Τέσσερα χρόνια μετά
Εύας pov
- Λουσία!, φωνάζω την μικρή μου κόρη.
Ακούω το γέλιο της από μακριά και προχωράω στις μύτες των ποδιών μου.
- κάπου εδώ θα είναι!,μου λέει η Άλι δίπλα μου. Με την Άλι γνωριστήκαμε στον γάμο της με τον Χάρι και από τότε γίναμε αχώριστες φίλες.
Είχαμε περισσότερα κοινά παρά διάφορες.
- Εσύ πήγαινε από εδώ και εγώ από εκεί.,της λέω.
Μπαίνω στο δωμάτιο μου.
- Λούσι.,λέω με πονηρό τόνο για να την κάνω να γελάσει.
Ξέρω ότι η κρυψώνα της είναι στην ντουλάπα.
Την ανοίγω και.....
Δεν είναι εδώ.
- Εντάξει παραδινομαι., λέω.
Η πόρτα του μπάνιου ανοίγει και από μέσα ξεπροβάλλει ο Κάρλος με την Λουσία και τον Φρανσίσκο.
Σταυρώνω τα χέρια στο στήθος καθώς τα παιδιά μου γελάνε μαζί μου.
- δεν είναι δίκαιο.,του λέω.
Το κεφάλι του Χάρι ξεπροβάλλει και αυτό και τότε εμφανίζεται και η Άλι.
- Ποιος σου είπε ότι θα έπαιζα δίκαια.,μου λέει ο Κάρλος και έρχεται και με φιλάει.
Του χαμογελάω γιατί πολύ απλά δεν θα μπορούσα ποτέ να του θυμώσω.
- Εντάξει εσύ αλλά και ο Χάρι?,λέω και τον δείχνω.
Ο Χάρι γελάει και η Άλι κοκκινίζει. Πραγματικά αυτοί οι δύο αγαπιούνται όπως εγώ και ο Κάρλος. Χαίρομαι πολύ για αυτούς.
Ο Χάρι πιάνει την Άλι από το χέρι και παίρνουν και τα δύο μικρά παιδιά μου έξω.
- Έγινε κάτι?, ρωτάω τον άντρα μου. Εκείνος μου χαμογελάει και πέφτει στα γόνατα.
Ανοίγω τα μάτια μου διάπλατα και τον κοιτάζω.
- Μωρό μου , ζωή μου το σκέφτηκα και θα ήμουν ευτυχισμένος αν θα ήθελες να πάμε άλλο ένα ταξίδι του μέλιτος.,μου λέει. Το είχα ξεχάσει. Κάθε χρόνο τέτοια μέρα μου κάνει προτάσεις για ταξίδια.
Είναι τόσο γλυκός. Του χαϊδεύω το μάγουλο και έπειτα σκύβω και τον φιλάω.
- Δέχομαι! Ξανά!,του λέω και εκείνος γελάει καθώς με σηκώνει στην αγκαλιά του και με φιλάει.
- Ε , λοιπόν χαίρομαι ξανά πάρα πολύ!,μου λέει.
Ανοίγει την πόρτα με εμένα στην αγκαλιά του και βγαίνουμε στον διάδρομο.
- Άφησε με κάτω!,του λέω.
- Πες αυτό που περιμένω πρώτα και μετά.,μου λέει .
- Σε αγαπάω Κάρλος.,του λέω.
Εκείνος με κατεβάζει κάτω αλλά δεν μου λέει και εκείνος την ίδια λέξη.
- Πες το.,του λέω.
- όχι!,μου απαντάει.
- Γιατί όχι?,τον ρωτάω.
- Γιατί δεν μου έδωσες την δόση μου για να ζήσω.,μου λέει.
Μπαίνω μπροστά του και πηδάω στην αγκαλιά του φιλώντας τον τρυφερά στα χείλη.
- Σε αγαπάω Εύα!,μου λέει.
- πολύ?,τον ρωτάω.
- Πολύ , πολύ, πολύ!,μου λέει.Βγαίνουμε έξω στον κήπο και αρχίζουμε να περπατάμε όλοι μαζί.
