Bolí mě prdel

4.4K 156 2
                                    

Probudili mě sluneční paprsky. Něco jsem zamumlal a pomalu otevřel oči. Rozhlédl jsem se. Uh? Kde je Yoongi? Neříkejte, ze se mi to jen zdálo... Pomalu jsem se posadil, což byl ten nejhorší nápad na světě. Tělem mi projela ostrá bolest, začínající v oblasti mého skvostného zadečku.

Okey, takže se mi to aspoň nezdálo. Jakmile jsem rozdýchal prvotní šok a bolest, natáhl jsem se pro telefon, který byl na nočním stolku. Koukl jsem na hodiny a zalapal ok dechu. Bylo půl desáté. Oh díky Bohu, že je dneska sobota, jinak bych to do školy asi nestihl hehe.

Z hluboka jsem se nadechl a pomalu se posadil na kraj postele, vzal si má sebe svůj sexy růžový župan a pomalinku vstal. Hele, když jsem opravdu pomalý a opatrný, tolik to nebolí.

Pomalu jsem se přesunul ke dveřím, které jsem okamžitě otevřel se vešel na chodbu. Tak a teď přijde peklo v podobě schodů. Polkl jsem a když jsem byl jak fyzicky, tak psychicky připraven, šel jsem pomalu ze schodů dolů. Samozřejmě se to neobešlo bez různých nadávek a tak.

Najednou jsem ucítil sladkou vůni. Huh? Že by Yoongi tedy nakonec neodešel? Pomalu jsem vešel do kuchyně. To co jsem viděl, mi navěky otevřelo oči a udělalo přesný obrázek o Yoongim....

Yo! (Tvl asi mám nový pozdrav 😂)
Btw omlouvám se za kapitolu o ničem 😅
Na zvrat ti musíte počkat do další kapitolky~
Btw pt. 2 LIDI! Už přes 500 zhlédnutí! 😱😱😱
Vy jste šílení! A to jsme teprve ve čtvrtině celé knížky! Tedy, jsem si jistý, že to bude mít více jak 20 a možná i přes 30 ale nemůžu s jistotou říct že přes 40.
I když, už mám perfektně vymyšlený konec, takže to vypadá, že možná bude druhý díl tohoto... "Příběhu" Ale uvidíme jak se to bude vyvíjet. Kdyžtak bych nechal otevřený konec ¯\_(ツ)_/¯
No nic, slibuji, že dneska napíšu novou kapitolku ale vydám jí až zítra 😂😂❤
Rozmnožuje se, mějte se rádi AAAA ČUS!!!

I Love You Daddy/YoonminKde žijí příběhy. Začni objevovat