- POV Darcy -
'Waarom ligt die deken zo raar? Calum ruim je dekens op!' schreeuw ik lachend door de tourbus.
Zodra ik de deken oppak, springen de tranen in mijn ogen. Harry en Jamie zijn hier.
'Harry? Wat doe jij hier?' vraag ik zacht, terwijl ik ze omhoog help. Michael komt net naar binnen en zodra hij Jamie ziet, tilt hij haar huilend op en draait een rondje.
'We kwamen je bezoeken. Ik heb je zo gemist.' zegt hij, en zodra we elkaar in de armen sluiten, barsten we beide in huilen uit.
'Ik jou ook.'
We laten elkaar los en Harry veegt mijn tranen weg, terwijl ik hetzelfde bij hem doe. Zodra Michael klaar is met het knuffelen van Jamie, til ik haar op.
'Ik hou van je mama.'
'Ik ook van jou prinses.' zeg ik glimlachend. Michael drukt een lange kus op mijn lippen, maar we worden onderbroken door gegil.
'Wij zijn er ook nog!'
Ik trek terug en zie Liam, Niall en Louis staan. Ook hen knuffel ik, waardoor ze moeten lachen.
Ik vind het echt geweldig dat de jongens er zijn, samen met Harry. Ik heb ze echt heel erg gemist.
Ik krijg ineens een berichtje binnen, van Ella. Ze heeft met Harry gepraat? Wat? Hoe?
'Harry Styles!' schreeuw ik verbaasd. Hij weet heel goed dat als ik zijn volledige naam gebruik, hij in de problemen zit. Nou ja, in dit geval niet. Ik wil gewoon weten hoe en waarom.
'Hoe ken je Ella?'
Hij bloost en bijt op zijn lip, waarna hij glimlacht. Ik ken deze blik heel goed en het betekent dat hij iemand leuk vindt.
'Ze belde je, en ik nam op. Waarom heb jij me nooit verteld dat ze een Griekse godin is?'
Jep, hij vindt haar leuk. Het is wel echt schattig, maar misschien een beetje ongemakkelijk. Ze is mijn beste vriendin én psychologe.
'Omdat ik dat misschien niet zo zie? Heb je haar nummer al?'
Hij knikt enthousiast, waardoor ik lachend mijn hoofd schud.
'Laat me raden, je hebt ook al een date?'
'Jep.' zegt hij trots, terwijl hij Jamie op zijn schoot tilt. Ik ben benieuwd of Ella nog leeft.
'Je weet dat Ella je al aanbid sinds dat ze dertien is?'
Zijn mond zakt open, en zijn grijns wordt alleen maar groter. Sukkel is het ook.
'Dus ze vindt me sowieso leuk, scheelt weer. Wel leuk dat ze er al sinds het begin is, misschien moet je haar eens uitnodigen.'
'Wil je dat je date dood gaat? Ze is helemaal weg van jullie!' zeg ik lachend. Harry haalt zijn schouders op, en glimlacht naar zijn telefoon.
'Moeten jullie vanavond optreden?' vraagt Niall, en ik merk dat hij het onderwerp wilt veranderen.
De jongens knikken trots en ik voel Michael's hand op mijn heup, waardoor ik glimlach. Hij drukt een kus op mijn lippen en zodra we terugtrekken, zie ik dat Jamie met een vies gezicht ons aan zit te staren.
'Ew! Kunnen we niet panda's kijken?'
Ik kijk de jongens aan, die hun schouders ophalen en vervolgens knikken. We gaan dus naar de dierentuin.
'Kom op mama! Glimlachen!'
Ik grinnik en sta op, meld dat ik me even snel ga omkleden en loop dan naar mijn koffer. Ik pak een riem en gris een shirt uit Michael's koffer, die bijna mijn knieën bereikt.
Ik stap de badkamer in en kleed me snel om, het staat echt leuk. De riem zorgt ervoor dat het niet lijkt alsof ik een soepjurk aan heb.
Ik trek mijn Dr. Martens aan, waarna ik ook nog mijn haar een beetje fatsoeneer en mijn make-up bijwerk.
'Ik ben klaar!'
Met een grote glimlach loop ik naar Michael, die begint te grijnzen zodra hij merkt dat ik zijn shirt draag.
'Je denkt dat ik je kan weerstaan in mijn shirt?' fluistert hij hees in mijn oor, waardoor kippenvel zich verspreidt over mijn lichaam.
Zijn hand glijdt naar mijn heup, maar al vlug worden we onderbroken door de jongens. Ik rol geïrriteerd mijn ogen en we besluiten om een taxi te huren, zodat we niet zo opvallen.
Ik zit in een taxi met Harry, Michael, Jamie en Louis. De rest is gepropt in de andere taxi, want ze hadden niet een taxi die groot genoeg was voor ons allen.
Harry zit voorin naast de taxi chauffeur, die echt super aardig is. Hij heeft de radio aanstaan dus iedereen zingt mee, zelfs Jamie.
'Het is mooi hier mama!' zegt ze hyper, waardoor ik glimlach. Ik ben zo blij dat ze er is.
'Dat is het zeker meisje. Hoe ging het in het vliegtuig?'
Ze gaat rustig zitten en zucht, waardoor ik een grinnik niet kan onderdrukken. Ze is zo schattig.
'Ik was bang, maar oom Harry haalde me over. Hij is lief.'
Ik glimlach en druk een kus op haar kruin, terwijl Michael hetzelfde doet. Jamie glimlacht ook en kijkt ons één voor één aan.
'Ik ben blij dat jullie elkaar weer lief vinden.'
'Wij ook, Jamie.' zegt Michael glimlachend. Hij kijkt me aan en drukt een kus op mijn lippen. Jamie trekt ons weer uit elkaar en steekt haar tong uit.
Niet veel later komen we aan bij de dierentuin. We geven de taxi chauffeur het geld en lopen dan naar de rest, die enthousiast aan het rondspringen zijn.
'Deze dierentuin heeft panda's!' zegt Jamie ineens, wijzend naar een plaatje van een panda. Harry tilt haar op zijn heup en we lopen naar de entree.
De jongens betalen, waarna we naar binnen lopen en onze route starten. Ik laat Michael zijn hand niet los en sinds lange tijd voel ik me echt gelukkig.
'Ik hou van je.' zeg ik zacht, en zie Michael glimlachen. Hij drukt een kus op mijn wang en fluistert hetzelfde terug.
'Kom op tortelduifjes!' kreunt Harry gefrustreerd.
'Je wilt Ella gewoon zien!' zeg ik lachend, waarna ik mijn tong uitsteek. We lopen achter iedereen aan en al snel komen we bij de panda's, waar Jamie als een gek staat te springen.
'Ze zijn zo zacht!'
Ik grinnik en ga achter haar staan. Ze springt de hele tijd rond, terwijl de jongens op een bankje zitten toe te kijken.
Niet veel later lopen we verder, met veel tegenstribbelen van Jamie. Harry had haar ineens opgetild, wat best komisch was om te zien.
'Mama mag ik suikerspin?'
Jamie staat voor me met een pruillip, waarna ik mijn hoofd schud. Ze zucht en loopt naar Michael toe, die voor haar knielt.
'Papa, mag ik suikerspin?'
Hij knikt en tilt haar op, waarna ze suikerspin halen. Ik rol lachend mijn ogen en ik ga niet liegen, het ziet er lekker uit.
Het is al laat, dus besluiten we weer terug te gaan. Dit keer zit ik met Harry, Niall, Calum en Luke in een taxi.
'Gescheiden van je man en je kind.' zegt Calum dramatisch. Ik schud lachend mijn hoofd en ga iets beter zitten.
'Michael is mijn man niet.'
'Correctie, nog niet.'
JE LEEST
How?
ФанфикDarcy is inmiddels twintig jaar oud, en woont bij haar moeder en zus in Londen. Darcy is samen met Luke, maar heeft nog steeds gevoelens voor Michael, waarmee ze een dochter heeft van 4, Jaimie. Hoe loopt dit af? - Vervolg van 'Why?', lees die eers...