Aito szemszöge:
5 hónap telt el az óta hogy megkérte a kezemet. Azóta már megtartottuk a hivatalos ceremóniját is szűk körben. Megegyeztünk hogy a nászéjszakát majd bepótoljuk rendesen. Yuko régóta a férjénél van a kis Goukival és boldogan élnek.
A hasam már elég nagy. Alig tudok tőle normálisan menni. Naoki ezért folyton itt van velem és alig megy el mellőlem. A mostani napjaink úgy teltek hogy ettem és egész nap feküdtem vele egy ágyban. Sokszor rúgnak már a picik ami fájni szokott, de elviselhető. Emiko szerint kevesebb egy hét van hátra.
Ebben a pillanatban is egymás karjaiban vagyunk már amennyire magához tud szorítani. Annyira aranyos olyan mint egy bújó kisállat. A gyerek szoba már készen van. Már csak őket várja. A neveket még mindig nem találtuk ki. Majd ha megszületnek akkor adunk nekik ebben állapodtunk meg. A picik elég élénkek most is így nem tudok aludni. Mostanság egyre jobban.
-Áúú-hirtelen egy összehúzódást éreztem. Többször is volt már ilyen, de ez erősebb volt. -erre a hangra a kedvesem is felébredt.
-Jól vagy?-kapta fel azonnal a fejét.
-Igen csak egy összehúzódás megint.-próbált enyhíteni rajta úgy hogy magához ölelt és simogatta a hátamat. Bevallom kicsit segített rajta. Miután elmúlt az első jött a következő.
-Naoki szeretném ha szólnál Emikonak. Ez egyre jobban fáj.-nyöszörögtem. Nem kellett neki több felugrott és futott ahogy tudott. -lehúztam magamról a takarót és egy foltot véltem felfedezni magam alatt. Ezek szerint itt az idő. -pár pillanat alatt vissza is értek, én addig felültem egy kicsit hátha jobb lesz. Feszített és fájt, de muszáj lesz kibírnom.
Azonnal elkezdett vizsgálni engem. -a kedvesem mellettem ült és a kézfejemet simogatta nyugtatásképp.
Természetes úton fogok megszülni ezt már rég tudattam velük amit el is fogadtak.
Már egy ideje tart, a fájdalom kicsit már enyhült. Mire feleszméltem már vége is lett. Ekkor két kicsi babát nyújtott Emiko a kezembe. Gyönyörűek voltak! Boldog vagyok hogy itt tarthatom őket a kezembe a férjemmel az oldalamon. Ő is megcsodálta őket és egy csókot nyomott a számra. Ezután én elaludtam és amikor felkeltem a házunkba voltam a hálószobában egyedül. -felálltam az ágyról és megtaláltam a gyerekszobában Naokit ahogy altatja őket. Olyan aranyosak voltak. A kiságyukban voltak. Az egyiknek halvány a másiknak sötétebb szürke volt a haja. de az közös volt bennük, hogy az egyik fülük fehér a másik fekete volt.
-A szemszínük milyen?-súgtam oda neki nehogy felébredjenek.
-Az egyik kék a másik piros.
-Komolyan?-ámultam el.
-Igen. Jut eszembe mi legyen a nevük?
-Nekem a Mio név tetszett a legjobban.
-Gyönyörű név! Én olyat találtam hogy Ryu.
-Oké akkor ez eldölt. A halvány szürke hajú lesz Mio a sötétebb Ryu.
-Csodás ötlet! Na gyere menjünk pihenni!
-Rendben. -kimentünk a szobánkba és befeküdtünk az ágyba és elaludtunk, de a szép álmunk nem tartott sokáig mert a kicsik elkezdtek sírni. -bementem hozzájuk, biztos éhesek már. Emiko szerint egy ideig tudom őket szoptatni aztán át kell állnunk a tápszerre. -kivettem óvatosan mind kettőt és megszoptattam őket, közben láttam a csodaszép szemüket. Naokinak igaza volt, felemás mindkettőé. -ezután kimentem a szerelmemhez aki az ágyban volt.
-Felébredtek?
-Igen, de már visszaaludtak.-befeküdtem mellé. -magához ölelt. -Szerinted örökké lehetünk ilyen boldogok?
-Igen. És tudod miért?
-Miért?-néztem rá kíváncsian.
-Mert mindig ott leszek veled!Jóban, rosszban!-ezután az ajkaimra tapadt és végre bepótoltuk a nászéjszakánkat.
Remélem tetszett nektek ez a rész is! Köszönöm hogy elolvastad! Az esetleges helyesírási hibákért bocsánat!
ESTÁS LEYENDO
Mindig ott leszek veled (Befejezett)
Ficción GeneralAito egy kísérleti baleset utána macska hibrid lett. Azóta keresek hova tűnt. Egy este megpróbálják elrabolni, de egy régi barát megmenti és megígéri hogy vigyázni fog rá. A történetben yaoi van azaz fiú x fiú. Aki nem szereti a műfajt az ne olvassa...