2.8

1.1K 93 70
                                    

05..: Geri zekalı ve malsın

Arda: Ne alaka

05..: Geçen sene nakil aldırmayı düşünüyordun artık siktir olup gitme vaktin geldi

Asya: Ne diyorsun ya?

05..: Eski sevgiline dönecek kadar yüzsüz ve beyinsizsin.

Yaren: Salak mısın sen?

05..: Napıyorsun lan yuva bozan embesil?

Damla: Ney?

05..: Yeter artık bahçede Asya ile oynaşmanı görmek istemiyorum bi gidin artık aq

Furkan: İstemiyorsan bakma

05..: Sevdiceğin Aleyna ile konuşman nasıl geçti sevgili misiniz?

Halil: Ne sevdiceği?

05..: Of tamam kes ya.

Doğukan: Kanki noluyor aq herkesin ağzına sıçmışsın

05..: Çünkü şu soktumun okulunda bi ben mutlu değilim.

1 gün sonra öğle arası, yazardan;

Gençler zil çalınca öğle teneffüsünde sözleştikleri gibi bahçedeki en büyük çardağa gittiler. Aslında herkes okulda grup grup takılıyordu. Ama Okulun Ağası onları bir konuda birleştirmişti.

Çardağa ilk varan Doğukan ve Furkan oldu. Sonra Asya, Eren, Tuğçe ve Yaren geldi. Ardından Arda ve Damla geldi. En geç 5 dakika sonra Halil, Sena, Doruk, Dilara ve Enes de gelmişti.

"Öncelikle geldiğiniz için teşekkür ederim. Konuşmak istediğim bir konu var. Okulun Ağası adında bir kız hepimize mesaj atıyor ve bazılarımızın hayatını bile değiştirdi. Ama her şey yolunda giderken dün birkaçınıza kötü kötü mesajlar atmış. Sonra ben de ona mesaj attım ne oldu diye. Ve dedi ki 'Şu soktumun okulunda bi ben mutlu değilim.' Onun için endişelendim çünkü o kız da bizim okulda. Belki çok yakınımızda. Belki onunla defalarca sohbet ettik ve ben bizi mutlu etmeye çalışan birinin üzgün olmasını istemiyorum." Dedi Doğukan.

"Neresi iyi o kızın? Bana ilk mesaj attığı günden beri işkence ediyor resmen. Tehditler, hakaretler. İyi olmuş oh hep mutsuz kalsın." Diye sinirle konuştu ve kollarını birbirine bağladı Yaren.

"Çünkü sen herkesi kendinden küçük görüp insanları eziyorsun sürekli. O kız sana öyle davranıyor çünkü sen de hep etrafına karşı böylesin. Ama bana iyi davrandı, hatta sevdiğim çocuğa yakın olmam için çabaladı ve komik bir kız bence." Dedi Sena. Son kelimelerini söylerken Doruk'a bakmıştı. Doruk bakışlarını kaçırıp ensesini kaşıdı.

"Ayrıca buradaki birkaç kişinin onun sayesinde sevgilisi var. Yaren o kız seni Furkan'dan ayrılmasaydı, Eren'e dönmezdin. Hepimiz onunla daha mutlu olduğunu biliyoruz." Dedi Damla.

"Birazcık etrafa nefretle gideceğine sakin kalabilirsen, insanlara iyi davranırsan her şey düzelir Yaren. Bak bunu ben söylüyorum. Ayrıca onun bana da bayağı iyiliği dokundu." Dedi Tuğçe ve Doğukan'a baktı. Doğukan ise ona gülümsedi. Evet Tuğçe de birkaç gün önce Yaren'den farksızdı. Ama artık o da normale dönüyordu. O sırada Halil sözü aldı.

"Sanırım benden hoşlanıyor. Kalbini kırmak istemiyorum ama benim sevdiğim var." Ve herkes ona şaşkınlıkla döndü. Tuğçe hariç. Tuğçe zaten biliyordu.

"Nereden biliyorsun ki seni sevdiğini?" Diye sordu Dilara.

"Çünkü Halil'e attığı mesajlar sürekli aşk hayatını sorgulamaktı ve ona attığı ilk mesaj Selam Halil. Yani bize geldiği gibi nefretle yaklaşmamış Halil'e. Ha bir de zaten bana Halil'i sevdiğini söylemişti." Dedi Tuğçe.

"Halil sen kimi seviyorsun ki?" Diye sordu Arda. Halil, 'Salla.' der gibi bir hareket yaptıktan sonra Damla konuştu.

"Aleyna'yı sevdiğin çok belli. Geçen gün onu konuşmaya çağırdın hatta bahçede gördüm." Dedi ve gülümsedi. Halil sessiz kalmayı tercih etti.

"O anonim kızı bulmalıyız. Acaba Halil ona aşıkmış gibi davransa nasıl olur? Kız hemen ortaya çıkar." Dedi Yaren.

"Yaren, kızın duygularıyla oynayamam." Diye homurdandı Halil.

"Peki nasıl bulacağız onu?" Dedi Enes. Aralarında en küçük o sanılabilirdi, çünkü 9. sınıftaydı ama aslında onların yaşındaydı. Fakat okula son aylarda doğduğu için 1 sene geç yazılmakla beraber, bir de 9. Sınıfı tekrarlamıştı.

"Onu bulamazsak kötü şeyler yapacak büyük ihtimal, çünkü morali bozuk ve eli her yere ulaşıyor anlaşılan. Bizim numaralarımızı nasıl bulduğundan bahsetmiyorum bile." Dedi Doruk.

"Bir şey diyeceğim. Numaralarımızı normalde bulamaz, çünkü numaramı bu okuldaki kimseye vermedim. Ama her sene kurulan sınıf grubunda hepimizin numarası var çünkü öğretmenler bu grubu kuruyor ve hepimizi ekliyor duyurular için. Yani demek ki kız 9. Sınıftan beri hepimizin sınıfında oldu. Her sene sınıflar değiştiği için sürekli başkalarıyla aynı sınıfta oldu, herkesin numarasını kaydetti ve kız şu an bizimle aynı yaşta. Yani kız 11. Sınıf." Dedi Eren. Herkes Eren'in zekasını kutladı.

"Tamam o zaman her ipucuyu değerlendireceğiz ve bütün 11. Sınıfları arayıp bu kızı bulacağız." Diye mırıldandı Asya.

"İyi de o zaman ben o kızla hiç aynı sınıfta olmamış oluyorum. Okula geçen sene geldim ve o 10. Sınıfmış o zamanlar. Benim numaramı nasıl buldu da bana mesaj atabildi?" Diye sordu Enes. Herkes ona döndü. Ve Halil sözü devraldı;

"O zaman bu demek oluyor ki o kız önceden senin hayatında olan biriymiş."


Alın size uzun bölüm. Ayrıca bu bölümü beğendim.

okulun ağası • textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin