Κάρλος POV
Ανοίγω τα μάτια μου και το μόνο που μπορώ να διακρίνω είναι τα υπέροχα μαύρα μαλλιά της Εύας στο στήθος μου. Το κεφάλι της είναι ακουμπησμενο στο στέρνο μου.
Πιάνω το εαυτό μου να χαμογελάει . Είναι τόσο παιδί όταν κοιμάται. Την λατρεύω και το καλύτερο από όλα είναι ότι επιτέλους είμαστε μαζί.
Έξω ο ήλιος δεν έχει κάνει ακόμα την εμφάνιση του. Μικρές ακτίνες παίρνουν από το τζάμι χτυποντας με στα μάτια.
- Εύα? Μωρό μου ξυπνα!,λέω στην γυναίκα μου περιμένοντας την να ξυπνήσει. Κουνιέται λίγο και έπειτα ανοίγει τα μάτια γυρίζοντας να με κοιτάξει.
- θα με πας στο μέρος που μου είπες πως θες?,με ρωτάει.
Χαμογελάω και της χαϊδεύω τα μαλλιά.
- Ναι! Και θα σου αρέσει πάρα πολύ.,της λέω.
- Ωραία τότε!,μου λέει και σηκώνεται από το κρεβάτι με μια γρήγορη κίνηση.
Το υπέροχο σώμα της είναι εκτεθειμένο μπροστά στα μάτια μου και νομίζω ότι αρχίζω να χάνω τα λογικά μου.
- Γιατί σηκώθηκες τόσο γρήγορα?,την ρωτάω.
Εκείνη μου χαμογελάει και έπειτα ανοίγει την ντουλάπα της ψάχνοντας για ρούχα.
- Γιατί θέλω να δω αυτό το μέρος!,μου απαντάει καθώς κοιτάζει ένα βυσσινί φόρεμα.
Σηκώνομαι και στέκομαι ακριβώς πίσω της. Τυλίγω τα χέρια μου γύρω από την μέση της και αρχίζω να την φιλάω στον ώμο.
Τα χέρια μου ανεβαίνουν στα υπέροχα στήθη της και αρχίζουν να παίζουν με τις ρώγες της και να τα πιέζουν.
Το κεφάλι της ξαπλώνει πάνω στο στέρνο μου καθώς απομακρύνω το ένα μου χέρι και το κατεβάζω στην περιοχή της. Την τρίβω για λίγο ακούγοντας την να βογκαει και έπειτα βυθίζω τα δάχτυλα μου μέσα της.
- Κα... Κάρλος θα αρ.... αργήσουμε.,λέει με δυσκολία.
- Ας αργήσουμε λίγο!,της λέω στο αυτί.
Ανατριχιασει και αυτό με ωθεί στο να συνεχίσω να κάνω αυτό που της κάνω.
- Εξάλλου τώρα θα τελειώσεις!,της λέω και επιταχύνω βάζοντας και βγάζοντας τα δάχτυλα μου υπερβολικά γρήγορα και με δύναμη.
Τα πόδια της αρχίζουν να τρέμουν και ακούω την λαχανιασμενη της φωνή να αντιχει στο δωμάτιο.
- Ναι , Κάρλος! Πιο γρήγορα...και άλλο!, φωνάζει.
Της κλείνω με το άλλο χέρι το στόμα απαλά ώστε να μην ακουστουμε σε όλο το παλάτι.
Συνεχίζω να κάνω τις ίδιες κινήσεις μέχρι που τελειώνει στα δάχτυλα μου. Τα βγάζω από μέσα της και αρχίζω να τρίβω με το χέρι όπου άφησε τα υγρά της τα στήθη της.
Εκείνη αρχίζει να κουνάει τον πισινό της επάνω στον καβαλο μου κάνοντας με να μην μπορώ να κρατηθώ άλλο. Μπαίνω μέσα της και εκείνη στηρίζει το βάρος της στην ντουλάπα της. Τραβάω τα υπέροχα μαλλιά της καθώς μπαινοβγαίνω δυνατά από πίσω της.
- Ναι! Ναι! Αχ ναι!, φωνάζει κάνοντας με τρελό.
Επιταχύνω και άλλο όσο μπορώ . Τα βογκητα μας ακούγονται σε όλο το δωμάτιο και αν είμαστε τυχεροί μόνο στο μπροστινό διάδρομο.
Λίγα λεπτά μετά τελειώνει η Εύα και έπειτα εγώ.
YOU ARE READING
QUEEN'S PLEASURE (Η Ευχαρίστηση της Βασίλισσας)
Teen Fiction"Πώς τόλμησες να το κάνεις αυτό?",μου φωνάζει κολλώντας με στην πόρτα του δωματίου μας. Πάω να φύγω αλλά με τραβάει πάλι πάνω στην πόρτα. " Μιλάς εσύ που για να με κοροϊδέψεις με έβαλες να χορέψω μπροστά σε όλους? Νομίζεις ότι είμαι ηλίθια? Ξέρω το...