12

615 44 1
                                    

Aștept răbdătoare următoarea zi, știind că am ultima oră cu scorpia.
Și fac cum fac că mă duc la ea dimineața și o rog cu lacrimi în ochi și toate alea să mă scutească de la ora ei pentru a merge la veterinar cu câinele meu care e foarte bolnav...

În cele din urmă după ce ma crezut, ca deobicei Jin se oferă să mă însoțească pentru a nu face o prostie, în drumul meu spre "veterinar" însă planul meu era mai complex de atât.

M.S: Cât e ceasul?

Îl întreb pe Jin privind îngândurată spre trecerea de pietoni.

Jin: Păi acum se face jumătate de oră de când am plecat de la școală.

Spune Jin simplu privindu-și ceasul de la mână.

M.S: Aa, bun... deci a început ora..

Spun eu zâmbind ca pentru mine privind atentă mașinile ce circulau de-a lungul trecerii.

În momentul în care văd o cutiuță de mașină care vrea să vireze la dreapta pe trecere, proifit de neatenția lui Jin și alerg în fața acesteia fără a mă gândi.

Următoarele clipe din viața mea deveniseră rapid întunecate.

La vederea scenei Jin aleargă speriat după My So care nu mai dădea semne cum că ar fi conștientă de ceea ce se întâmpla în jurul ei.

Peste puțin timp ajunge și ambulanța însoțită de poliție care după ce îi ia declarația șoferiței ce cu ajutorul camerelor de filmat s-a dovedit a fi nevinovată îmi iau și mie o scurtă declarație.

- În momentul în care a avut loc accidentul nu ar fi trebuit să fiți la școală?

Întreabă polițistul analizând foile de pe biroul său.

Jin: Ba da, dar My So trebuia să își ducă câinele la veterinar și a plecat de la ultima oră..

Spune băiatul puțin încurcat gândindu-se la situația în care era pus în acel moment.

-Am inteles, dacă nu ai vreo altă informație despre accident ești liber să pleci.

Spune polițistul pe un ton simplu încă analizând foile ce le avea acum în mână.

Eu doar ies din acea cameră vrând să mă îndrept spre casă, asta până când primesc un apel de la My So lucru ce mă mai liniștește din a mă gândi la lucruri rele.

Odată ajuns la spital mă repezesc la fată strângându-o în brațe.

Jin: Chiar nu ai pic de minte în capul ăla frumos al tău?

Întreabă băiatul jucăuș prinzându-i fața lui My So în mâinile sale legănândul încet.

M.S: - Te-ai prins, Nu-i așa?

Întreabă My So recunoscând gesturile băiatului din fața sa.

Jin: Normal că m-am prins.

Spune băiatul brusc irascibil îndepărtându-se de patul fetei.

Jin: Unde ți-a fost capul? Ți-ai riscat viața pentru o simplă amendă?

M.S: Nu e o simplă amendă, ar putea să facă și închisoare... Au verificat catalogul?

Întreabă fata brusc fericită

Jin: Nu știu... poate.

Jin: Doar... încetează cu micile tale jocuri, bine?

Întreabă băiatul forțând un zâmbet pentru a restabili sentimentul că prietena sa se simnte bine.

M.S: Dacă asta iese conform planului promit că nu mai fac.

Spune fata mimând o față inocentă.

Spune fata mimând o față inocentă

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Happy Birthday Min Yoongi 😍🍼

O familie necunoscută Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum