17.

517 22 9
                                    

Ella ^

- POV Harry -

'Kom op Jamie! Wil je mama niet weer zien?'

Koppig schudt ze haar hoofd, waardoor ik gefrustreerd zucht. Dit kind is net zo koppig als Darcy.

'Ik wil niet in het vliegtuig!'

'Oom Harry is bij je, er kan je niks gebeuren prinses.' zegt Louis, terwijl hij voor haar knielt. Ze haalt haar schouders op en pakt mijn hand vast, waardoor ik Louis bedank.

'Ik ben bang.' zegt ze zacht. Ik til haar op mijn heup en druk een korte kus op haar wang.

'Het komt allemaal goed. Ik ben bij je, Louis, Niall en Liam ook. We vliegen alleen dus er zijn geen andere mensen. Je kunt slapen, je kunt televisie kijken.'

Haar ogen beginnen te glinsteren, waardoor ik glimlach. Eindelijk krijgen we het teken dat ons vliegtuig klaar staat en we kunnen instappen.

Ik ga naast Louis zitten, die bewonderend uit het raam kijkt. Ik zet Jamie naast me neer en doe haar gordel om.

'Na het opstijgen mag je televisie kijken, oké?'

Ze knikt hevig en begint te stuiteren, waardoor ik glimlach. Ik ben zo blij dat ik Darcy weer ga zien, dat ik haar kan knuffelen.

Het is een verrassing, en ik kan niet wachten om haar reactie te zien. Het is een maand sinds dat ze me vertelde dat ze onvruchtbaar was, dus ik hoop dat ze wat blijer is nu.

Zodra we opstijgen voel ik Jamie haar kleine handje op mijn knie, waarna ik die vastpak. Louis pakt ook twijfelend mijn hand vast en glimlacht.

Hij vindt vliegen nog steeds één van de engste dingen die er is, wat ik begrijp. Het is saai, maar het opstijgen vind ik zelf ook spannend.

Zodra we zijn opgestegen laat Louis mijn hand gaan en klikt zijn gordel los. We gaan met zijn allen op de bank zitten en ik til Jamie op mijn schoot.

Ik zet een of ander kinderprogramma op, wat ze blijkbaar heel leuk vindt. Ze zijn in Los Angeles, dus de vlucht is lang. Maar liefst 10 uur.

'Ik heb honger.' mompelt Niall geïrriteerd, waardoor ik lach. Hij staat op en tovert ergens een zak chips vandaan.

Jamie steekt gretig haar handen uit naar de zak chips, waarna ze van mijn schoot afspringt en bij Niall gaat staan.

'Mag ik chips?' vraagt ze zachtjes, terwijl ze haar lip pruilt en puppy oogjes opzet. Jep, ook van haar moeder. En ook wel een beetje van Michael.

'Tuurlijk.' zegt Niall lachend. Ik glimlach en kijk toe hoe Jamie en Niall samen chips eten, wat een schattig gezicht is.

'Ik ga slapen.' meld ik zacht, ik wil gewoon Darcy kunnen knuffelen en niet tien uur hoeven wachten.

Ik hoor een 'welterusten' van alle kanten komen en glimlach. Als ik op bed lig, val ik al bijna meteen in slaap, denkend aan mijn zusje die ik over tien uur in mijn armen kan sluiten.

.

'Haz, wake up. We gaan zo landen.'

Ik open mijn ogen en kreun, waardoor Louis grinnikt. Ik stap uit bed en haal een hand door mijn haar.

Zodra ik op mijn stoel zit, voel ik meteen dat Jamie mijn hand weer vastpakt. Ik glimlach en klik mijn gordel vast, waarna ik me mentaal voorbereid voor de landing.

Zodra we op de grond staan, sta ik op en til Jamie op mijn heup. Luke komt ons ophalen bij het vliegveld, want hij is met een smoes weggekomen.

Ik heb Jamie haar gezicht in mijn jas verstopt, omdat er veel paparazzi staat. Echt geweldig. Ik doe zelf ook een zonnebril en capuchon op en vervolgens lopen we met zijn allen de gate uit.

