Végre

2.3K 123 68
                                    

Aki nem bírja vagy szereti a 18+-as részeket az a vonalak közötti írást ne olvassa el csak menjen tovább. Nem tudok valahogy olyan jó 18+-os jelenetet írni de megpróbáltam.

Naoki szemszöge:

-Mi..ért ....nem mész soha... tovább ennél....? -erre a mondatára kikerekedtek a szemeim. Csak néztem rá de ő nem nézett a szemembe. Szóval akar engem? De erre most mit mondjak neki.

-Ha nem ...akarod..velem azt csinálni akkor csak mond meg...-mondta de még mindig nem nézett rám.

-Nem én szeretném csak mindig közbe jött valami és én nem...akarok neked fájdalmat okozni soha. Félek hogyha elkezdjük nem tudnék uralkodni a vágyaimon és a végén még te nem élveznéd a dolgot. Ezért mindig visszafogtam magam de most ha megtesszük soha többé nem fogom tudni. -szemei engem vizslattak. Azok a tengerkék íriszei gyönyörűek.

-De én...vágyok rád már nagyon...és kérlek ne fogd vissza magad. Mert én szeretlek!-csak néztem mint borjú az új kapura. Akkor szeretné ha megtörténne? Ez nekem igent jelent. -felültem az ágyban és a még mindig fekvő kedvesem fölé támaszkodtam. -két kezem között volt a feje.-meglepődött ezen tettemre.

-Én is téged.-lehajoltam hozzá egy lágy csókra. 

-Készen állsz?-mondtam megszakítva a csókunkat

-Igen...de kérlek légy azért gyengéd.

-Oké..de nézd el nekem ha nem teljesen sikerül. Olyan régóta várok rád.-lehajoltam hozzá még egy csókra.

Aito szemszöge: 

Most remélem nem jön semmi közbe és együtt lehetünk végre. Azért annak örülök hogy tényleg akar engem. Én hülye meg azt hittem hogy nem.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

-két kezemmel átkaroltam a nyakát de ő csak tovább falta mohón az ajkaim. -elváltunk egymástól mert már elfogyott a levegőnk. -Ezután még egy puszit nyomott a homlokomra és lehajolt a nyakamra. Ott szívta, csókolta ahol érte. Valahol erősebben így majd látszani fog néhány folt de nem érdekel. -miután minden található pontot megszívott felemelkedett és levettem róla a pólómat, a sajátjával együtt és a sarokba száműzte őket. -kezével égig simított a kulcscsontomon és finoman bele is harapott. -oldalamat simogatta ezután és mindenemet végigcsókolta. Mit ne mondjak kezd kissé szűkőssé válni a gatyám és ahogy éreztem neki is. Mikor föleszméltem már a nadrágomat is lehúzta. -a belső combomra nyomott puszit és utána feljebb mászott egy kicsit. Boxeremen keresztül nyomott egy csókot a férfiasságomra. -levette rólam és magáról is az utolsó ruha darabokat így már mind a ketten ádám kosztümben voltunk. -végig nyalt teljes hosszomon és a szájába vette. -először lassan aztán gyorsan mozgatta rajta a fejét és a kezét is. -én csak kéjesen sóhajtoztam amire egyre bátrabb lett. -a szabad kezén az ujjait odarakta a szám elé. Persze én értettem a célzást és egyenként a számba vettem őket. -közben egyre közelebb voltam a gyönyörhöz és ezt ő is megérezte. -pár perccel ezután elmentem egy nyögés mellett. -az egyik ujját a nyílásomhoz rakta és óvatosan behatolt vele. -először feszítő és fájdalmas érzés járta át a testem és ezt látta is rajtam ezért feljebb jött és a számra tapadt hogy elterelje róla a figyelmet. Ez sikerült is neki és észre se vettem hogy már a harmadik ujja is bent volt. Én már kezdtem élvezni amikor kihúzta az ujjait belőlem és nemességét helyezte az ánuszomhoz. -felnézett rám.

-Aito késze állsz?-kérdezte a szemembe nézve

-Igen.

Belém hatolt ami először fájt de miután megszoktam hogy bennem van bólintottam egyet hogy elkezdhet mozogni. Egy idő után elkezdtem élvezni a dolgot. Közben Naoki eltalált bennem egy pontot amire egy nagyot nyögtem. Ezután csak ezt a pontot ostromozta és közben a számat kényeztette. -kezeimet hajába vezettem. Néhol mindkettőnk belenyögött a csókba.-megszakította a csókunkat és a vállamba marta a fogait annak jeléül hogy már meg vagyok bélyegezve. Miután megvolt ezzel én is így tettem rajta.  Hamarosan elért a gyönyörhöz és pár pillanat után belém élvezett . -még adott egy utolsó csókot és lihegve dőlt belém. -fejemet mellkasára hajtottam, kezével hajamat cirógatta. 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Többre nem emlékszem mert elnyomott az álom.

Naoki szemszöge: 

Elég gyorsan elfáradt. És már alszik is. Ilyenkor olyan aranyos. Mivel én is fáradt voltam elaludtam én is . 

Reggel korán keltem és gondoltam szólok Minának hogy nem lesz edzés és a többieknek hogy holnapra átteszem a bevetést. Leszedtem magamról Aitot úgy hogy ne ébredjen fel és kimentem. Azonnal megláttam Minát és odafutottam hozzá.

-Szia! Ma elmaradhatna az edzés?-mondtam neki és közben kicsit kifújtam magam.

-Hello! Persze, de miért?

-Hát...

-Nem kell kitalálnod semmit tudom mi történt.

-Honnan? -csak bámultam rá olyan hangosak azért nem voltunk.

-Mondjuk van a válladon egy harapás.

-Jah oké.

-És csak akkor ma csak így itthon hagyod úgy hogy lehet ma járni se fog tudni.

-Nem, ezért sietek egy kicsit hogy átrakjam holnapra a bevetést.

-Oh, akkor nyugodtan menj vissza hozzá majd mondom nekik.

-Nagyon szépen köszönöm.-ezzel futottam is vissza hozzá. 

Amikor beértem a szobába már ébren ült az ágyba és engem nézett.

-Jó reggelt Kicsim!

-Jó reggelt!-mondta mosolyogva rám. -én közelebb mentem és befeküdtem mellé és átkaroltam a két kezemmel, de nem aludtunk el./Most az egyszer nem xd/

Nagyon sajnálom a kimaradást csak nem volt ihletem se kedvem az íráshoz. 

Nagyon szépen köszönöm a 761 megtekintést és a 78 voteotot. Nagyon örülök hogy tetszik nektek a történetem.

Ha tetszett a rész nyomj rá egy csillagot és kommentelj. Próbálom majd gyorsabban hozni a részeket. A következőben találkozunk! 

Sziasztok!

Mindig ott leszek veled (Befejezett) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin