18

340 30 7
                                    

*Ege'den

"Kendini nasıl hissediyorsun,Ege?"

"Daha iyi."

Zar zor kelimeler ağzımdan çıkmıştı. Yalan söylemekten nefret ediyordum.

Aslında tam bir yalan sayılmazdı,o geldiğinden beri psikolojik olarak daha iyiydim. Yani, başınızda kavga eden ebeveynler olmasındansa, aşık olduğunuz kişinin olması daha iyi.

Doktor İmay'ın yanında doğru söylemediğimi anlamış olacak ki bir bana birde yanında duran İmay'a baktı.

"Anlıyorum...İmay Hanım,bizi biraz yalnız bırakır mısınız?"

İmay zeki bir kadındı. Neler olduğunu anladığını biliyordum.

Odadan çıkarken son bir kez bana bakarak konuştu,"Sakın benden bir şey saklama,Ege."

Başımı olumlu anlamda sallayıp gitmesini izledim.

"Ona aşıksın değil mi?"

Soruyu yönelten başımdaki doktora baktım. Yerimde biraz doğrulduktan sonra başımı olumlu anlamda salladım,"Evet. Ama hadi şimdi gerçekleri konuşalım. O kadar mı kötü gidiyor?"

Güldükten sonra önündeki kâğıtları inceleyip tekrar bana döndü,"Hayır Ege, aksine bir o kadar iyi gidiyor. Kim sana öleceğini söyledi?Her şey şu an iyi. Korkma."

Gözlerimin dolduğunu hissediyordum,sesimin titrememesi için olağanüstü bir çaba göstermiştim neredeyse,"Gerçekten mi? Ama bana niye öyle dediler?"

"Demek ki çok çabuk pes ettiler. Ya da senin bulunduğun ortam kötüydü, bu yüzden böyle ani düşüşler olabilir. Çoğu doktor buna kapılıp hemen teşhisi koyuyorlar. Hasta da bunun psikolojik ağırlığı ile daha kötüye gidiyor..."

"Yani Ege, sakın umudunu kaybetme."

Gözlerimden bir-iki damla yaş süzüldü, haklıydı.

Tam Önder Bey -doktorum- çıkacakkenaklına bir şey gelmiş gibi tekrar bana döndü,"Ha, sadece umudunu değil, yanındaki kızı da..."

Bu doktoru sevmiştim.

🎊

Önder abi ne yapıyorsun awdhduduejsj.

Yine de Sever Misin Beni? | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin