Znovu jsem se probudil a byl sám v posteli. Povzdechl jsem si. Měl jsem pocit, že to byl asi jen sen,jenže bolest mého zadečku, když jsem se posadil, mě utvrdila o opaku. Tiše jsem zaklel a postavil se na nohy.
Povzdechl jsem si, oblékl si nějaké random oblečení a šel pomalu dolů. Vešel jsem do kuchyně a zůstal stát ve dveřích. Yoongi tam stál, jen v boxerkách a dělal palačinky. Chápete to?? Yoongi, jen v boxerkách a dělá to nejlepší jídlo světa!
Začal jsem se usmívat jako měsíček na hnoji a pomalu šel k němu "ahoj Yoongi" zamumlal jsem a začal si dělat kávu. Yoongi sebou cukl a podíval se na mě "Víš jak jsem se tě lekl?!" Vyjekl a já se začal smát.
Udělal jsem si kafe a sedl si na židli. Sledoval jsem ho. Přesněji jeho zadek ale to není podstatné. Měl jsem chuť ho po tom na první pohled pevném a měkkém zadečku plácnout ale asi by to nebyl zrovna dobrý nápad hehe.
Kousal jsem se do rtu a sledoval ho. Aaaaaa kašlu na to! Potichu jsem vstal a přešel k němu. Ušklíbl jsem se, natáhl ruku a dal mu silnou ránu přes pravou půlku. Yoongi strnul a já si zase rychle sedl a dělal že jsem nic neudělal.
Najednou se na mě otočil a podíval se na mě. Priaagam že kdyby jsme byli v anime, tak má v očích oheň. Polkl jsem a nevinně se usmál "Jimine..... Co. To. Bylo?" Řekl chladně a ultra sexy hlubokým hlasem.
Otřásl jsem se "P-promiň n-neudržel jsem se" Řekl jsem lehce rozklepaně. Začínal jsem se bát. Najednou se ke mě pomalinku rozešel. Věděl jsem, že jsem v prdeli a můj zadeček asi nedopadne dobře, jelikož jeho pohled mluvil za vše.
YO!
Hehehe trošku pozdě nooooo hehehe
Přísahám! Teď si nadělám několik kapitol a budu vydávat častěji..... Jak mi to tedy škola a učení dovolí 😂😂
Přeci jen, devátá třída adi není zrovna dvakrat lehká. Hlavně matematika 😤😫
Jinak, mám otázku. Chtěli bs jste i pohled Dominanta a.k.a Yoongiho? Ale jakože jenom na smut, jinak by to dále bylo z pohledu Jimina 😊😊😊
ROZMNOŽUJE SE, MĚJTE SE RÁDI AAAAAA ČUUUS!!! ❤
ČTEŠ
I Love You Daddy/Yoonmin
Fiksi Penggemar"Vypadáš tak kurevsky šukatelně Babyboy" Zavrněl mi nadrženě do ouška a zmáčkl zadek. Tiše jsem vydechl a sklopil pohled. Rukama jsem jsem mu jemně zatlačil na hruď, abych ho od sebe trošku odtáhl "Y-Yoongi, ne" Špitl jsem ale on si mě na sebe natis...