Nejlepší den ❤

3.3K 120 0
                                    

Vzal jsem si na sebe černé džíny na kolenou roztrhané a bílou velkou mikinu. To že byla Yoongiho už není důležité! Hehehe..

Následně jsem běžel dolů. Kluci si povídali. Koukl jsem Yoongiho a odkašlal si "Gi nechceš se jít obléknout?" Trošku jsem se začervenal, jelikož byl stále jen v boxerkách.

Podíval se na mě "rád bych se oblékl ale to by jsi nesměl mít moje oblečení" Nevinně jsem se na něj usmál

Yoongi potom odešel nahoru a já si sedl na jeho místo. Kluci se na mě culili jako blbečci "co je?" Koukl jsem na ně

"Jsi v tom až po uši Park Jimine" Usmál se Kook a já sklopil pohled. Usmíval jsem se. Byl jsem do Yoongiho doopravdy zamilovaný.

Když Yoongi přišel, samozřejmě v mém oblečení, vyrazili jsme. Kook a Tae šli před náma a drželi se za ruce. Vypadali spolu sladce. Tak jsem se chtěl s Yoongim držet za ruce, jenže jsem stále nevěděl jak na tom jsme. Přeci říkal, že jsem jeho 'hráčka'

Trošku jsme posmutněl ale stále jsem si na tváři držel zářivý úsměv. Najednou jsem ucítil jak mě někdo chytá za ruku. Nemohl to být nikdo jiný než Yoongi.

Začervenal jsem se a trošku nejistě si s ním propletl prsty. Už zase jsem cítil motýlky v bříšku. Trošku jsem se k Yoongimu přitulil.

Během půl hodiny jsme byli na místě. Očka mi zase začala doslova zářit a já se rozhlížel. Nemohl jsem se rozhodnou kam jít nejdřív. Bylo toho tady tolik.

"Tak, kam chceš jít?" Usmál se Yoongi a též se rozhlížel "já nevím" Zavrtěl jsem hlavou a usmál se

Prošli jsme skoro celou pouť. Kluky jsme někde ztratili ale to mi bylo celkem jedno. Však oni se jednoho dne najedou.
Yoongi mi vystřelil růži a Velikého medvídka. Mám pocit, že jsem se do něj zamiloval snad ještě víc. Jako poslední jsme vybrali Ruské Kolo.

Sedli jsme si do kabinky a já se k němu přitulil. Byl jsem po dlouhé době doopravdy šťastný. Po chvilce se to rozjelo. Popravdě, měl jsem trošku strach z výšek ale nebylo to nic hrozného.

Najednou mě Yoongi popadl za boky a posadil si mě na klín. Pousmál jsem se, objal ho kolem krku a víc se na něj natiskl.

Začali jsme se líbat a já se na něm různě kroutil, jelikož mi rukama zajel pod mikinu a tričko. Měl studené ruce ale na jednu stranu to bylo hrozně příjemné.

Tiše jsem zasténal, když začal mnout mé bradavky. Prohl jsem se v zádech a začal se kousat do rtu. Najednou se kolo přestalo hýbat.

"Uh?" Zamrkal jsem a vykoukl ven. Nic moc jsem ale neviděl, jelikož mě Yoongi okamžitě vzal za bradu a zase začal líbat. Zapojil jsem se.

Rozepl jsem mu kalhoty a odtáhl se od něj. Trošku jsem mu je i se spodním prádlem stáhl, takže na mě vykoukla jeho tvrdá chlouba.

Najednou Yoongi z kapsy vytáhl kondom a podal mi ho. Nadzvedl jsem obočí a on se jen zasmal "vždy připraven" Taky jsem se zasmál a kondom mu nasadil.

Poté jsem si sundal kalhoty i s boxerky a obkročmo si na něj sedl. Vzal jsem do ruky jeho chloubu a okamžitě dosedl.

Zasténal jsem a okamžitě začal dosedat. Yoongi mě chytl za zadeček, který začal hladit, mnout a pomáhal mi rychleji dosedat.

Dobře, tohle je ta nejšílenější věc co jsem kdy udělal ale co. Užíval jsem si to a ta představa, že nás může někdo načapat či vidět, byla svým způsobem taky neuvěřitelně vzrušující.

Yoongi mi jednou rukou začal rychle honit. Prohl jsem se v zádech a po chvilce se s hlasitým zasténáním udělal do jeho dlaně.

On se po chvilce udělal do mě, tedy, přesně receno do kondomu. Slezl jsem z něj a on si plný kondom sundal a hodil do menšího koše. Oba jsme se rychle oblékli. Dnešný den je doopravdy úžasný

YO!
ANO! JÁ DOOPRAVDY ŽIJUUUUUU~
Btw určitě vám je jasné, proč nevyšel díl během týdne.... Ne?..... Může za to škola hehehe.
No jo, prostě škola je zlo.
Jinak, přemýšlím nad smutným koncem ale za ten by jste mě asi sežrali co? 😅😅😅
Jak vám jde jinak škola?
Mě zatím dobře ale to je jen začátek, peklo teprve přijde!
MĚJTE SE RÁDI, ROZMNOŽUJTE AAAAAA ČUS!!!!

I Love You Daddy/YoonminKde žijí příběhy. Začni objevovat