19

351 28 19
                                    

4 ay sonra

Ege'den

"Geçmiş olsun,Ege. Şu an ki değerlerine bakıyorum ve iyisin. Gerçekten iyisin. Sanırım artık çıkma vaktin geldi."

"C-ciddi misiniz?Gidiyor muyum şimdi?Bitti mi?"

Önder Bey başını olumlu anlamda salladı.

Ben tam İmay'a sarılacağım sırada tekrar doktorun sesini duymuştum.

"Ama bu süreçte dinleneceksin. Ve sana söylediğim şeyleri uygulayacaksın. Eğer bir şeylerin ters gittiğini düşünürsen hemen bana geliyorsun,tamam mı?"

Başımı olumlu anlamda sallayıp,İmay'a sarıldım.

"Bitti." diye fısıldadı.

Evet,bitmişti.Sanırım annem ve babama artık tam bir bilgi verebilirdim.

"Hadi çocuklar,odana git Ege. Bugün kal,yarın gidersin."

Önder Bey'in sesiyle ayrılarak ayağa kalktık.

Çıkarken Önder Bey'e dönüp teşekkür ettim.

Odama geçtikten sonra son bir kez buraya baktım. Burayı kaldığım süreçte çok güzel dekore etmiştik. Dolabın üstünde kitaplarım vardı, İmay'ın resim yeteneği çok iyiydi, duvarlar da onun yaptığı resimler vardı, yanıbaşımda gitarlarımız...

"Ege, iyi misin?"İmay'ın sesiyle gözlerimi odadan çektim ve ona döndüm.

"Gayet iyiyim. İmay bana bir dakika verir misin?"

Sanırım anlamış olacak,kaç gündür iyileşirsem aileme tam bir bilgi vereceğimi söylemiştim.

Odadan çıktıktan sonra yanımda duran telefonu alıp, annemi aradım.

Uzunca çaldıktan sonra karşıdan ince bir kadın sesi geldi, "Alo,Ege?"

"Anne benim."

"Ege..."

"Sen misin?"

Ağladığını duymuştum, "Evet anne."

"Ege, sana anlatmam gerek konular var. "

"Önemli bir şey mi, anne?"

"Evet ama telefonda anlatamam Ege, sen neredesin? Söyle,geleyim."

"Ben hastanedeyim. Konumu atıyorum."

"Tamam canım, görüşürüz. "

"Görüşürüz anne."

*

"Hoş geldin anne."

"Hoşbuldum tatlım."

Yandaki siyah deri koltukla aynı renkte olan çantasını bıraktı ve biraz koltuğu ileri alıp elimi tuttu.

Babamında içeri gireceği düşüncesiyle gözüm birkaç dakika kapıda takılı kalmıştı fakat babam ortalıkta yoktu.

"Anne, babam nerede?" diyerek içimden geçenleri ona da dile getirdim.

Buruk bir şekilde gülümsedikten sonra yerinde huzursuzca kıpırdandı ve tekrar bana döndü, "Ben de bunun için geldim Ege. Babanla biz boşandık."

Aslında pek şaşırmamıştım. Sürekli kavga ediyorlardı,bunun önünde sonunda olacağını biliyorduk.

Benden bir tepki ister gibi baktı yüzüme o an.

Gülümsemeye çalışarak bakışlarımı ona çevirdim, "Merak etme anne, benim için bir sorun yok. İkiniz için böylesi daha iyi."

"Anlayacağını biliyordum. Biz ayrılmadan önce konuştuk. Sen kimde kalmak istersin? İstersen sana bir ev tutabiliriz. Zaten okuluna geri döndüğün zaman sana bir ev almamız gerekecek. Bunu ister misin?"

Evet okulum vardı birde. Üniversite sınavına girebilmiştim neyseki. İyi bir puanda almıştım ama bir üniversiteye giremedim. O sıralar hastalığım çok ileri gitmişti. Sanırım bu sene tekrar deneyecektim ve evet üniversiteye gittiğim zaman zaten bir ev tutmam gerekti.

Sanırım bunu kabul edebilirdim.

"Peki,olur anne. Ama lütfen kendinizi çok zorlamayın."

"Pekâlâ, babana haber vereceğim."

Kısa bir sessizliğin ardından sessizliği bozan annem oldu.

"Ege,yanında olamadığımız için üzgünüm. Sana aylarca ulaşmaya çalıştık. Sonra kız arkadaşın bize ulaştı neyseki. Biz seni çok yıprattığımız için gelmek istemedik ama ondan her anında haber aldık. Üzgünüm,Ege. Çok üzgünüm!"

Koltuktan kalkıp yanıma oturduktan sonra tekrar devam etti,"Bu kargaşada kendi derdimize düştük. Seni unuttuk. Bizi affedebilecek misin?"

"Sorun değil,anne. Bunu da tahmin etmiştim! İmay sürekli gizli gizli birileriyle konuşuyordu. Siz olduğunuzu biliyordum."

Sarılmak için beni kendine çektiğin elinde cam bir bardak var gibi davranıyordu. Sanki dikkatli olmazsa kırılacakmışım gibi.

Ayrıldıktan sonra ağlamamak için dolan gözlerini silerek tekrar bana baktı, "İyileşeceğini biliyordum. Yarın hemen bunu kutluyoruz!"

Ah anne,çocuk ruhunu hiç kaybetmemiştin!

Sonrasında ise ciddileşerek belini dikleştirdi. Sonrasında da odada ikimiz olmasına rağmen biri duyacakmış gibi kulağıma eğildi kendini daha fazla tutamayıp gülerek,

"Gelinim de pek güzelmiş!"

👰

İmay elden gidiyor, İmay elden gidiyorfnriddoeoem.

Yine de Sever Misin Beni? | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin