5.9

706 53 64
                                    

Doğukan: Tuğçe bu ne sinir kızım?

Tuğçe: Ne alaka

Doğukan: Yorumlarda kıza saydırmışsın

Tuğçe: Evet çünkü sana yavşadı?

Doğukan: Ne olmuş yavşadıysa? Herkes bana yavşar mükemmelim çünkü.

Tuğçe: Aptal mısın sen

Tuğçe: Ya buradayım görmüyor musun cidden?

Tuğçe: Bıktım şu umursamazlığından

Doğukan: Anlamadım?

Tuğçe: Al işte

Tuğçe: Seni seviyorum

Tuğçe: Ve sen sanki inadına anlamamazlıktan geliyorsun

(Tuğçe Çevrimdışı)

Doğukan: Noluyo kardeşim bu ne tantana

"Hey dız, bu ne hız?" Diye sordum tuvalete doğru yardıran Tuğçe'ye.

"Tuvalete girdiği anda sinirle bağırdı.

"Ben gerçekten deli olacağım Nisa." Diye cevapladı beni.

"Ne oluyor anlat."

"Ya bu Doğukan anlamıyor abi."

"Neyi anlamıyor?"

"Onu sevdiğimi. Ya da anlamamazlıktan geliyor. Ben neden bir playboy'a aşık oldum ki?"

"Kanka mal o çocuk yani. Hem siz sevgili değil miydiniz?" Diye sordum.

"Yok abi konuşuyoruz öpüşüyoruz flört herhalde sadece. Bir bakıyorum çocuk başka kızlarla gülüşüyor."

"Ben onun ağzına sıçarım merak etme sen." Dedim ve tuvaletten çıktık.

"Doğukan gel bakayım buraya bi?" Dedim 11/C'nin kapısına yaslanarak. Halil ve Arda ile sohbet ediyorlardı.

Halil ile kısa bir süre bakıştıktan sonra gözlerimi çektim. Doğukan yanıma geldi.

"He?"

"Ne yapıyorsun sen kanka?"

"İyiyim oturuyoruz arkadaşlarla sen?"

"Lan onu mu sordum dangalak?" Diye kafasına bir tane geçirdim.

"Tuğçe kankamı oynatıyormuşsun?"

"Nasıl ya?"

"Oğlum kız seni seviyor niye kaçıyorsun kızdan?" Diye sordum.

"Biz normal takılıyoruz sanıyordum ben." Dedi saçını kaşıyarak.

"Saçma sapan konuşma kız seni seviyor sen de onu seviyorsun. Düzgün bir teklif et de kurtulalım hepimiz."

"Kanka ortaokul 6 mısın sen istersen kafasına kokulu silgimden atayım?" Dedi.

"Tamam işte bir şekilde belli et onu sevdiğini. Sevgili olun yeter be!" Diye çirkefleştim.

"Rezil oldun zaa, Halil sen engelli gibi bağırırken sana bakıyordu." Dedi gülerek.

"Bana ne arkadaşım sonuçta niye rezil olayım?" Derken içten çarpılmıştım.

"Hıı biz biliriz o just friends'leri. Shawn ve Camila da friends friends diye geziniyordu şu an birbirlerini götürüyorlar." Dediğine güldüm.

"Neyse beni boşver kendine bak sen." Dedim ve oradan ayrıldım.

"Nisa bu odanın hali ne?" Diye odama girdi annem sinirle. Elinden hiç eksik olmayan kahvesini içiyordu aynı zamanda.

"Ne varmış odamda?" Diye sordum.

"Görmüyor musun tozlar uçuşuyor ıyyy pis kız derler sana arkadaşların havalandır odanı." Dedi camı açarak. Anne kahvene ne kattılar senin.

"Ayrıca Semra karısı geliyor bugün bize kocasıyla. Ay o kadını da hiç sevmiyorum ama ne yapayım kocişim için katlanacağım. Hem babanın yeni aldığı alyansla hava atarım hahahay." Diye kendi kendine konuşup kendi söylediği şeye güldü.

"Anne deli misin?"

"Sus be. Onlar geldiğinde seni bu evde görmeyeceğim git arkadaşlarınla buluş bir şeyler yap. Zaten temizlik şirketi geliyor git şu an evde görmeyeyim seni." Dedi.

"Of ben çıkmak istemiyorum bugün evden." Diye mızmızlandım.

Gözlerini kısıp dudaklarını iyice büzerek bana s2ci bir bakış attı.

"Hem sen Semra ablayı sevmiyorsun yine de evimize geliyor ne alaka?"

"Of hep babanın işleri işte. Yemeğe çağırmış kocasını." Dedi.

"Tamam." Deyip uyumak için gözlerimi kapatmıştım ki annem yorganımı anasının şeyine savurdu.

"Çık git evden al şu parayı hadi bir de seninle uğraşmayım."

Napıyonuz aQ • WhatsApp Grubu

Nisa: Gençler

Nisa: Annem beni evden kovdu

Nisa: Buluşalım

Nisa: Yalnız başıma bırakmayın beni

Yaren: Ya kuzum ben müsait değilim birkaç saat sonra da Eren ile buluşacağız ama istersen yanımıza gel

Nisa: Yok ya aranıza girmeyim zjahshjansnz

Doğukan: Ben de anannemlerdeyim

Damla: Vallaha cidden inanmayacak olabilirsin ama ben de düğündeyim jznabskaba

Nisa: Tamam olmadı parka gider çekirdek kola yaparım.

Tam da dediğim gibi gittim bir oyun parkına bu soğukta, çekirdek paketiyle ve kolayla. Bir salıncağa oturup yıkık gibi sallanırken aynı zamanda çekirdek çitliyordum. Biraz telefonumda dolandım. Park bomboştu. Anne kızını burada fondipleseler ne yapacaksın?

"Cidden parktasın ve çekirdek ve kola yapıyorsun." Diye bir ses duydum. Sese döndüğümde şok geçirdim.

"Sen niye geldin?"

"Seni yalnız bırakmak istemedim." Dedi yanımdaki salıncağa oturarak.

Elimdeki paketten onun eline birazcık çekirdek döktüm ve o da çitlemeye başladı.

"Bugün Doğukan ile ne konuştun?" Diye sordu Halil.

"Tuğçe ile ilgili." Diye kısaca yanıt verdim.

"İkisi de birbirini seviyor ama birlikte olmuyorlar?" Dedi sorar gibi.

Kafamı salladım karşıya bakarak.

"Tıpkı bizim gibi." Dedi. Derin bir nefes aldım.

"Ya ne demezsin." Dedim.

"Neyse, şu an bunları konuşmak doğru değil, bir anlaşma yaptık. Şu an arkadaşın olarak yanındayım. Her ne kadar istemesem de." Dedi.

Of sokarım arkadaşlığına diyerek çekirdek ve kolamı yere koyarak salıncaktan atladım ve Halil'in yanaklarından tutup dudağına uzandım.

Sonunda diyenler

Nisa'yla yeni erkek gelsin diyenler

Üzgünüm ama 2. Seçenek olmayacak nihahaha.

okulun ağası • textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin