Εύας POV
- Δηλαδή είσαι σύμβουλος εδώ στο παλάτι και θες να διώξεις τον βασιλιά? ,τον ρωτάω. Εκείνος δείχνει σκεπτικός.
- Ας πούμε πως ναι. Ανήκεις στην φυλή των επαναστατών. Ο Βασιλιάς πάντα θα σε μισεί. Έχεις όμως κάτι που μπορεί να τον κάνει ευάλωτο.,μου λέει όλο μυστήριο.
Τον κοιτάζω περίεργα.
- Τι εννοείς?,τον ρωτάω.
- Είσαι γυναίκα. Οι γυναίκες έχουν επιρροή στους άντρες. Ο Κάρλος έχει μεγάλη αδυναμία στις γυναίκες και στα πάρτι ,αλλά βλέπεις αναγκαστηκε να παντρευτεί εσένα. Είσαι πολύ όμορφη και ελκυστική ,αλλά δεν σκεφτόταν να παντρευτεί Εύα. Εδώ είναι το δύσκολο κομμάτι. ,μου λέει.
- Που κολλάει σε όλα αυτά ο Χουάν?,τον ρωτάω ανυπόμονα.
Παίρνει μία βαθιά ανάσα και με κοιτάζει.
- ο Χουάν κατάφερε να το σκάσει και επιχείρησε να μπεί στο παλάτι. Μου είπε ποιος ήταν και προσπάθησε να σε βρεί. Μου είπε ποια έψαχνε και συνειδητοποίησα πως ήσουν εσύ. Του είπα τι θα έκανες αναγκαστικά. Βλέπεις τα ξέρω όλα επειδή είμαι σύμβουλος του βασιλιά. Δεν υποστήριξα ποτέ όμως τις ιδέες του πατέρα του και πιστεύω ότι και ο γιος θα ακολουθήσει την ίδια πολιτική.
Ο Χουάν μου πρότεινε να μείνεις και να μας πεις τα σχέδια του οποιο και αν είναι το τίμημα.,μου λέει.
Δεν μπορεί να θέλει να είμαι κάποιου άλλου. Δεν μπορεί να σκέφτηκε έτσι για εμένα.
- Σε αγαπάει. Τον έπεισα όμως ότι το καλύτερο θα ήταν να έχουμε μια κατάσκοπο. Εύα γνωρίζω την φυλή σου και την υποστήριζα. Πολλές φορές είχα βοηθήσει στις επαναστάσεις. Ο λαός περιμένει να τους ελευθερώσεις.,μου λέει.
- Θέλω να μιλήσω με τον Χουάν.,του δηλώνω.
Ξεφυσαει.
- όχι σήμερα Βασίλισσα Εύα. Θα κανονίσω μια συνάντηση και θα σας το πω. Θέλω μόνο την συγκατάθεση σας. Λοιπόν?,με ρωτάει περιμένοντας μια απάντηση.
Το σκέφτομαι για λίγο. Έχει δίκιο. Ο πατέρας μου θυσιάστηκε το ίδιο και η φυλή μου. Τώρα ήρθε η σειρά μου. Ο Χουάν έχει απόλυτο δίκιο όσο και αν τον μισό που με παρατάει εδώ. Θα έχω όλο τον χρόνο να τον κανονίσω και εκείνον.
Του δίνω το χέρι και εκείνος το ίδιο.
- Σύμφωνοι. Από αύριο ξεκινάω.,του λέω.
- Το ήξερα πως θα συμφωνούσαμε σε αυτό. Κάθε δύο μέρες θα λαμβάνεις ένα γράμμα. Ένας έμπιστος μου θα έρχεται και μέσω εκείνου θα ανταλλάζουμε πληροφορίες εντάξει?,με ρωτάει.
Κουνάω το κεφάλι μου και βγαίνω έξω από το γραφείο του με προορισμό το δωμάτιο μου.Μπαίνω μέσα και μένω παγωμένη. Ο Κάρλος κάθεται στο κρεβάτι μου και δείχνει να με περιμένει.
Με βλέπει που δεν κουνιέμαι και απλώς με κοιτάζει.
- Που ήσουν Εύα και πρόσεχε τι θα μου απαντήσεις εντάξει?,μου λέει απειλητικά.
Ξεροκαταπινω και πάω να καθίσω δίπλα του.
- Περπατούσα.,του λέω.
Γυρίζει το κεφάλι του και με κοιτάζει με μάτια που βγάζουν φωτιές.
- Μόνη τέτοια ώρα?,με ρωτάει επειδή δεν μπορεί να με πιστέψει.
- Είτε με πιστεύεις είτε όχι Κάρλος σκεφτόμουν από εδώ και πέρα να είμαι ήρεμη και να σε ακούω. Σκέφτηκα ότι αυτό θα ήταν το καλύτερο για τον λαό μας.,του λέω.
Φαίνεται μπερδεμένος.
- Τι σου συμβαίνει?,με ρωτάει.
- Απλώς κατάλαβα ότι δεν μπορώ να πολεμάω άλλο εσένα.,του λέω ψέματα.
Βλέπω μπαούλα και πράγματα πεταμένα.
Καταλαβαίνει ότι τα κοιτάζω.
- τα έφερα εδώ για να μην φαινόμαστε ψεύτικοι.,μου λέει.
- Κοιμήσου εδώ Κάρλος. Για το καλό του βασιλείου.,του λέω. Δεν μπορεί να πιστέψει σε αυτά που ακούει.
Σηκώνομαι και πηγαίνω στην ντουλάπα. Την ανοίγω και βγάζω από μέσα το νυχτικό μου.
Πετάω το φόρεμα κάτω και αφήνομαι ακάλυπτη μπροστά του. Τα μάτια του είναι καρφωμένα επάνω μου την στιγμή που τον κοιτάζω. Φοράω το νυχτικό και πηγαίνω στην μια πλευρά του κρεβατιού και ξαπλώνω.
Ο Κάρλος δεν έχει μετακινηθεί από την θέση του .
Κλείνω τα μάτια και τα ανοίγω απότομα την στιγμή που τον αισθάνομαι να ξαπλώνει δίπλα μου.
- Κάρλος?,τον ρωτάω.
Γυρίζω πλευρό και τον κοιτάζω.
- Καληνύχτα.,του λέω.
Με κοιτάζει στα μάτια για λίγο.
- Καληνύχτα Εύα!,μου εύχεται.
Ίσος τελικά να γίνονται και θαύματα. Ίσος..... Ίσος να καταφέρω τον στόχο μου, ίσος και να αποτύχω όμως τουλάχιστον θα ξέρω ότι προσπάθησα.
KAMU SEDANG MEMBACA
QUEEN'S PLEASURE (Η Ευχαρίστηση της Βασίλισσας)
Fiksi Remaja"Πώς τόλμησες να το κάνεις αυτό?",μου φωνάζει κολλώντας με στην πόρτα του δωματίου μας. Πάω να φύγω αλλά με τραβάει πάλι πάνω στην πόρτα. " Μιλάς εσύ που για να με κοροϊδέψεις με έβαλες να χορέψω μπροστά σε όλους? Νομίζεις ότι είμαι ηλίθια? Ξέρω το...