- POV Darcy -
Die middag zitten we al backstage bij de zaal waar de jongens zo gaan optreden. Het concert begint om 8 uur, dus we moeten ons hier nog vier uur zien te vermaken.
Ik lig op de bank, met mijn hoofd op Michael's schoot. Hij haalt telkens zijn handen door mijn haar wat me rustig maakt.
De rest is bij het podium, om wat dingen voor te bereiden. Ik ben bang om het te vertellen aan Michael, maar ook ben ik bang dat ik voor mezelf te snel ga.
We zijn namelijk nog maar iets meer dan twee weken bij elkaar. Als ik nu zou zeggen: 'Michael ik wil een baby' dan weet ik ook niet hoe hij zal reageren.
Maar, ik moet het wel vertellen. Hij hoort het te weten.
'Mike?'
'Ja, baby?' vraagt hij glimlachend. Toepasselijk Michael, heel toepasselijk. Ik ben zo nerveus.
'Ik eh, nou ja. Je weet dat de paparazzi dachten dat ik zwanger was? Niet dat ik dat ben maar eh-'
'Rustig, love. Wat is er?'
'Ik wil weer een kindje.' zeg ik vlug, en ik zie een glimlach op Michael zijn gezicht groeien. Hij drukt zijn lippen op die van mij en ik voel hem glimlachen. Heel erg.
'Ik hou zoveel van je.'
Ik bloos en ga rechtop zitten, waarna Michael omhoog springt en blijft springen. Ik ga bij hem staan en hij tilt me op, waarna hij zijn lippen weer op die van mij drukt.
'Waardoor ben je van mening veranderd?' vraagt hij, nog steeds verbaasd over het feit dat ik weer een kind wil.
'Nou, ik realiseer me dat ik kinderen echt geweldig vind en het misschien wel leuk is als Jamie een broertje of zusje krijgt. Plus, als het kindje op jou gaat lijken is het al helemaal fantastisch.'
Hij grinnikt en drukt zijn lippen nogmaals op die van mij, waarna hij me neerzet en naar de jongens rent.
Ineens hoor ik gejuich vanuit de zaal komen, waardoor ik lach. Ik ben zo blij dat Michael het goed oppikt en niet denkt dat ik het voor hem doe. Want dat is zeker niet het geval.
'Ik hou zoveel van haar!' hoor ik hem zeggen, wat me laat blozen. Hij is zo enorm lief, en ik snap niet dat hij zo onzeker is over zichzelf.
Hij is perfect.
Ik loop naar ze toe en voel meteen een arm om me heen, waardoor ik glimlach. Michael drukt een kus op mijn slaap en ik word vervolgens omhelst door de jongens.
'Ik ben nog niet zwanger hoor, rustig aan.' zeg ik lachend. De jongens halen hun schouders op en ik ga op het podium zitten.
'Je bent twintig, Darcy.' zegt Calum zacht, zodat Michael het niet hoort. Ik zucht en knik, dat is vrij duidelijk.
'Ik weet het, Calum. Maar ik ben blij met mijn keuzes, en met Jamie is het helemaal goed gekomen. Plus, we gaan het proberen. Het kan altijd mislukken en dan ben ik alweer ouder.'
Hij knikt en knuffelt me, waarna ik hem terug knuffel. Hij zucht en laat me los, terwijl hij met een armband om zijn pols speelt.
'Ik wil gewoon niet dat je spijt krijgt. Ik kan het niet aan om je weer zo verdrietig als toen te zien.'
Ik knik en hij gaat voor me staan, en zo is hij ineens een stuk langer. Calum is zo bezorgd over me.
'Ik weet het. Bedankt dat je zo bezorgd over me bent, Cal. Dat voelt fijn.'
Hij glimlacht en geeft me weer een knuffel, waardoor ik ook glimlach. We lopen backstage en aangezien er niet veel banken zijn, moet ik bij Michael op schoot zitten.
