Ah Daddy pt.2

5.4K 162 2
                                    

Najednou se otevřeli dveře a v nich stál Yoongi. Nepřestával jsem přirážet prstama a zadíval se mu do očí. "Aaaaah Daddy!" Zasténal jsem, když jsem se prsty otřel o svojí prostatu.

Najednou ke mě Yoongi rychle přišel, vyndal si prsty ze zadečku a dal si silnou ránu přes levou půlku? Hlasitě jsem zasténal, jak bolestí, tak slastí. Bože Yoongi, co mi to děláš "kdopak ti dovolil se sebe dotýkat hmm?" řekl hrubě a dominantně. Přejel mi z toho mráz po zádech "n-nikdo" špitl jsem a znovu zasténal, jelikož mě plácl i přes pravou půlku.

"No...ale jsem rád, že jsi se pro mě tak hezky připravil" zavrněl mi do ouška a svlékl se. Následně si vzal lubrikant a nanesl si trochu na chloubu. Přetočil mě na záda. Chytl mě za nohy, které si položil na ramena. Polkl jsem a koukl na jeho chloubu. Bože můj....jestli se do mě tohle bude vejít, tak už cokoliv.

Špičkou se otřel o můj vstup a najednou do mě začal pronikat. Vykřikl jsem a pevně svíral prostěradlo. Po tváři mi tekly slzy. Pálelo to a to docela dost. Měl jsem pocit, že mě roztrhne na dva kusy. Byl jsem mu vděčný, že aspoň chvilku počkal, než si zvyknu. 

Najednou se začal pohybovat. Už na začátku zvolil poměrně rychlé a tvrdé tempo. Prohl jsem se v zádech a hlasitě zasténal jeho jméno. Musím uznat, že tohle bylo stokrát lepší, než nějaké prsty.

"aaah Daddy! Tam!" Vykřikl jsem. když se špičkou otřel o mou prostatu a mým tělem projela nepopsatelné vlna slasti. Najednou začal zrychlovat, až postel pod námi vrzala a lehce bouchala do zdi. Doslova jsem křičel slastí a různě se pod ním kroutil. Cítil jsem, jak se pomalu ale jistě blíží můj orgasmus.

"D-Daddy j-já už b-budu!" prohl jsem se v zádech jako luk. On mi více zaryl nehty do boků a s každým dalším přírazem se surově otřel o mou prostatu "Jen do toho Babyboy, udělej se pro Daddyho" zašeptal a já se hned na to udělal na své bříško. Hodně jsem se kolem něj stáhl, že se mohl sotva pohnout. Najednou se mým nitrem rozlil příjemný pocit tepla. Byl jsem unavený.

Vystoupil ze mě a lehl si vedle. Objal mě kolem pasu a já si obličej zabořil do jeho hrudi. Zavřel jsem oči "tohle... Bylo skvělé Yoongi" Zašeptal jsem s úsměvem. On mě jen líbl na čelo. Víc jsem se na něj natiskl a po chvilce usl

Yo!
Omlouvám se že už 4 dny nevyšel díl 😅
Víte mám totálně v prdeli telefon a k notebooku se dostanu málokdy ¯\_(ツ)_/¯
No co ale to mě neodradí od toho dopsat vám smut 😂😂💓
Nah bolí mě hlava 😞
Mám tak milion nápadů na příběhy. Chtěl jsem po tomhle vydat jeden se kterým mi pomohla kamarádka, jenže teď mě napadl další a já nevím, jaký mám vydat dřív 😭
Mám návrh. V poslední kapitole tohodle příběhu, vám napíšu mé nápady a vy rozhodnete, který chcete ❤
Nah mám to ale skvěle nápady
😋
No nic. 
Rozmnožujete se, mějte se rádi A AAA ČUS!

I Love You Daddy/YoonminKde žijí příběhy. Začni objevovat