"Bu çok güzel bir şey..."
Elimde duran küçük yeşil kutudan çıkan hediye...
"İmay bu her kimse, çok şanslısın!"
Yanımda konuşan Helin'e bakmadan başımı sallamakla yetindim.
En sevdiğim yabancı yazarın imzasını almıştı! Ve yazar Türkiye'ye hiç gelmemişti, o zaman o Fransa'ya gitmişti!
İçinde duran notu şimdi fark etmiştim.
Beyaz kağıdı alıp okumaya başladım.
İmay, gerçekten sana çok teşekkür ederim.
Bu hediyeyi sonunda verme fırsatı bulabildim.
Lisede bu yazarı çok seviyordun dimi? Hâlâ seviyorsundur umarım. Bunu aslında sana lisede vermeyi istemiştim ama 12. sınıfta hastalığımı öğrendim ve okulu bırakmak zorunda kaldım.
Evet, aynı lisedeydik. 12/C Ege Lidar.
Sürekli sınıfına gelen o çocuğu unutmuş olmazsın dimi İmay? Bu beni üzer, halbuki okulun pek popüler bir çocuğuydum. Müzik klubünde de beraberdik, bence arkadaştık?
Ayrıca altını çizerim, basketbol veya futbol kaptanı değildim. Ona rağmen popülerdim yani sen düşün! Gerçi,bunu biliyorsundur zaten.
Yarın, umarım çok güzel bir başlangıç olur.
Seni seviyorum, beni sevmen dileğiyle.
My head's under water*
But I'm breathing fine.*
Belki hatırlarsın.
🔭
*Başım suyun altında ama iyi nefes alıyorum.
Anlamı buydu, gerçekten çok güzel bir şarkı. Ve o klip sayesinde çok güzel bir film keşfettim.
Belki izlemişsinizdir ama söyleyeyim ben yinede.
Adı: Cool Kids Don't Cry
İzlemenizi öneririm.♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yine de Sever Misin Beni? | Texting
Cerita Pendek*TAMAMLANDI 053**...: Ölecek olsam da, 053**...: Yine sever misin beni? '110219 '13102019