Do očí se mi nahrnuly slzy. Na lince seděla nějaká červnovlasá nána, nohy roztažené, Yoongi stál mezi jejíma nohama. Ona měla ruce omotané kolem jeho krku a on naopak kolem jejího pasu. Líbali se, vypadalo to, že se znají dlouho.
Cítil jsem, jak moje srdce puká a rozpadá se na milion malých kousků, které půjdou stěží slepit. Já miloval jsem ho a myslel si... Myslel si že on mě taky. První ošklivý vzlyk, opustil má ústa.
Najednou se na mě otočil a vykulil oči "J-Jimine.. J-já-" Nechtěl jsem ho poslouchat. Nechtěl jsem poslouchat všechny ty lži. Otočil jsem se, a i pres ukrutnou bolest mého posadí, jsem utekl do ložnice.
Lehl jsem si na postel a začal vzlykat. Cítil jsem se zneužitě. Bylo mi ze sebe zle. Jak jen jsem mu mohl propadnout? Proč. Jsem s tou nabídkou souhlasil? Možná pro to, že všichni říkali, že je to dobrý nápad. Od mohl tušit, že je Yoongi jen kurevník?
Najednou se otevřeli dveře a v nich stál on. Otočil jsem se k němu zády a setřel si slzy "n-nechci slyšet n-nic typu N-není to ta tak, jak to vypadá" Zašeptal jsem a stočil se do klubíčka.
Bylo ticho. Myslel jsem, že odešel ale ruka na mých zádech mě přesvědčila o opaku. Začal jsem se lehce třást "Jiminie" Zašeptal a najednou mě objal. Celý jsem ztuhl "mrzí mě to" Jeho dech na mém uchu mu způsobil husí kůži po celém těle.
Otočil jsem se na něj a naše pohledy se střetli. Snažil jsem se v jeho očích najít jakýkoliv náznak lži, jenže jsem tam nic nenašel... Nebo.... Nechtěl najít. Najednou se ke mě přiblížil a jemně mě políbit.
Zase ten pocit motýlů v břiše. Kašlu na to! Objal jsem ho kolem krku a sám spojil naše rty. Začali jsme se líbat. Nejdřív něžně ale potom jsme začali přidávat na rychlosti a dravosti. Po chvilce jsme se od sebe odtáhli a Yoongi ze mě strhl župan a já z něj oblečení.
Obkročmo jsem se na něj posadil a natáhl se pro lubrikat, kterým jsem pozřel jeho chloubu. Na nějakou přípravu jsem kašlal. Vzal tělo jeho penisu do ruky a špičku si nasměroval k memu vstupu, prudcr jsem dosedl, čehož jsem okamžitě zalitoval.
Tělem mi projela ostrá bolest a já vykřikl. Do očí se mi nahrnuly slzy ale i tak jsem začal dosedat. Hned na začátek jsem nasadil rychlé tempo. Yoongi mě chytl za zadeček, který různě hladil, mačkal a pomáhal mi a dosedáním.
Začal jsem hlasitě vzdychat a sténat jeho jméno. Pevně jsem ho chytl za ramena a zaklonil hlavu dozadu. Ústa jsem měl pootevřená a cítil jsem, jak mi z koutku úst teče malý pramínek slin, ale mě to v tu chvíli bylo upřímně jedno.
Najednou mi Yoongi začal honit v rytmu přírazů a mě bylo jasné, že tohle už dlouho nevydržím a taky že ne. Po pár minutách jsem se s hlasitým stenem udělal na Yoongiho hruď a bříško. Po chvilce se mým nitrem rozlehl příjemný, hřejivý pocit.
Opřel jsem si spocené čelo o jeho rameno a snažil se popadnout dech "takže mi je odpuštěno?" Zašeptal po chvilce ticha Yoongi a já jen s menším úsměvem přikývl
Yo!
Jak se máte?
Já v celku dobře
Hehe.....
Ne kecám, nemám daleko od toho, propadnout depresi. Ptáte se proč? Ne? Nikdo? Stejně vám to řeknu.
Š-K-O-L-A
Jakože mě škola osobně nevadí ale...... MATEMATIKA
Předmět, jenž vymyslel sám pán Pekel.
Btw (˵ ͡° ͜ʖ ͡°˵)(˵ ͡° ͜ʖ ͡°˵)(˵ ͡° ͜ʖ ͡°˵)
(˵ ͡° ͜ʖ ͡°˵)(˵ ͡° ͜ʖ ͡°˵)(˵ ͡° ͜ʖ ͡°˵)(˵ ͡° ͜ʖ ͡°˵)
(˵ ͡° ͜ʖ ͡°˵)(˵ ͡° ͜ʖ ͡°˵)(˵ ͡° ͜ʖ ͡°˵)(˵ ͡° ͜ʖ ͡°˵)
(˵ ͡° ͜ʖ ͡°˵)(˵ ͡° ͜ʖ ͡°˵)(˵ ͡° ͜ʖ ͡°˵)(˵ ͡° ͜ʖ ͡°˵)
Rozmnožujte se, mějte se rádi AAAA ČUS!
ČTEŠ
I Love You Daddy/Yoonmin
Fanfiction"Vypadáš tak kurevsky šukatelně Babyboy" Zavrněl mi nadrženě do ouška a zmáčkl zadek. Tiše jsem vydechl a sklopil pohled. Rukama jsem jsem mu jemně zatlačil na hruď, abych ho od sebe trošku odtáhl "Y-Yoongi, ne" Špitl jsem ale on si mě na sebe natis...