N-nech toho!

4.5K 192 3
                                    

Polkl jsem a mlčel. Popravdě, tohle opravdu bylo moje pyžamo ale jemu jsem to nechtěl říkat. Ani jsem si nevšiml, že ke mě přišel.

Uvědomil jsem si to, až když mě pevně chytl za bradu a donutil mě se na něj podívat. "Na něco jsem se ptal" Řekl dominantně a mě se začaly třást nohy. Měl jsem pocit, že se mi proměnili v želé

"A-ano" Špitl jsem a očima začal bloudit po okolí a vyhýbal se jeho očím, které mě doslova svlékali. Cítil jsem se tak zvláštně. Motýlci v mém břiše sváděli brutální boj, srdce bušilo jako kdybych právě uběhl maraton, byl jsem rudý jako rak, zrychleně dýchal, čímž se mi nepravidelně zvedal hrudník.

"Copak copak? Vypadáš nějak nervózně Jiminie~" zavrněl a ruce mi přesunul na boky, které začal jemně mnout. Tohle mi moc v sebeovládání nepomohlo. Přivřel jsem oči, jelikož to bylo hrozně příjemné.

Jenže jsem si po chvilce uvědomil, že je tohle špatně. Pravděpodobně mě chce jenom ošukat a potom mě odkopne jako nějaký kus hadru. Chytl jsem ho za ramena a snažil  se ho od sebe odstrčit "n-nech toho" Špitl jsem a on mě pustil.

"Přišel jsi na doučování..... Ne? Tak nechápu, proč mě tady osaháváš" Snažil jsem se znít naštvaně ale popravdě, asi mi to moc nešlo. On je  pokýval hlavou. Šli jsme tedy do mého pokojíku. Udělal jsem nám oboum kakao a začali se učit

Stejně mám takový pocit, že Yoongi přišel, jen aby mě viděl v tomhle, jelikož, ta matematika mu šla skvěle


Dobré ránko všem! (˵ ͡° ͜ʖ ͡°˵)
Jakpak jste se vyspali? Když opomenout to probuzení tak skvěle (˵ ͡° ͜ʖ ͡°˵)
Btw mám hlad, takže si jdu udělat snídani~
Čekejte v tomhle dnu ještě nějaké ty kapitolky (˵ ͡° ͜ʖ ͡°˵)

I Love You Daddy/YoonminKde žijí příběhy. Začni objevovat