Yoongi...Proč??

4.9K 187 13
                                    

Pomooooc! Myslím, že nebyl zrovna nejlepší nápad si do školy brát ty růžové nadkolenky a černá tanga, samozřejmě jsem si vzal džíny ale i tak! Zrovna jsem zjistil, že máme místo matematiky tělocvik! Já se před nima nebudu převlíkat! Půjdu hezky na záchodky, jo.....to udělám!

Jak jsem řekl, tak jsem taky udělal. Šel jsem na záchody a začal se převlíkat. Měl jsem na sobě jen tanga a nadkolenky, když v tom někdo věšel. Vyděšeně jsem koukl na nově příchozího, což byl Yoongi. Ten po mě hodil zmatený a překvapený pohled. 

Začal jsem se červenat. Aish, tohle je tak trapné "n-nedívej se n-na mě" zakňučel jsem a snažil se nějak zakrýt. Nelíbil se mi jeho pohled, který se z překvapeného, změnil na dravý, plný chtíče. Sledoval mě, jako svou kořist, a já se tak taky cítil. 

"Proč na sobě máš takové....věci?"Jeho otázka mě vůbec nepřekvapila. Nevěděl jsem co mu na to mám říct "No víš, já jsem závislí na holčičím oblečení. Jenže se tak oblíkám jenom doma" .......Kurva! Proč to musím vždycky říct nahlas?! Normálně si tu hubu zašiju! Jo! To je ten nejlepší nápad na světě! 

Yoongi se jen ušklíbl a pomalu ke mě přešel "Takže, jenom doma jo" Olízl si rty a položil si ruce na boky. Zachvěl jsem se ale neodstrčil ho od sebe. Následně mi rukama sklouzl na zadeček, který silně zmáčkl. Tiše jsem vydechl a přivřel oči

Následně se ode mě odtáhl a bez dalších slov odešel. Jen jsem tam zůstal stát s nechápavým pohledem.... Co. To. Mělo. Být?!



Taaaakže zdravým~❤❤
Nový díl je na světě~❤❤😂
Mám otázku, nenene netýká se smutu, ten bude trošku později 😂😂
Jen, má tohle mít víc jak 30 kapitol? Jelikož plánuji krátké kapitoly, tak to bude mít určitě víc, jak 30 kapitol 😂😂
No nic, s tým vydáváním si nejsem jistý. Možná jich budu vydávat několik za den, uvidím jak to budu stíhat 😄❤
Tak zatím Papa~

I Love You Daddy/YoonminKde žijí příběhy. Začni objevovat