Medya: Defne....Hemen Sevinç teyzeye doğru çömeldim.
" Bu nasıl oldu? " diye sordum. Sevinç teyze elinde mendil hıçkıra hıçkıra ağlarken. Cevap vermekte zorlanıyordu. Biraz bekledikten sonra konuşmaya başladı.
" Defne hiçbir zaman okula gelmemezlik yapmazdı ama bugün gelmemiş. Bu yüzden okul müdürünüz bizi aradı.Kelimeler boğazında düğümleniyordu.
" Sana dediğim gibi, Defne bana Deniz' de kalacağını söylemişti. Bu yüzden Deniz' i aradım ama..." Sevinç teyze yeniden ağlamaya başladı. Ben de dayanamayıp
" Sevinç teyze ne oldu söylesene , çıldırıcam Defne ' ye ne oldu?" dedim.Sevinç teyze devam etti.
" Deniz ' i aradım ve Defne' nin onlara hiç gelmediğini söyledi.Hatta onunla neredeyse hiç konuşmadığını. Biliyorsun Defne sadece seninle iyi anlaşırdı." Kafam allak bullak olmuştu. Defne' ye ne olmuştu. Sevinç teyze yüksek ve ağlamaklı bir sesle
" Anladın mı Beren , Defne kayıp ya da...." sözleri yarım kaldı. Öldü diyecekti ama böyle bir şey olamazdı. Defne ölemezdi. Birden aklıma kutu geldi.Onlara söylemeli miyim diye düşündüm ama Defne kimseye söylememem gerektiğini söylemişti. Ona güvenmeliydim. Koltuklardan birine oturdum.
" Polise haber verdiniz mi? " dedim. Samet amca kafasını evet anlamında salladı. Çok düşünceliydi. Sonuçta kızı kaybolmuştu ne bekleyebilirdim ki.
"Peki ya telefonu hala ulaşılamıyor mu? " diye sordum. Samet amca cevap verdi.
"Polis Defne' nin telefonuyla ona ulaşmaya çalıştı ama sinyali yok en son sahil tarafının oralarında sinyal vermiş ondan sonrası yok." diye cevap verdi. Sonra devam etti.
"Beren sen onun en iyi arkadaşısın . Nereye gitmişse sen bizden daha iyi bilirsin. Lütfen bize yardım et." dedi ama ne diyeceğimi bilmiyordum. Defne birden bire ortadan kaybolacak bir kız değildi. Kesinlikle başına bir şey gelmiş olmalıydı. Ama ben bu fikre inanmak istemiyordum. Sonra Samet amcaya cevap verdim.
" Gerçekten bir fikrim yok. Zaten bugünlerde pek iyi değildi. " demekle yetindim. Şu an duygularım çok karmaşıktı. Aklıma hiçbir şey gelmiyordu. Ona bir şey olmasına izin veremezdim. Samet amca konuşmaya devam etti.
"Zaten buraya bu yüzden geldik. Belki sen biliyorsundur diye düşündük." dedi ama ben bir şey bilmiyordum. Okul müdürümüz suskunluğunu bozup konuştu
"Biliyorsunuz Defne ve Beren bizim en iyi öğrencilerimiz. Ayrıca Defne size haber vermeden gidecek bir kız da değil.Yani...." sözlerini devam ettiremedi. O da Defne' ye bir şey olmasını istemezdi. Samet amca ve Sevinç teyze ayağa kalktı. Sevinç teyze
"Biz eve gideceğiz, belki bir haber gelir." dedi. Sonra elimi tutup
"Beren bize yardım et , eğer bir şey bulursan bize haber ver . Sen ona bizden yakınsın." dedi. Ben de
"Ben de sizinle geleceğim." dedim ama Samet amca ve Sevinç teyze izin vermedi. Onlara karşı gelerek sınıftan çantamı alıp onlarla beraber eve döndüm. Evlerimiz yan yanaydı. Annem ve babam kapıda öylece bizi bekliyorlardı. Annem Sevinç teyzenin yanına giderek ona sarıldı.
" Merak etme onu bulacağız ." diyerek onu teselli etmeye çalıştı. Sonra babam araya girdi.
" Bizim eve gidelim hem yorgunsunuzdur . Konuşuruz da ." dedi ama kabul etmediler. Annemin ısrarları sonucu bizim eve geçtik. Hep birlikte salona geçtik. Herkes koltuklara oturdu ama kimseden çıt çıkmıyordu. Ben ise kutuyu düşünüyordum. Şimdi açmalıydım. Belki de Defne olacakları biliyordu. Bu yüzden bana bir şey bırakmıştı. Odama çıkıp kutuyu açmayı planlıyordum. Annemlere dönüp.
" Anne ben biraz yukarı çıkıcam ." dedim. Annem kafa salladı . Odama gitmeden önce mutfağa uğradım . Mutfak salonun hemen karşısındaydı. Mutfağa gittiğimi görmemişlerdi. Bir bardak su alıp çıkacakken annemlerin sesini duydum.
" Belki de zamanı gelmiştir ."
" Hayır daha çok erken."
" Bunu bilerek bu yola çıkmadık mı?"
" Evet ama bu kadar bağlanacağımı düşünmemiştim."
" Artık vazgeç çünkü.... "
Sesler kesik kesik geliyordu. Ne dedikleri hakkında hiçbir fikrim yoktu. Yukarı çıkıp kutuya bakmak için sabırsızlanıyordum. O yüzden pek ilgilenmedim . Sorsam bile cevap vermezlerdi . Çocukluğumdan beri böyleydiler . Alışmıştım buna. Elimdeki bardakla yukarı çıktım. Dolabın arkasına sakladığım kutuyu aldım . Yatağımın üzerine çıkıp kutuyu açtım . Gördüklerim karşısında çok şaşırdım.
Merhaba arkadaşlar bölüm hakkındaki düşüncelerinizi bekliyorum. Kutunun içindekileri gelecek bölüm yayınlamayı düşünüyorum . Beklemede kalın.🙄🙄🙄
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAPAN
Mystery / ThrillerKAPAN...... Sırlarla doluydu taşıyamayacak kadar. Oysaki sırların özelliği buydu; onları sonsuza dek taşımak zorundaydınız, Bedeli ne olursa olsun.... ****** Hayatımız yalanlar üzerine kurulmuştu. Biz sadece bir oyuncaktık. Onların sadık oyuncaklar...