ΚΕΦΆΛΑΙΟ 31 : LITTLE FIRE EVERYWHERE

1.8K 121 4
                                    

Κάρλος POV

- Έφυγε!, φωνάζω ρίχνοντας μια δυνατή γροθιά στην ντουλάπα του δωματίου.
Η Εύα είναι πολύ περήφανη και δεν θα με ακούσει ακόμα και αν την παρακαλέσω. Δεν θα την αφήσω όμως να μείνει εκεί και να με αφήσει εδώ μόνο μου. Την αγαπάω πάρα πολύ για να φανταστώ την ζωή μου χωρίς εκείνη.
Όλοι κάνουν λάθη. Εγώ γιατί πρέπει να είμαι η εξαίρεση?
Δεν είπα ότι είμαι τέλειος. Δεν της υποσχέθηκα ποτέ πολλά. Το μόνο που ξέρω είναι ότι της χάρισα την καρδιά μου.
Εκείνη όμως την πήρε και την πέταξε την στιγμή που βγήκε έξω από το γραφείο και κυρίως έξω από αυτό το ηλίθιο παλάτι.
- Εύα!, φωνάζω και ξαναδινω άλλη μια γροθιά στην ντουλάπα.
Μισώ που είμαι έτσι. Μισώ να πονάω τόσο. Τους μισώ όλους εκτός από εκείνη. Πως έγιναν έτσι τα πράγματα. Γιατί έπρεπε να ερωτευθω?
Δεν με ρώτησε η καρδιά μου αλλά ούτε και το μυαλό μου και τα αποτελέσματα τώρα είναι τρομακτικά.
Πρέπει κάτι να σκεφτώ ώστε να την φέρω πάλι κοντά μου.
Τώρα πρέπει να φανώ πιο αποφασισμένος από ποτέ.
Η πόρτα στο δωμάτιο μου χτυπάει και ο Σέρχιο μαζί με τους ακόλουθους του μπαίνουν μέσα.
- Με καλέσατε μεγαλειότατε?,με ρωτάει.
- Ναι! Θέλω ένα ένταλμα κένωσης του παλατιού μου στην Σκωτία!,λέω αποφασισμένος. Αν εκενωθει εκείνο το παλάτι θα έρθει αναγκαστικά στο δικό μας ,εδώ όπου και ανήκει.
- Με πια δικαιολογία?,με ρωτάει ο Σέρχιο. Το μόνο που κάνω είναι να τον αγριοκοιταζω σαν να θέλω να τον σκοτώσω αν και δεν είναι ψέμα. Ποτέ μου δεν τον συμπάθησα πραγματικά. Πάντα μου έσπαγε τα νεύρα.
- Στο χέρι σου είναι. Δεν με ενδιαφέρει πια δικαιολογία θα βρεις. Σου δίνω διορία μέχρι το βράδυ. Αύριο θέλω να είναι εδώ η Εύα αλλιώς θα ξοφλησετε όλοι. Με άκουσες?,του λέω απειλητικά.
Εκείνος υποκλίνεται.
- Μάλιστα μεγαλειότατε!,λέει και αποχωρεί από το δωμάτιο.
Βγαίνω και εγώ από εκεί και πηγαίνω στο γραφείο μου. Ανοίγω το ντουλάπι με τα ποτά και πιάνω κάτι δυνατό για να πιω.
Η Εύα θα γυρίσει είτε το θέλει είτε όχι.

Εύας POV

Σκοτία! Είναι ένα μέρος που πάντα ονειρευόμουν να πάω. Το ταξίδι μου έως εκεί θα κρατησε δύο μέρες.
Σε όλη την διάρκεια του ταξιδιού δεν βγήκα από το δωμάτιο μου. Δεν αισθανομουν άλλωστε και πάρα πολύ καλά. Με έπιασαν οι γνωστές ζαλάδες και ναυτίες όπως σε κάθε ταξίδι.
Δεν ξέρω για πιο λόγο το παλάτι είναι κτισμένο σε μια άλλη χώρα αλλά με έχει βολεψει αφού θα μείνω μακριά από τον Κάρλος για ένα διάστημα. Θέλω να σκεφτώ και να αποφασίσω για την ζωή μου χωρίς πίεση.
Χθες το βράδυ έφθασα στο παλάτι. Είναι πραγματικά ονειρεμένο.
Πίσω από αυτό περνάει ένα τεράστιο ποτάμι και μπροστά υπάρχει μια τεράστια έκταση με δέντρα λουλούδια και συντριβάνια. Το πιο ελκυστικό όμως είναι η αίθουσα με τους πίνακες όπου αναγράφεται η ιστορία διαφόρων χωρών. Κάθε πίνακας απεικονίζει και ένα διαφορετικό ιστορικό γεγονός. Πάντα είχα μια τεράστια αγάπη για την ιστορία και ήρθε ο καιρός να την μελετήσω και λίγο καλύτερα.
Έχουν περάσει τρεις μέρες χωρίς να ακούσω τίποτα για τον άντρα μου.
Θέλω να ξέρω που είναι και τι κάνει αλλά ορισμένες φορές κάποια πράγματα είναι πάνω από τις δυνάμεις μας. Δεν είμαι καλύτερη. Δεν του μίλησα για τον Χουάν αλλά ούτε και για την προδοσία του Σέρχιο. Θα το κάνω και θα τον βοηθήσω γιατί τον αγαπάω αλλά αυτή την στιγμή δεν αισθάνομαι καθόλου έτοιμη να τον δω.
Ανεβαίνω στο καινούργιο μου δωμάτιο και μπαίνω μέσα. Ξαπλώνω στο κρεβάτι και κουλουριαζομαι στην μεριά μου.
"Σε λίγες μέρες θα είμαι καλύτερα! ", υπενθυμίζω στον εαυτό μου .
Το θέμα είναι ότι δεν το πιστεύω. Μου λείπει τόσο πολύ. Σκουπίζω τα δάκρυα που κυλάνε στα μάτια μου και αφήνω έναν λυγμο να μου ξεφύγει.

QUEEN'S PLEASURE (Η Ευχαρίστηση της Βασίλισσας)Where stories live. Discover now