13

425 35 6
                                    

"Tekrar başlayabilir miyim şimdi?"

"Üzgünüm ama hastalığınız ilerlemiş, keşke tedaviyi bırakmasaydınız.Ama hâlâ tedaviye başlayabiliriz. "

O daha karşılık veremeden ani bir heyecanla Ege'ye sarılıp geri çekildim.

"O zaman ne zaman? Y-yani ne zaman başlayabiliriz? Ölmeyecek miyim ben şimdi?"

Doktor gülümseyerek kafasını olumlu anlamda aşağı yukarı salladı.

Ona baktım, sanki mutluluktan ağlayacaktı ama kendini tutuyordu. Kendi kendine tekrarladığını duymuştum;

"Ölmeyeceğim"

"Hemen yarın başlayalım tedaviye, daha da geç olmadan."

Gerekli işlemleri yapıp hastaneden ayrılmıştık.Direkt eve gitmiştim, bugün fazlasıyla yorulmuştum.

Helin ve Belinay ile liseden arkadaştık, üniversite için beraber ev tutmuştuk. 2 yıldır beraber aynı evi paylaşıyoruz yani.

Evet, şimdi bu bilgiyi ne yaparsanız yapın.

Eve girer girmez elime telefonu alıp odama geçmiştim, rehberden Ege'yi bulup mesaj attım.

İmay: Wowowoow

İmay: Ben geldim!

İmay: Ege, Ege ,Ege! Aşırı mutluyum!

İmay: Hey?

(Görüldü)

İmay: Niye görüldü atıyorsun ya?:'(

Ege: Çünkü gördüm¿.d

İmay: Bayaaa komiksin Ege Lidar!

Ege: Eheueheu

Ege: Şimdi gitmem gerek sonra konuşuruz.

İmay: Görüşürüz

Uygulamadan çıkıp üstümü değiştirmeye başladım.

Pijama takımımı giydikten sonra geri yatağıma yattım. Karnım gurulduyordu, aşırı açtım ama bir o kadarda uykum vardı. Uykum daha ağır basıyordu, teleofnumu bırakacağım sırada birkaç bildirim daha gelmişti.

Gözlerim kapanırken, birazını okuyabilmiştim.

055**:  Gerçekten mi İmay? Yeniden mi?

055**: Bence tekrar karşılaşmamız tesadüf değil, kaderin bir oyunu.

055**: Beni özledin mi?:)

🍕
Hoooaydaa, olmazsa olmaz ikinci şahıs da olaya dahil olduğuna göre asıl hikayeye geçebiliriz.

Texting klişelerinden oldukça uzak durmaya çalışacağım,merak etmeyin:P








Yine de Sever Misin Beni? | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin