Byl to Sehun. Docela mě to překvapilo, nečekal jsem, že přijde. Nervózně jsme polkl a koukl na něj "c-co potřebuješ?" Zamumlal jsem a trošku se začervenal. Měl jsem úplně rozcuchané vlasy, celý krk posetý značkami a na sobě jenom župan. Bože já musel vypadat.
"No... Chtěl jsem tě jen zkontrolovat ale vypadá to, že jsi více než v pořádku" Uchechtl se a koukl na Yoongiho, který tam právě přišel. Oba se na sebe jen ušklíbli
"Oh, že já vás při něčem vyrušil? Tak to se omlouvám~" Zasmál se Sehun a já se na něj zamračil. Ještě se mi bude smát. Však já mu ukážu!
"Sehune hush hush máme s Yoongim práci!" Zamračil jsem se na něj. On se zase zasmál "až budeš Yoongimu kouřit, hlavně se neudus~ Tak se mějte a užijte si to" Zamával nám a odešel. Tssss, perverzní prase to je!
Zavřel jsem za ním dveře, najednou mě Yoongi popadl za boky a natiskl na sebe. Polkl jsem "kde jsme to přestali?" Zavrněl mi do ouška, které mi následně skousl. Tiše jsem vzdychl. Ouško bylo moje citlivé místečko.
Šli, no spíše, Yoongi mě přímo dotáhl do ložnice a hodil na postel. Asi byl hodně nadržený. Tentokrát ze mě ten župan doslova strhl a někam zahodil. Teď jsem pod ním ležel, tak, jak mě Bůh stvořil. Znovu jsem se začal červenat.
"Víš, co je to BDSM?" Zašeptal a já jen zavrtěl hlavou na znamení ne. Něco málo jsem o tom slyšel ale jinak nemám šajna o co jde "hmmmh tak si to potom najdeš ano?" Zavrněl a roztáhl mi od sebe nohy. Jen jsem přikývl. Znovu jsem se začal nehorázně červenat.
Najednou mu začal zvonit telefon. "Kurva už!!" Vykřikl a vytáhl ho, ten telefon a zvedl to. Něco tam chvilku řešil a pak to položil "budu muset odejít BabyBoy~ Ale do hodinky jsem zpátky~" Políbil mě a odešel. Jen jsem tam zůstal ležet, nohy roztažené od sebe, červený jako rajčátko a pohled upřený do stropu..... O bože.....
Good night girls~
Sorry za mou anglictinu, prosím, ignoruje to 😂😂
Btw v příští kapitolce už bude konečně smut 😏😏
Stejně to je jediné, co vás zajímá 😂😂
No nic, já jdu psát, jelikož se nudim a nemůžu usnout~~ ❤
ČTEŠ
I Love You Daddy/Yoonmin
Fanfiction"Vypadáš tak kurevsky šukatelně Babyboy" Zavrněl mi nadrženě do ouška a zmáčkl zadek. Tiše jsem vydechl a sklopil pohled. Rukama jsem jsem mu jemně zatlačil na hruď, abych ho od sebe trošku odtáhl "Y-Yoongi, ne" Špitl jsem ale on si mě na sebe natis...