- Η μικρή σας κόρη δεν ξύπνησε ακόμα?, ρωτάω την Άλι. Ο Χάρι μας χαμογελάει.
- Η κόρη μου είναι υπναρου!, λέει και όλοι γελάμε.
- Θέλω να ανακοινώσω κάτι !,μας λέει η Άλι.
Όλοι καθόμαστε και την κοιτάζουμε.
- Θέλω να πω πως είμαι έγκυος. Δεν είμαι καλή στις εκπλήξεις αλλά το είπα....,δεν προλαβαίνει να ολοκληρώσει και ο Χάρι την σηκώνει στην αγκαλιά του και την φιλάει.
Και εγώ και ο Κάρλος τρέχουμε και την αγκαλιάζουμε.Η βόλτα μας στην εξοχή συνεχίστηκε.
Τα παιδιά μας έπαιζαν λίγο πιο μακριά.
Ο Κάρλος έρχεται κοντά μου και με αγκαλιάζει από την μέση.
- Βλέπεις τον Φρανσίσκο με την Ελένα?,με ρωτάει δείχνοντας το μικρό ξανθό κοριτσάκι της Άλι και του Χάρι.
- Μμμ., λέω.
Με φιλάει στο κεφάλι.
- Φαντάζεσαι να ερωτευθούν ?,με ρωτάει.
- Θα ήταν τέλειο!,του λέω.
- Ει, αφήστε την κόρη μου. Είναι μικρή ακόμα.,λέει ι Χάρι.
- Μην αγχώνεσαι φίλε πριν από τα είκοσι δεν την δεχόμαστε ., λέει για πλάκα ο Κάρλος και όλοι γελάμε.
Με φιλάει τρυφερά στο μάγουλο.
- Τι θα έλεγες αν πηγαίναμε επάνω .,μου ψυθιριζει στο αυτί κάνοντας με να ανατριχιασω.
Χαμογελάω και του πιάνω το χέρι.
- Τώρα?,τον ρωτάω περιεκτικά γιατί τρελαίνομαι για τις αντιδράσεις του.
- Ναι , τώρα!,μου λέει.
- Πάμε !,του λέω χωρίς δεύτερη σκέψη.Είμαι τόσο ερωτευμένη με αυτόν τον άντρα που δεν μπορώ με τίποτα να τον χορτάσω.
Αφού χαιρετάμε για σήμερα τους καλεσμένους μας πηγαίνουμε όσο πιο αθώα μπορούμε προς τα επάνω και μόλις χανόμαστε από όλους αφήνομαι στον έρωτα μου για εκείνον.*******************★******************
Αυτό ήταν το βιβλίο!!!!!❤️
Θέλω να κλάψω.... 😭😭
Σας ευχαριστώ όλους που ήμασταν μαζί στο ταξίδι αυτό!!! 🤭😉👌❤️
Τα λέμε με νέα βιβλία!!! 🎉👍
Διαβάστε το καινούργιο μου βιβλίο ADDICTED TO YOUR SAVAGE όσοι θέλετε!!!! Το πρώτο κεφάλαιο έχει ανέβει!!! Ελπίζω να σας αρέσει!!! ❤️😍😘
Και για όσους έχετε αγαπήσει τον κόσμο του QUEEN'S PLEASURE μπορείτε να διαβάσετε την ιστορία του Χάρι στο βιβλίο THE LOVE HAS HER NAME (η αγάπη έχει το όνομα της):
YOU ARE READING
QUEEN'S PLEASURE (Η Ευχαρίστηση της Βασίλισσας)
Teen Fiction"Πώς τόλμησες να το κάνεις αυτό?",μου φωνάζει κολλώντας με στην πόρτα του δωματίου μας. Πάω να φύγω αλλά με τραβάει πάλι πάνω στην πόρτα. " Μιλάς εσύ που για να με κοροϊδέψεις με έβαλες να χορέψω μπροστά σε όλους? Νομίζεις ότι είμαι ηλίθια? Ξέρω το...