15

403 30 18
                                    

ÖNEMLİ NOT: BU FOTOĞRAFTA Kİ EGE'Yİ  (YANI COLE'U) SAÇSIZ DÜŞÜNÜN.

"Ege hadi, bir fotoğraf!"

Sonunda onu fotoğraf çekmeye ikna etmiştim.

Bugün okuldan sonra direkt hastaneye gelmiştim, Ege'nin bulunduğu odayı biraz onun tarzına göre dekore etmiştik.

Şimdi ise onunla zar zor çekildiğim fotoğrafı İnstagram'a atıyordum.

Şimdi ise onunla zar zor çekildiğim fotoğrafı İnstagram'a atıyordum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

@imayamabirazmal: Zor bir fotoğraf oldu😛 @egeliidar

2012 begeni, 27 yorum

@52627: Kullanıcı adını neden değiştirdin?

@ imayamabirazmal:Böyle daha uyumlu baksana
-çaktırma bir iki güne değiştireceğim-

@2728: Malsınız.

@25267: Gerçekten, yaş kaç ya? 12?:D

@93727: Egeeee, İmayyy? Ya çok özlediiim. Buluşalım!

@6227: Boş yapmayın, mis gibi fotoğraf işte!

@7228: Bu kim?

@28292: Keşfetten geldim, sizi tanımıyorum ama aşırı shipledim.

@36782: @28292 çok haklısın

@mavigünesgeldibeylerdagilin: Ege mi? İmay, bunu söyleseydin keşke. Tekrar mesaj atmazdım sana... Mavi Güneş'in, artık yok mu?

---

imayamabirazmal: Arda,

imayamabirazmal: Ege ile aramızda düşündüğün gibi bir şey yok.

mavigünesgeldibeylerdagilin: 5 yıl beklemek...Hataydı değil mi?

mavigünesgeldibeylerdagilin: Ege'nin vaz geçeceğini düşünmüştüm,

mavigünesgeldibeylerdagilin: Ya da hâlâ seni seviyorsa bile bu kadar erken gelmesini beklemezdim.

imayamabirazmal: Nasıl, sen biliyor muydun? Hemde 5 yıl ne alaka? Ege bana 3 demişti?

mavigünesgeldibeylerdagilin: Ege seni 2 yıl sevdi İmay, 3 yıldır aşık.

mavigünesgeldibeylerdagilin: Ama sen beni seviyordun dimi İmay? Lisede sana anonim olarak yazdığımda,11. sınıfta beni ertelemiştin.

mavigünesgeldibeylerdagilin: Sınav yüzünden. Bir üniversite kazanınca başlayacaktık tekrar hani?

imayamabirazmal: Arda, seni sevdim. Haklısın. Ama aradan 5 yıl geçti, büyüdük. Hem senin de aklından çıkmışım, tekrar karşılaşmamız bir tesadüf demiştin ilk mesajında.

mavigünesgeldibeylerdagilin: Doğru, rastgele rastladım sana. Ama hiç aklımdan çıkmamıştın ki?

imayamabirazmal: Arda, çok üzgünüm. Tekrar olmaz.

mavigünesgeldibeylerdagilin: Ege'yi seviyorsun.

imayamabirazmal: Arda..

mavigünesgeldibeylerdagilin: Sorun değil,İmay. Mavi Güneş'in burada olacak,arkadaşın olarak.

mavigünesgeldibeylerdagilin: Görüşürüz İmay.

🐙

Arda kraldır.

Yine de Sever Misin Beni? | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin