1.BÖLÜM : GİRİŞ

151 21 26
                                    

Merhaba arkadaşlar bu benim ilk kitabım bu yüzden heyecanlıyım umarım beğenirsiniz

Medya başrolümüz: Beren

"Başladığım yere geri döndüm. Karşımdaki sonsuz karanlık beni izliyordu. Yalnızdım... Nerdeyim bilmiyorum. Onu nasıl bulacağımı bilmiyorum. Bu yola onun için çıktım ama sonucunu hiç düşünmedim. Belki de yanlış yolu seçtim. Bu uğurda birini kaybettim.Benim yüzümden öldü. Herşeyin sorumlusu bendim. Ona izin vermemeliydim."

Dedim kendi kendime ne yöne gideceğimi  bilmiyordum. Sonra aklıma bir söz geldi :

"Nereye gideceğini bilmiyorsan, hangi yöne gideceğinin hiçbir önemi yoktur."

Bir kitapta okumuştum bunu. Sonra aklıma çantam geldi. Şu anda buralarda bir yerde düşmüş olmalıydı. Yere doğru çömeldim . Sürünerek çantamı aradım . Elime sert ve ıslak bir şey çarptı. Bir demir parçası olmalıydı. Belki de şu anda bir depodaydım . Biraz daha sürününce çantamı buldum . Çantamın fermuarını açmaya çalışırken yere bir şey çarptı..

O anda kalbim duracak gibi oldu . O olamazdı . O bana lazımdı .

KOLYEM....

Onu bulmam için gerekiyordu.

Hemen nefes alışverişlerimi düzelttim.

Onu bulmam gerekiyor.

Elimle ıslak zemini aradım ama bulamadım . Başım dönmeye başladı. Bayılacak gibi hissediyordum . Elbiselerim sırılsıklamdı. Düşünemiyordum..

Burdan kaçmalıydım . Onu bulamayacaktım . Yanlış yolu seçmiştim . Artık bundan emindim . Sonra kendime gelmek için elimi yerdeki su birikintisine daldırıp, yüzüme fırlattım. Şu anda sessiz kalmaya çalışmıyordum.  Artık ölmek istiyordum .

Yorulmuştum...

Sonra yerden doğruldum.Çantama elimi uzattım. Elimi çantanın içine soktum . kitap buradaydı. Neyse ki güvendeydi . Sonra el fenerini buldum . Bu karanlıktan kaçmalıydım. Sakin bir şekilde ayağa kalktım. El fenerinin düğmesine bastım. Tahmin ettiğim gibi bir depodaydım. Arkamı dönüp el fenerini oraya doğru döndürdüm.

Karşımda gördüğüm şeyle hayatım altüst oldu....

Arkadaşlar nasıl buldunuz .Kitap hakkındaki düşüncelerinizi bekliyorum . 🙄🙄🙄

KAPANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin