεφάλι μου και τον κοιτάζω σοκαρισμένη.
- Συγνώμη αφαιρεθηκα .... εννοώ ότι κάτι κοιτούσα., διορθώνω τον εαυτό μου.
- Είναι οι πρώτες μέρες και της είναι δύσκολο να συνηθίσει ακόμη., απαντάει ξανά για εμένα ο Κάρλος.
Τον κοιτάζω και τότε με κοιτάζει και εκείνος μετά από πολύ ώρα προσπάθειας.
- Είστε πραγματικά πολύ γλυκός μεγαλειότατε Κάρλος.,του λέει η μελαχρινή ψιλή και υπερβολικά αδύνατη δημοσιογράφος.
Ξεροβηχω.
Με κοιτάζουν τώρα και οι δύο.
- Μήπως να πηγαίναμε στην φωτογράφιση? Έχουμε αργήσει., λέω για να σπάσω την αμηχανία της στιγμής.
Ο Κάρλος σηκώνεται και με πιάνει από το χέρι.
- Ναι φυσικά αγάπη μου.,μου λέει και προχωράμε προς το σημείο όπου έχουν στήσει τις κάμερες.
- Εύα μου επιτρέπεις να χαιρετήσω την Μόνικα.,μου λέει. Ούτε καν με ρωτάει.
Από απομακρύνεται και πηγαίνει προς το μέρος της.
Κάνω νόημα από μακριά στην Σοφία και έρχεται τρέχοντας δίπλα μου.
- Ποια είναι εκείνη η κοπέλα?,την ρωτάω ψυθιριστα.
- Είναι η Μόνικα Ρομς. Ήταν μια από τις πρώην κοπέλες του Κάρλος. Μιλαμε για μεγάλο πάθος.,μου λέει.
Αισθάνομαι έναν ακαταδεκτο πονοκέφαλο να έρχεται. Απομακρύνομαι από τον στόχο μου με την παρουσία της . Δεν ξέρω πως αλλά ναι.
- Είστε καλά? Μήπως μιλάω πολύ?,με ρωτάει η Σοφία.
- Όχι σε ευχαριστώ πολύ.
Η Σοφία φεύγει και εγώ κοιτάζω τον Κάρλος ο οποίος γελάει με αυτά που του λέει εκείνη η τρελή και ξινή δημοσιογράφος.
- Αγάπη μου ? Αρχίζουμε.,του φωνάζω.
Με κοιτάει και έρχεται δίπλα μου.
- Άργησες.,του λέω μόλις μπαίνουμε στο κέντρο για να ποζαρουμε.
- Ε και? Διασκέδαζα.,μου λέει και κοιτάζει τον φακό που μας φωτογραφίζει.
- Κοιτάμε στα μάτια και παίξε την ερωτευμένη.,μου λέει ψυθιριστα.
Το κάνω και προσπαθώ να δείξω την ευτυχία που δεν έχω.
- Σου απαγορεύω να διασκεδαζεις μπροστά μου.,του λέω.
- Αλήθεια ? Ποια είναι η δικτάτορας τώρα?,με ρωτάει.
- Ξέρεις κάτι ?
- Τι ?,με ρωτάει.
- Ας μην μιλάμε.,του λέω κοιτώντας τώρα τον φακό.
- Δείξτε μου το υπέροχο χαμόγελο σας Μεγαλειοτατη.,μου λέει ο φωτογράφος και εγώ του χαμογελάω.
- Ευχαριστούμε Ρεν .Όχι άλλες. Είμαστε καλά? Έχετε υλικό?,τον ρωτάει ο Κάρλος.
- Μάλιστα. Τελειώσαμε.,καλή διασκέδαση.,μας εύχεται ο Ρεν και αρχίζουν να μαζεύουν.
YOU ARE READING
QUEEN'S PLEASURE (Η Ευχαρίστηση της Βασίλισσας)
Teen Fiction"Πώς τόλμησες να το κάνεις αυτό?",μου φωνάζει κολλώντας με στην πόρτα του δωματίου μας. Πάω να φύγω αλλά με τραβάει πάλι πάνω στην πόρτα. " Μιλάς εσύ που για να με κοροϊδέψεις με έβαλες να χορέψω μπροστά σε όλους? Νομίζεις ότι είμαι ηλίθια? Ξέρω το...