Hij heeft zijn armen om mijn middel geslagen en drukt een kus in mijn nek, waardoor kippenvel zich verspreidt over mijn hele lichaam.
'Nou Michael, dat wordt een leuke nacht. Als ze daar al geil van wordt.' zegt Ashton lachend. Ik rol mijn ogen en steek mijn middelvinger naar hem op.
'Ik hou ook van jou.' zegt hij grijnzend.
.
Die avond lig ik in de tourbus, om een beetje te wennen aan het kleine bed. Ik lig boven Michael, in het aller hoogste bed dus. Echt heel slim als je de kleinste bent.
De jongens zijn nog bezig met de show, maar ik voelde me niet goed dus ben ik naar de tourbus gegaan.
Toen Michael en ik het hadden over kinderen een paar uur geleden, raakte ik een beetje in paniek. Ik ben namelijk echt allang niet meer ongesteld geweest, maar ben niet zwanger aangezien ik de laatste paar maanden geen seks heb gehad.
Ik ben gewoon bang dat ik niet vruchtbaar ben, en alsnog de droom van Michael verpest. Ik ben nadat ik ben 'hersteld' van mijn anorexia nooit meer ongesteld geweest.
Ik had hem nooit moeten vertellen dat ik kinderen wilde. Dan had ik nooit zijn droom verpest en hadden we gewoon seks kunnen hebben zonder problemen of de dwang van dat het 'moet lukken.'
Tranen lopen zonder dat ik het merk over mijn wangen, ik moet echt stoppen met huilen. Het verbaast me dat ik nog tranen over heb na al deze dagen.
De show duurt nog twee uur, dus ik heb genoeg tijd om te huilen. Ik moet echt naar de huisarts voor bevestiging. Misschien kan ik morgen wel gaan, maar geen idee of dat mogelijk is in Antwerpen.
Ik pak mijn telefoon en zoek het op, gelukkig is het mogelijk. Maar hoe wil ik naar een dokter gaan als Michael 24/7 bij me is?
Ach ja ik verzin wel wat. Hoop ik.
Ik veeg mijn tranen weg en zoek naar weeshuizen in Londen, en kom meteen een goede tegen. Als ik niet vruchtbaar ben moet er toch een manier zijn om een kindje te krijgen.
Ik zet die in mijn notities en sluit mijn telefoon af, waarna ik ook mijn ogen sluit. Ik ben echt uitgeput door deze dag.
Niet veel later val ik weg in een diepe slaap, waar ik heel blij mee ben.
- POV Michael -
Na de show rennen we backstage, maar zodra ik Darcy wil knuffelen valt me op dat ze er helemaal niet is.
'Waar is Darcy?'
'Oh, ze is in de tourbus gaan liggen. Ze zei dat ze zich niet zo goed voelde en dat ze het hier te druk vond.'
Ik knik en pak snel een flesje water, waarna we naar de tourbus rennen. We moeten meteen door naar Antwerpen, want die show is overmorgen al en het is 16 uur rijden.
Waarom we niet gingen vliegen? Geen idee.
Zodra we in de tourbus zijn, loop ik naar het bed van Darcy en zie dat ze slaapt. Ik druk een kus op haar lippen en loop weer terug.
'Slaapt ze?'
Ik knik en werp een blik op mijn telefoon, het is ook laat. De bus begint te rijden, waardoor ik op de grond val.
De jongens schieten in de lach, terwijl ik opsta en op de bank ga zitten. Ik wil weten wat er aan de hand was met Darcy, maar ik ga haar niet wakker maken.
Calum staat op en pakt een biertje voor ons allen, die ik gulzig opdrink. Ik denk dat het niet bij één biertje blijft.
En ik had gelijk.
JE LEEST
How?
FanfictionDarcy is inmiddels twintig jaar oud, en woont bij haar moeder en zus in Londen. Darcy is samen met Luke, maar heeft nog steeds gevoelens voor Michael, waarmee ze een dochter heeft van 4, Jaimie. Hoe loopt dit af? - Vervolg van 'Why?', lees die eers...