13.

525 20 1
                                    

- POV Darcy -

De volgende ochtend word ik wakker in Michael's armen, wat waarschijnlijk in zijn slaap is gebeurd.

Gisteravond hebben Calum en ik nog gepraat met elkaar over Michael, want Calum wilde me duidelijk maken dat ik hem echt kon vertrouwen, hoe moeilijk het ook is.

Calum en ik hadden geen goede band, maar dat is nu echt een stuk beter. Ik kan goed met hem praten en hij is echt lief voor me.

Voordat ik opsta druk ik een kus op Michael zijn lippen en vervolgens loop ik de badkamer in, die ik meteen op slot doe.

Ik kleed me uit en zet de douche aan, waar ik onder stap zodra die is opgewarmd. De warme stralen laten mijn spieren ontspannen en stellen mijn gedachtes even uit tot een later moment.

Ik was mijn haren en vervolgens was en scheer ik mijn lichaam. Zodra ik klaar ben stap ik onder de douche vandaan en trek een badjas aan.

Zodra ik mijn haar heb gedaan en mijn tanden heb gepoetst, loop ik de kamer in en pak een setje kleren uit mijn kast.

Het is koud vandaag, dus trek ik een jurkje aan met lange mouwen en daarover een leren jasje. Niemand is nog wakker, maar het is nog vroeg.

Ik kleed me om en loop de hotelkamer uit, zodat de rest door kan slapen. Ik heb Michael een berichtje gestuurd dat ik buiten een stukje ging lopen, want ik moet mijn hoofd even legen en zo ziet hij het als hij wakker wordt.

Ik doe mijn oordopjes in en maak wat foto's van de omgeving. Het is echt super mooi hier.

De zon schijnt, maar toch is het echt koud. Ik had een andere jas moeten aantrekken. Ik loop een Starbucks in en bestel een warm drankje, zodat ik het zelf misschien ook wat warmer krijg.

Het meisje achter de balie maakt nog een foto met me, waardoor ik daarna de glimlach niet van mijn gezicht afkrijg.

'Bedankt en nog een fijne dag!'

Ik wens haar hetzelfde en loop dan weer naar buiten. Ik maak nog wat foto's, en loop dan terug naar het hotel.

Nou ja, dat was mijn plan. Ik word ineens platgedrukt door allemaal paparazzi, waardoor mijn stemming in één klap verandert.

'Ik heb wat ruimte graag.' zeg ik zacht. Foto's maken vind ik prima, maar laat me alsjeblieft gewoon lopen.

'Ben je zwanger?'

'Heb je ruzie met Michael?'

'Ga je vreemd?'

Ik krijg tranen in mijn ogen en druk me erdoor heen, ik wil zo snel mogelijk weg hier. Zodra ik eindelijk mijn weg uit deze menigte heb gevonden ben ik ook bij het hotel.

Ik ren naar binnen en zodra ik in de hotel kamer ben, kijken vijf paar ogen me aan. Ik val huilend in Michael's armen en merk dat mijn handen als een gek trillen.

De paparazzi maakt me zo onzeker. Omdat ik alleen loop en ben aangekomen tot een gezond gewicht ben ik zwanger en ga ik vreemd? Dat zal ik nooit doen.

'Baby, wat is er? Waar was je?'

Ik zucht en hij veegt mijn tranen weg, waarna hij een kus op mijn lippen drukt. Ik tril nog steeds als een malle en dat lijkt hij ook te merken, want hij tilt me op en gaat met mij op zijn schoot op de bank zitten.

'Hier, drink even wat.' zegt Ashton bezorgd terwijl hij een flesje water overhandigt. Ik neem een paar slokken en merk dat ik al rustiger word.

'Nou, ik ging dus een stukje lopen. Alles was helemaal prima en ik heb wat foto's gemaakt van de omgeving. Starbucks gehaald, die ik uiteindelijk helemaal niet kon opdrinken, en toen werd ik ineens aangevallen door allemaal paparazzi. Ze vroegen of ik ruzie had met Michael, of ik vreemd was gegaan en of ik zwanger was. Kijk, helemaal leuk en aardig al die vragen, maar ik word er heel onzeker van en ik raakte in paniek toen ik er niet langs werd gelaten. Het spijt me dat ik zo binnenkwam.'

Michael wiegt me zachtjes heen en weer, wat me rustig maakt. Hij geeft echt om me, en dat laat me goed voelen.

'Het komt goed babe, echt. Ik snap dat je er onzeker van wordt maar ze proberen alleen maar een reactie uit je te lokken. Je bent prachtig.'

Gelijk begin ik te blozen, ik ben echt nog niet gewend aan zijn complimentjes. Hij drukt een kus op mijn kruin terwijl ik wat water drink.

'Ik kreeg ook te horen dat ik zwanger was puur omdat ik een losse jurk droeg. Je bent prachtig Darcy, echt waar.' zegt Kay nu ook.

Ik glimlach en veeg mijn tranen weg, waarna Michael een kus op mijn slaap drukt. Ik heb echt hoofdpijn door van alles nu.

Ik sta op en pak medicijnen uit mijn koffer, die ik vlug inneem. Dit verklaart ook mijn duizeligheid en dat ik constant tril, ik ben mijn medicijnen vergeten in te nemen.

Zodra ik dat heb gedaan, ga ik weer op Michael zijn schoot zitten. Hij slaat zijn armen om mijn middel en drukt een kus op mijn kruin, waardoor ik glimlach.

Het is inmiddels middag, ik ben echt lang weggebleven. We gaan zo lunchen en dan gaan we nog een beetje door de stad lopen voordat we naar de zaal gaan waar ze vanavond spelen.

Ik ben zenuwachtig om de stad in te gaan, not gonna lie. Er is sowieso veel paparazzi en dan is mijn privacy met Michael gewoon weg.

'Het spijt me nog voor gisteren.' zegt hij zacht. Ik rol lachend mijn ogen en zucht. Hij is zo schattig.

'Het is oké. Waarschijnlijk heb jij er op dit moment meer last van dan ik had.'

Hij grinnikt en wrijft even over zijn voorhoofd, waarna hij knikt. Hij ziet er zo moe uit.

'Maar, we gaan zo. Dus als je nog wat moet doen, doe het dan nu.' zegt Luke, terwijl hij zelf opstaat en de badkamer inloopt.

Ik scroll door het nieuws op mijn telefoon, en zoals verwacht sta ik erop.

'Darcy Styles zwanger?'

Ik schud lachend mijn hoofd en laat het aan Michael zien, die op zijn lip bijt. Ik weet dat hij het graag wilt, dus dit nieuws doet hem waarschijnlijk ook pijn.

Ik ga er niet om liegen, maar ik wil het echt graag. En dat vertel ik Michael vandaag. Denk ik.

How? Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu