8

718 53 3
                                    

În spatele ușii era o femeie înaltă îmbrăcată într-o uniformă albastră.

  S.L: -Căutați pe cineva?

Întreb nedumerită femeia din fața ușii așteptând un răspuns.

- Să spunem că da... sunt inspectoarea de la căminul pe care l-ați  vizitat ieri, am venit pentru o mică inspecție.

Spune femeia zâmbind scurt mai apoi intrând în casă.

Odată intrată este întâmpinată de catre prietena mea ce tocmai vomitase si de catre sticlele de alcool aruncate peste tot.

- Dumneavoastră ați fost serioasă când ați vrut să adoptați acest copil?

Întreabă vizibil deranjată femeia îmbrăcată cu uniforma albastră.

S.L: - Pofim?

Întreb puțin speriată inspectoarea.

S.L: -Să știți că nu este ceea ce pare, eu doar...

- Unde este copilul?

Mă întrerupe femeia începând să caute prin camere bebelușul.

S.L: -Nu puteți face asta, am investit mult în  casa asta pentru acest copil, vă rog mai dațimi o ultimă șansă. Am o sumă destul de mare de bani, îi voi oferii fetei un viitor bun.

Inspectoarea găsește în cele din urmă copilul dormind in una din camere si fără să se gândească mult îl ia în brațe și iese din casă fără ai mai spune nimic lăsând-o pe So Ly să plângă în urmă.

După plecarea prietenei mele, încep să fac curat gândindu-mă cum aș putea să mai adopt acum.

S.L: -Nu aș rezista să mai trăiesc singură, am nevoie de acea fată.

Îmi spun singură o idee strălucind în mintea mea.

Scot grăbită o valiză în care încep să pun haine gândindu-mă cum să ies din țară neobservată.

După câteva apeluri găsesc o persoană dispusă să mă scoată pe mine și pe fată din țară în schimbul unei sume de bani.

Îmi iau repede geanta și valiza și mă îndrept spre orfelinat.

Las valiza în apropierea ofrfelinatului intrând în camera specială pentru bebelușii ocolind recepția.

Mă apropii de fetiță acoperind-o cu un prosop strângându-o în brațe până la ieșire.

Fug spre valiză sperând că nu ma văzut nimeni următoarea oprire fiind punctul de întâlnire cu cel ce avea să mă scoată din țară.

S.L: - Cumva, cunoașteți pe cineva ce se ocupă cu crearea actelor false?

Întreb bărbatul din fața mea care la rândul lui mă privește pe mine, valiza și fata înfășurată în prosop din brațele mele.

- Despre ce acte e vorba?

S.L: - Certificat de naștere pentru fetiță și unul de custodie.

- Putem rezolva în schimbul a, aceeași sumă.

Privesc spre fetița ce dormea în brațele mele apoi spre bărbatul ce se afla în fața mea.

Scot aceeași sumă de banii, bărbatul luându-i și îndemnându-mă să intru în barcă, eu ascultându-l.

Odată ajunsă în Japonia primesc actele cerute, cu banii rămași cumpărând un apartament micuț în care avea să locuiesc o vreme până situația mea financiară va fi mai bună.

O familie necunoscută Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum