Εύας POV
Μοίρα!!!! Ποιος την καθορίζει? Εμείς! Εμείς ευθυνομαστε για ότι προκύπτει μπροστά στον δρόμο μας. Και σε περίπτωση που δεν ευθυνομαστε εμείς το αναπόφευκτο πάντα θα βγαίνει στον δρόμο μας. Στο χέρι μας είναι αν θα συνεχίσουμε και θα το προσπεράσουμε, αν θα παλέψουμε για το αύριο και αν θα αφήσουμε την μοίρα να μας καταπιεί στην βαθιά , χωρίς ακτή , θάλασσα της μην ξέροντας τις συνέπειες.
Όλα από κάτι ξεκίνησαν , αλλιώς εξελίχθηκαν και αλλιώς προέκυψαν. Η μοίρα μου ήταν να μην παντρευτώ αυτόν που πίστευα πως θέλω και να παντρευτώ κάποιον που νόμιζα πως μισούσα.
Η ζωή πάντα τα φέρνει διαφορετικά...και σε εμένα αυτό έκανε.- Τι ώρα είναι Σοφία?, ρωτάω την φίλη μου. Εκείνη τεντώνει λίγο τον λαιμό της για να δει.
- Σχεδόν έξι το απόγευμα!,με ενημερώνει.
Έξι το απόγευμα και ο Κάρλος δεν έχει έρθει.
Η πόρτα χτυπάει .
- Πέρασε!, φωνάζω.
Η Κάρλα μπαίνει μέσα και με κοιτάζει.
- Λοιπόν ? Τι έμαθες?,την ρωτάω.
- Κυρ.... Εύα έξω επικρατεί πανικός.,μου λέει. Κρατάω την ανάσα μου χωρίς να το θέλω.
- Τι εννοείς? Μην με κρατάς άλλο σε αγωνία.,της λέω. Η Σοφία μου φτιάχνει τις τελευταίες πινελιές του αποψινου μου φορέματος.
- Φύγανε από το γραφείο ο Βασιλιάς μας και ο Σύμβουλος και λίγα λεπτά μετά λένε ότι μπήκε στο παλάτι ένα τεράστιο ποσοστό της στρατιωτικής φρουράς.,με ενημερώνει.
- Και που πήγαν?, ρωτάω.
- Στην αίθουσα συνεδριάσεων.,μου απαντάει η Κάρλα.
Κοιτάζω και τα δύο κορίτσια αλλά κάτι στο βλέμμα του με οδηγεί σε πανικό.
- Συνήθως για ποιον λόγο κατευθύνονται σε εκείνη την αίθουσα συνεδριάσεων?, ρωτάω και τις δύο.
Η Σοφία σκύβει και καλά να φτιάξει το κάτω μέρος του φορέματος ενώ η Κάρλα έχει μείνει παγωμένη.
- Κορίτσια!, φωνάζω.
- Δύο πράγματα: εξέγερση ή πόλεμος.,μου λέει η Σοφία.
Παραπατάω και η Κάρλα που βρίσκεται κοντά μου με σταθεροποιεί.
- Είσαι καλά?,με ρωτάει.
- ναι μόνο να καθίσω θέλω.,λέω στα κορίτσια.
Είναι παγίδα! Είμαι σίγουρη ότι ο Χουάν και ο Σέρχιο στήνουν στον Κάρλος παγίδα.
Πρέπει να ανακαλύψω όμως τι παγίδα στήνουν.
- Κορίτσια?, λέω ξαφνικά. Βρήκα τρόπο να ανακαλύψω έστω κάτι μικρό.
- Μάλιστα ?, λένε.
- Θα πάω να ψάξω στο γραφείο του Σερχιου., λέω ξαφνικά.
Και οι δύο ανοίγουν τα μάτια τους διάπλατα.
- Μόνη σας? Μα σε είκοσι λεπτά ξεκινάει ο χορός., λέει η Σοφία.
- θα ήθελα την βοήθεια σας. Εγώ θα μπω μέσα και εσείς θα φυλάτε απέξω μην μπει κανείς ., λέω.
Στην αρχή φαίνονται και δείχνουν λιγάκι διστακτικές αλλά στο τελευταίο δευτερόλεπτο συμφωνούν.
Εγώ είμαι έτοιμη για τον χορό επομένως μόλις βγω από το γραφείο εκείνου του μοχθηρού συμβούλου θα πάω κατευθείαν στην αίθουσα χορού και έτσι ούτε γάτα ούτε ζημιά.
ESTÁS LEYENDO
QUEEN'S PLEASURE (Η Ευχαρίστηση της Βασίλισσας)
Novela Juvenil"Πώς τόλμησες να το κάνεις αυτό?",μου φωνάζει κολλώντας με στην πόρτα του δωματίου μας. Πάω να φύγω αλλά με τραβάει πάλι πάνω στην πόρτα. " Μιλάς εσύ που για να με κοροϊδέψεις με έβαλες να χορέψω μπροστά σε όλους? Νομίζεις ότι είμαι ηλίθια? Ξέρω το...