Ik zie de flitsen al, waardoor ik gefrustreerd kreun. Jamie lacht alleen maar, omdat ze verstopt zit in mijn shirt.

Zodra we de gate uit zijn, worden we bedolven onder de vragen. Er zijn gelukkig dranghekken geplaatst, waardoor we door kunnen lopen zonder problemen.

'Luke staat bij de uitgang.' zeg ik zacht tegen Niall, die het doorgeeft aan de rest. We lopen vlug door en zodra ik zie dat het veilig is haal ik Jamie tevoorschijn.

'Kiekeboe!' zegt ze lachend, waardoor iedereen in de lach schiet.

Ik zie Luke en zet Jamie neer, zodat ze naar hem toe kan rennen. Dat doet ze natuurlijk meteen, waarna wij Luke ook omhelzen.

'Darcy gaat zo blij zijn. Mondje dicht tegen je mama he, Jamie.'

Jamie knikt vlug en we lopen naar de auto, waar ik naast Luke ga zitten voorin. Ik ben echt blij dat ik zometeen Darcy weer zie.

'Het plan is; jullie gaan in de tourbus zitten. Wij zijn in de stad en komen rond drie uur terug, dus jullie zitten twee uur alleen in de bus. Oké?'

Ik knik hevig en zodra we bij de tourbus aankomen, stappen we uit en lopen we naar binnen. Gek genoeg is hier geen paparazzi.

'Koekjes!' hoor ik Jamie schreeuwen, waardoor ik grinnik. Ze had zo een dochter van Niall kunnen zijn.

Ik plof op de bank en zet de televisie aan. Het duurt nog wel even totdat Darcy er is, dus ik kan beter mezelf vermaken.

Ineens hoor ik een FaceTime geluidje van Michael's laptop komen, waardoor ik frons. Een of andere Ella belt.

Ik grijns en pak de laptop, terwijl ik een plekje zoek waar je privacy hebt. Misschien is die Ella wel super knap, wie weet.

Zodra ik opneem, zakt haar mond open. Ze slaat haar hand voor haar mond en het verbaasd me echt hoe knap ze is. Holy.

Haar rode haren vallen los over haar schouders, en haar blauwe ogen doorboren de mijne. Jezus.

'H-Harry?'

'Dat ben ik. Jij bent Darcy's psychologe zeker?'

Ze knikt blozend en strijkt een plukje haar achter haar oor. Ik bijt kort op mijn lip en voel dat ik zelf ook begin te blozen.

'Dus, je gaat Darcy verrassen?'

Ik knik hevig, waardoor ze grinnikt. Beter woont ze dichtbij, en mag ze me, en wilt ze met me op date.

'Hoe oud ben je?' vraag ik, hopend dat ze niet te jong of te oud is. Ze lijkt echt heel jong.

'22, jij?'

'25.' zeg ik met een brede glimlach. Waarom heeft Darcy mij nooit verteld dat haar psychologe super knap is?

'Dankjewel.' zegt Ella blozend. Shit, waarschijnlijk zei ik dat hardop.

'Ik zei dat hardop he?'

Ella knikt en schiet in de lach, waardoor ik ook lach. Ze is echt heel leuk.

'Dus, vertel eens wat over jezelf.'

.

'Harry! Harry! Darcy is er zo. Wow, met wie ben jij aan het bellen?'

Niall komt achter me staan, waardoor Ella weer begint te gillen. Niall grinnikt en trekt me het bed uit.

'Dus, als je terug bent in Londen bel je me?'

'Oh geloof me Ella, ik bel je vanaf nu dagelijks. Maar eh ik moet gaan, Darcy komt zo. Doei babe!'

Ze bloost en zwaait, voordat ik ophang. Zo kan je ook je twee uur spenderen. Ik plof op de bank en verstop me met Jamie onder een dekentje, terwijl de jongens in de badkamer gaan staan.

We horen wat gemompel, terwijl ik mijn hand op Jamie's mond leg. Anders zijn we er eerder bij dan dat we nu zijn.

'Wie heeft die deken zo raar neergelegd? Calum ruik je dekens op!'

How? Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu