Εύας POV
Όσκαρ: ο άνθρωπος που με μεγάλωσε και με δίδαξε ,ήταν αυτός που καταβαθως ήθελε να πέσω στο κενό.
Ο άνθρωπος αυτός μιλούσε για την μάνα μου με αγάπη ενώ στην πραγματικότητα την είχε σκοτώσει.
Τέλεια! Γκρεμίστηκε όλη η παιδική μου ηλικία. Όλα τα χρόνια μου έπεσαν σαν τα τουβλάκια.
Έκλαψα για τον πατέρα μου γιατί νόμιζα ότι τον έχασα. Θα συνεχίσω να το πιστεύω. Δεν έχω πλέον πατέρα. Τέλος για εμένα. Θέλω να τον θυμάμαι όπως ήταν την τελευταία φορά που τον είδα.
Έμοιαζε με τον πατέρα μου,με αυτόν τον άνθρωπο που δεν έδειχνε να με εκμεταλλεύεται ,που έμοιαζε να με αγαπάει και να με βλέπει ως την επόμενη αρχηγό της φυλής. Έκανα λάθος.
Μπαμ!
Αυτό έγινε και πλέον τι έμεινε? Δύο πράγματα. Να σώσω το παιδί μου και τον άντρα μου . Επίσης πρέπει να σώσω τον λαό μου από αυτούς τους αχρειους.
- Μικρή μου Εύα! Λυπάμαι που μια βασίλισσα είναι αναγκασμένη να ζεί σε ένα τέτοιο βρωμοσπιτο.,μου λέει ο πατέρας μου.
- Γιατί όλο αυτό?,τον ρωτάω.
- εξαιτίας της μάνας σου. Στην τελική γλυκιά μου και ποιος δεν θα ήθελε την εξουσία?,με ρωτάει.
- Είσαι ένας υποκριτής και σε σιχενομαι.,του λέω.
- Εγώ θα του δώσω αυτό που θέλει του λαού μου.,μου λέει.
Το χαμόγελο του ειναι πραγματικά σατανικό και με τρομάζει.
- Τι θέλει ο λαός?,τον ρωτάω.
- Εσένα! Όποιον και να ρωτήσεις σε θαυμάζουν για τον χαρακτήρα και την ακεραιότητα σου!,μου λέει. Θέλω να ξεράσω μαζί του με όσα ακούω.
- Δεν θα πάθεις τίποτα.,μου λέει ο Χουάν.
Τον κοιτάζω αγριεμενα.
- Εύα? Τι έκφραση είναι αυτή προς τον μέλλοντα άντρα σου?,με ρωτάει ο μπαμπάς μου.
Ξεσπάω σε νευρικά γέλια.
- Δεν πρόκειται να παντρευτώ άλλον. Είμαι ήδη παντρεμένη.,τους λέω.
Τώρα ξεσπάει ο πατέρας μου σε γέλια.
- Δεν έμαθες μάλλον τι θα συμβεί?,με ρωτάει.
- Ότι και αν έχετε στο μυαλό σας δεν θα πετύχει.,του φωνάζω.
- Σε δύο μέρες θα κατακτήσουμε το παλάτι με το κομμάτι του λαού που εξεγέρθηκε και θα ρίξουμε τον βασιλιά.,μου λέει.
Όχι!,δεν γίνεται. Σε δύο μέρες θα καταστρέψουν ότι αγαπάω.
Προσπαθώ να ξελυθω αλλά δυστυχώς δεν γίνεται τίποτα.
- είστε άθλιοι, τέρατα ....,τους φωνάζω αλλά δεν μου δίνουν σημασία και βγαίνουν έξω από το δωμάτιο.
Μετακινούμε στην άκρη του κρεβατιού και κατεβαίνω κάτω. Συνειδητοποιώ ότι αυτό είναι το δικό μου δωμάτιο.
Αν έχω δίκιο τότε έχω κάτω από ένα πλακάκι ένα κοπιδι. Με τα χέρια μου ψιλαφιζω δεμένα πίσω από την πλάτη θα είναι δύσκολο όπως και να μετακινιθω με τα πόδια δεμένα. Κάνω μεγάλη προσπάθεια και προχωράω σέρνοντας τον εαυτό μου κάτω μέχρι το πλακάκι που έχω βάλλει το αντικείμενο μου.
Με τα νύχια και τα δάχτυλα μου προσπαθώ να το ανοίξω.
Μετά από μεγάλες δυσκολίες καταφέρνω να το ανοίξω και είχα τελικά δίκιο. Αυτό είναι το δωμάτιο μου.
ESTÁS LEYENDO
QUEEN'S PLEASURE (Η Ευχαρίστηση της Βασίλισσας)
Novela Juvenil"Πώς τόλμησες να το κάνεις αυτό?",μου φωνάζει κολλώντας με στην πόρτα του δωματίου μας. Πάω να φύγω αλλά με τραβάει πάλι πάνω στην πόρτα. " Μιλάς εσύ που για να με κοροϊδέψεις με έβαλες να χορέψω μπροστά σε όλους? Νομίζεις ότι είμαι ηλίθια? Ξέρω το...