Ez a sorsod

1.4K 113 15
                                    

Aito szemszöge: 

Egy kis idő után megszólalt az idősebb férfi.

-Tudom nem érted miért vagy itt de elmagyarázom.-felnéztem és tovább beszélt. Ő itt a fiam Saki. Egyszer látott téged és azonnal beléd szeretett ezért elraboltunk hogy a felesége lehess. -ránéztem a fiúra. Olyan 19 évesnek mondanám. Sötét kék haja volt de a szemei arany színűek voltak. -ledöbbentem amit mondtak nekem. Feleség?? Mi a franc?!? Azt hittem eladnak rabszolgának de ez még rosszabb. -csak néztem és ők észrevették hogy nem nagyon értem.

-Azt szeretném hogy légy a párom.-szólalt meg Saki. -mi van mit akarsz? -Tudom hogy szerelmes vagy valakibe és ezt tiszteletben tartom de én jobban szeretlek nála és jobban is akarlak. Ezért amíg el nem felejted őt nem nyúlok hozzád és tisztes távolságot adok. De figyelmeztetlek véges a türelmem.-már megbocsáss te mit szívtál? Biztos nem fogom elfelejteni. Nem fog menni csak őt akarom. Haza akarok menni. Ez biztos csak rémálom ez az egész hülyeség amit beszélnek! -eszembe jutott a baba is. Mi lesz vele? Ha nem sikerül kijutnom Naoki sosem láthatja vagy még rosszabb el veszik tőlem. -a szemem bekönnyezett és sírni kezdtem. -kezemet hasamra tettem. mention a user

-Nyugi semmit nem teszünk a babával. Miután megszülöd választhatsz hogy megtartod és velem együtt felneveled vagy visszavisszük a volt szerelmedhez és ő majd vigyáz rá. -a könnyek csak folytak. Ezek ugye csak hülyéskednek? El akarnak minket választani egymástó. Vagy a baba hamis apával éli le az életét egy hazugságban vagy "anya nélkül". Egyik megoldás se jó...

-Egyik..ket se választom..én csak Naokit akarom..és vele felneveli a gyerekemet....-felálltam a székből és sírva mondtam nekik. -erre Saki is felállt és megütött, majdnem összeestem. 

-Hülye...Ez nem volt a lehetőségek között. Vagy beletörődsz a sorsodba vagy a gyerekedet is elveszíted. -erre nagyon megijedtem és csak tovább sírtam. Az előbbi szolgát behívták aki összeszedett a földről és visszavitt a szobámba. Nagyon kedves fiúnak tűnt. -leült mellém és meg próbált megvigasztalni kisebb sikerrel. -ezután kiment a szobából én meg gondolkodóba estem és ezen az egészen járt a fejem. De amikor a választásokba belegondoltam újra újra és elkapott a sírás. Megpróbáltam elaludni és nagy nehezen el tudtam. De amikor felkeltem és elfordultam a másik oldalamra észrevettem hogy Saki ül ott és néz engem. -azonnal felültem és hátrébb húzódtam tőle sokkal. Félek tőle egyszerűen sőt rettegek.

-Ne félj nem akarlak bántani. -próbálta volna megsimítani az arcomat de lefordítottam. 

-Mit akarsz?-kérdeztem tőle de közben nem néztem rá. 

-Azt hogy ne gyűlölj és szeress belém. Én akarlak téged.

-Azt várhatod azok után hogy bántottál. És nekem van valakim.

-Nem érdekel majd feladja. És azt nagyon sajnálom de hidd el miután megismersz nem tudsz majd ellenállni nekem.  

-Hiszem ha látom.-közelebb jött az arcomra simított de én újra elfordítottam a fejemet. -vállat vont és kiment az ajtón. Ezek után még nehezebben de sikerült újra elaludnom.

1 hét múlva......

Ebben az elmúlt időben Saki nem nagyon beszélt hozzám csak néha nézett amikor aludtam. Csak ritkán ért hozzám és akkor is csak az arcomhoz. Még mindig nem felejtettem el Naokit és nem is fogom!

Reggel a szolga keltett fel akinek mai napig nem tudom a nevét. Rakott ki nekem ruhát és megvárta míg átöltözök. Ezután lekísért és reggeliztem. Utána az udvarra vitt hogy szívjak valami friss levegőt. Várjunk nem is gondoltam még erre....lehet csak beszívtam és ez a cucc hatása miatt képzelem ide. Na elég a hülye ötletekből! Nem beszéltünk sokat de kint meleg volt ezért levettem a felsőm és egy szál atlétában voltam. -leültünk egy padra. -nagyon bámulta a bal vállamat és nekem leesett miért. Rajta van Naoki harapásának a nyoma. A jele hogy az övé vagyok. 

-Ha van kérdésed nyugodtan tedd fel nem zavar.-törtem meg a csendet és ámult tekintetét rám emelte.

-Biztos?

-Igen nyugodtan.-mondtam neki biztatóan. Ha már vele kell töltenem a napjaimat vagy éveimet akkor legalább tudjon rólam pár dolgot amire kíváncsi.

Naoki szemszöge:

Megbeszéltem Jimon ismerősével Rinnel minden fontos dolgot és most csak várunk hogy hol látták. Az összes rabszolga kereskedés árujainak úgy utálom ezt a borzalmas szót,  a lapjait megnéztük hogy hogy néznek ki de egyik sem passzolt hozzá. Még van remény csak egy napja keressük. A közeli erdőket is átvizsgáljuk de ott sincs semmi még csak egy nyom se. De nem fogom soha feladni ha örök időkig is kell keresnem őket. Mindig eszembe jut hogy vajon hogy lehet és milyen körülmények között de ilyenkor mindig összeszorul a szívem. Mina és Emiko sok támogatást adnak nekem lelkileg és Jimonnal is sokat beszélgetek. Csak egy hete egy hete nincs itt és még ezt is alig viselem el.

Ennyi lett volna ez a rész remélem tetszett. Köszönöm hogy elolvastad.
A következő részekben nagyrészt csak Aitonak a szemszöge lesz. A következő részben találkozunk!
Sziasztok!

Mindig ott leszek veled (Befejezett) Where stories live. Discover now