Sg: -În orice caz...
-Doamnă Myn, am venit pentru că știu că ceea ce s-a întâmplat este o mare neânțelegere.
- Sunt sincer afectat de starea de sănătate a lui My So, așa că am venit să îi urez... însănătoșire grabnică.Spune Suga privindu-mi mama inocent. De parcă tot ce spunea era adevărat.
Eu doar stau și mă uit la el cum se preface, aveam de gând să îl ignor, chiar îmi complicase viața prea mult.
Îmi spun singură privind cu silă băiatul din dreapta patului meu.
S.L: - Yoongi, dragule. Apreciez că ai venit să te interesezi de sănătatea lui My So și sigur apreciază și ea... dar ne poți lăsa un moment singure te rog?
Spune So Ly îndreptându-și brusc privirea spre mine.
Sg: -Sigur.
- Voi reveni mai târziu.Raspunde în cele din urmă Suga aplicându-mi o privire neutră înainte să plece.
După ce băiatul închide ușa și se îndepărtează, începe mama:
S.L: -Ai vreo idee în ce m-ai băgat?
- Cum să intri în casa unor necunoscuți așa după bunul tău plac?Întreabă femeia pe un ton nervos ușor accentuat.
M.S: -Dar el de ce intră așa în salonul meu?
Îi răspund la fel de irascibilă așteptând pedeapsa secolului pentru glume nepotrivite în situații nepotrivite.
S.L: -Nu este momentul potrivit pentru glume, tu îți dai seama că ei au impresia că le-ai intrat în casă pentru a fura?
Întreabă bruneta gesticuland cu mâinile stările ei nervoase.
Eu doar mă fac că râd după care îmi reîndrept privirea spre mama zâmbind.
M.S: -Să fur ce?
- Pereți?
- În casa aia nu era absolut nimic ce merita furat, casa însăși este o dărăpănătură.
- De ce s-ar muta cineva într-o casă cu găuri în podea?S.L: - Este o casă în construcție...
M.S: -Mă rog... ideea e că vor să facă tam tam din nimic, poate am intrat să cer o temă sau ceva.
- Auzi la ei... să fur.Repet din nou zâmbind fals.
M.S: De ce crezi oamenii ăia?
Întreb brusc deranjată de acuzațiile mamei mele care se presupune că ar trebui să mă cunoască și să îmi țină apărarea.
S.L: -Nu cred nimic din ce spun ei, eu cred ce este logic.
- Nu cred că te-ai dus să îți ceri temele de care nici nu vrei să auzi acasă.S.M: Mamăă!
S.L: - Și având în vedere că Jin nu era cu tine, mă face să cred că te-ai dus acolo cu gânduri rele.
- Voi trece direct la subiect.- Ce ai cu acest băiat?
Întreabă mama ușor obosită de discuțiile inutile de până acum așezându-se pe marginea patului meu.
Văzând insistențele mamei mele,în cele din urmă hotărăsc să cedez.
M.S: Ca să fiu sinceră, mă cam irită la școală, nimic mai mult... doar am exagerat un pic.
Spun eu vrând să închei odată această discuție, aparent mama luându-mă în serios.
Peste puțin timp de la cearta mea cu mama doctorul intră pentru a-mi face un scurt control.
După ce aflu că voi fi externată în 3 zile mă fac confortabilă propunându-mi să vizionez câteva seriale.
Dar în cele din urmă serialele trec rapid și vine ziua externări, însă aflu că trebuie să îmi mai odihnesc câteva zile piciorul astfel fiind scutită tot restul săptămâni de la școală. Yupi
Și așa am m-ai lungit cu un capitol aceeași zi plictisitoare.🤦♀️
CITEȘTI
O familie necunoscută
RomanceCe se întâmplă când o familie nu își cunoaște membrii? Acesta este cazul lui Min Yongi și a lui Sun My So care au aceeași părinți dar nu se cunosc reciproc. ▪Sun Hee este părăsită de către iubitul ei imediat după ce acesta află că este însărcinată c...