Εύας POV
Το δείπνο κύλησε όπως πάντα με τον Χάρι και τον Κάρλος.
Και οι δύο προσπαθούσαν να κρύψουν τις ανησυχίες του. Ο Κάρλος προσπαθούσε να μην με κοιτάξει ώστε να μην τον ρωτήσω τι έγινε,τι είπαν ενώ πίσω από το χαμόγελο του Χάρι κρύβονταν πόνος και θυμός.
Τι είπαν?
Τι έγινε?
Θέλω να βοηθήσω αλλά δεν με αφήνουν αφού δεν μου λένε τι στο καλό έχει γίνει.
Βρισκόμαστε στο γραφείο του Χάρι. Ο ίδιος κάθεται στην καρέκλα και κοιτάζει κάτι έγγραφα μαζί με τον Κάρλος και εγώ κάνω πως διαβάζω ένα βιβλίο.
- Θα μου πει κανείς τι έγινε?, ρωτάω κλείνοντας απότομα το βιβλίο.
Και οι δύο παίρνουν τα μάτια τους από τα χαρτιά και τώρα κοιτάζουν εμένα.
Υπέροχα!
- Τι εννοείς αγάπη μου?, ρωτάει ο Κάρλος.
Το κοιτάζω με βλέμμα γεμάτο νόημα σαν να τον απειλω αλλά μάλλον δεν πιάνει γιατί μου φαίνεται πως μάλλον κάνει προσπάθεια να μην γελάσει.
Ο Χάρι με κοιτάζει σαν να μην ξέρει σε τι αναφέρομαι.
Ούτε εγώ ξέρω τι έγινε οπότε θα πρέπει να μάθω.
- Εννοώ ότι κάτι έχει ο Χάρι και ενώ το έχω καταλάβει καιρό εμένα δεν θέλει να μου πει. Μπορεί να μπορώ να βοηθήσω.,λέω και έπειτα χαμογελάω.
Ο Χάρι μου χαμογελάει και έρχεται κοντά σε εμένα.
- Συγνώμη Εύα! Θα σου πω.,μου λέει και παίρνει για λίγο τα μάτια του από επάνω μου.
- λοιπόν?,τον ρωτάω με μία δόση ανυπομονησίας.
- Με αναγκάζει το πρωτόκολλο του βασιλείου να παντρευτώ. Αυτό είναι όλο!,μου λέει.
Το κοιτάζω για λίγο μέχρι να συνειδητοποιήσω τι μου είπε μόλις τώρα.
- Μα εσύ δεν θες την....
- Ναι αυτό είναι το θέμα.,μου απαντάει.
- Ω , Χάρι!,λέω και σηκώνομαι από την καρέκλα για να τον αγκαλιάσω.
- Μην στεναχωριέσαι !,μου λέει. Εγώ πρέπει να τον παρηγορήσω αλλά γίνεται το αντίθετο. Απομακρύνομαι και τον κοιτάζω στα μάτια.
- την ξέρεις την κοπέλα?,τον ρωτάω.
- Όχι! Από πού και ως που?,με ρωτάει.
- Καλά δεν ρώτησες να μάθεις με ποια σε παντρεύουν?,τον ρωτάω.
- Δεν με ενδιαφέρει ποια είναι αυτή η κοπέλα ,πως είναι και γενικά δεν με ενδιαφέρει η ύπαρξη της.,μου λέει με ύφος σκληρό.
Ο Κάρλος έρχεται δίπλα μου και μου πιάνει το χέρι.
- Μωρό μου μην τον πιέζεις άλλο. Δεν είναι καλά. Μήπως θα έπρεπε να πηγαίνουμε?,με ρωτάει. Το κοιτάζω και λατρεύω το γεγονός ότι στα μάτια του βλέπω μόνο αγάπη για εμένα.
Κουνάω το κεφάλι μου θετικά.
- Ναι ,ίσως να είναι καλύτερα.,του λέω.
- Να μείνετε εδώ απόψε!,μας προτείνει ο Χάρι.
- Είναι αργά και θέλω να ξέρω ότι είστε ασφαλείς.,μας λέει ο Χάρι.
- Έγινε !,λέει ο Κάρλος με ένα τεράστιο χαμόγελο. Τον σκουνταω για να τον πειράξω.
- Τι? ,με ρωτάει.
Ακουμπάω το κεφάλι μου στο μπράτσο του.
Ο Κάρλος τοποθετεί το χέρι του πίσω και γύρω από την μέση μου.
- Θα πω να σας ετοιμάσουν δωμάτιο και μην ανησυχείτε για τα υπόλοιπα θα τα κανονίσω όλα εγώ.,μας λέει ο Χάρι και εγώ με τον Κάρλος τον κοιτάζουμε περιμένοντας να διευκρινίσει τι εννοεί.
Μας χαμογελάει.
- εννοώ τους ακόλουθους.,μας λέει.
- Τέλεια!, λέω.
YOU ARE READING
QUEEN'S PLEASURE (Η Ευχαρίστηση της Βασίλισσας)
Teen Fiction"Πώς τόλμησες να το κάνεις αυτό?",μου φωνάζει κολλώντας με στην πόρτα του δωματίου μας. Πάω να φύγω αλλά με τραβάει πάλι πάνω στην πόρτα. " Μιλάς εσύ που για να με κοροϊδέψεις με έβαλες να χορέψω μπροστά σε όλους? Νομίζεις ότι είμαι ηλίθια? Ξέρω το...