"Çocuklar şimdi bu çadırları gösterdiğimiz gibi yapacaksınız." Hay sokucam artık senin çocuklarına ya.
Erkekler beden hocasının çadırı kurmaya başlaması ile hocanın yaptığı şeyleri yapmaya başladılar. Tikican kızlar ise çadırını yapması için erkeklerin yanına gidip yardım istiyordu.
Örneğin: Yaren, Damla, Dilara, Sena.
Bu sırada Tuğçe planımızı hayata geçirmek için Mert'in yanına gitti. Doğukan hemen yan tarafımda çadırıyla uğraşıyordu. Tuğçe ve Mert de onları duyacağımız yakınlıktaydı. Tuğçe bağıra bağıra konuşup bütün herkese sesini duyurmaktan çekinmedi.
"Mert'ciğim ya, çadırımı yapmaya yardım eder misin?" Bunu söylerken Doğukan'a bakması da ayrı bir mallıktı.
'ANLAYACAK AQ SALA' diye sessizce bağırdım Tuğçe'ye. Bir ara sessizce bağırmak nasıl olur öğretirim size.
Allah'tan Doğukan o sıra çadırıyla içli dışlı olduğu için Tuğçe'nin ona baktığını görmemişti. Fakat Tuğçe'nin sesini duyan Doğukan oraya doğru dönmüştü.
"Tabii yaparım Tuğçe." Dedi yavşak Mert.
"Şimdi şu demirle dalacağım pezevengin çocuğuna." Diye sessizce konuştu Doğukan. Piçimsi bir gülümseme ile ona döndüm.
"Ne oldu kıskandın mı?" Derken sesim sinsi sinsi çıkmıştı. Sanki şu an evin gıcık kızı gibiydim. Selena'daki Kıvılcım misali.
"Neyi kıskanacağım, kimi kıskanacağım? Sivrisineğe diyordum ben vız vız kafamın üstünde geziyor sokacağım belasına."
"Kanka Kasım ayındayız."
"Olsun kızım burası dağlık alan yani her türlü sinek olur burada. Neyse biz neyin tartışmasını yapıyoruz benim çadır yapmam lazım." Dedi ve çadırıyla cebelleşmeye devam etti.
Allah'tan bizim çadırı birazdan Yaren Eren'e yaptıracaktı. Çünkü boş boş insanları izlemekten başka bir şey yapmıyordum. Halil'in ve Eren'in çadırı 4 el ile hızla bittiğinde, Eren bizim çadıra doğru ilerlemeye başladı. Ben de Halil'in yanında bittim direkt.
"Aferin yaptın mı kaslı kollarınla çadırı?" Diye takıldım Halil'e. İçimde nedensiz bir neşelilik vardı.
"Demek kaslı kollarım var?" Dedi ve kolunu şişirip kasını gösterdi.
"Yok be cılız bir şeysin ağlama diye dedim ben." Diye kıvırdım.
"Ben mi cılızım?" Diyip anlık bir hareket ile kucağına aldı beni. Ağzımdan küçük bir çığlık çıktı gülerek.
"Çocuklar napayasınaz? Çadır yapmanız bitti miğğ? Burada bebekler gibi oynuyosanağzz?" Tarihçinin gelip bize saçma sapan konuşmasıyla Halil'in kucağından indim.
"Hocam gördüğünüz üzere bitti çadırlar yani ev dikmiyoruz burada." Diye söylendim.
"Sen ne diyasan? Bir daha mı uzaklaştırma istiyorsağn yavruğm?" Dedi hoca. Hocam bas git artık ne diyonuz ya.
"Aygül tatlım! Gel bak mangala başlıyoruz canım!" Diye tarihçiye seslenen müdür yardımcısı hayatımı kurtarmıştı. Manyak karı git şuradan ateşim çıktı burada.
"Ay tamam canam geliyorağm." Hadi sg.
Halil'in gülmesi ile omzuna kısa bir vuruştan sonra ben de güldüm.
"Çadıra gir bak bakayım nasıl yapmışım?" Diye sordu Halil ve sazan gibi girdim çadıra.
Çadırların içi büyüktü. Yere oturdum. Gece çadıra böcek girerse altıma ederdim ama bulunduğumuz ortama ayı inse uyumaya devam ederdim.
"Çok güzel olmuş çadır aferin çocuğum." Diye dalga geçtim Halil'le.
Fakat gavur Halil oturduğum yerde beni geriye doğru itti ve yatar pozisyona geldim. Sonra bir ayağını diğer tarafıma atıp oturur gibi oldu. Yüzü bana dönüktü. Ellerimi de tuttu.
Aha vallaha tecavüz edecek.
Aile var koçum ayrıl.
Yine çığlık atarcasına gülerken ellerinden kurtulmaya çalıştım.
"Ya hayvan kalk öldüm burada." Dedim gülerek. Üstüme oturmuyordu sadece iki bacağıyla beni araya sıkıştırmıştı ama olduğumuz pozisyondan utanmıştım.
Annem de şu an doğayı gezip keşif yaptığımı zannediyor aQ.
Eğilip dudaklarımdan öpmeye başladığında aha dedim bu niyeti bozmuş.
Gülerek karşılık verirken çadırın fermuarının cart diye açılma sesi geldi ve Halil bir anda kendini yan tarafa attı. Ben de doğruldum.
"Yuh işi pişirmeye mi geldiniz lan buraya?" Dedi Eren. Gözlerimi kaçırıp ayağa kalktım.
"Tamam lan utanmayın biz de bu yollardan geçtik Yaren'le. Hadi mangal hazır gelin." Dedi ve çadırdan çıktı. Ufak bir sinirle Halil'e baktım. O da öpücük attı. 'Tövbe estağfurullah' der gibi elimi havaya kaldırıp çadırdan çıktım.
Alanda toplaştık ve hocalar herkese et dağıttı.
Yemeklerimizi yerken hocalar saçma sapan yaşam hikayelerini anlatıyordu ve komikmiş gibi kendi kendilerine yarılıyorlardı. Biz de cringe geçirdiğimiz için gülüyorduk.
Yol yorgunu olduğumuz için hocalar direkt bizi çadırlara gönderdi. Ama kendileri gol kenarında çay kahve sigara yapıyorlardı. Iy.
Yaren ile birlikte çadırımıza geçtik.
Yatarken telefonumla oynamaya başladım. Biraz gözlerim yorulunca gözlerimi kapattım. Biraz zaman geçmişti ki çadır dışardan biri tarafından açıldı.
Uyurken rahat bırakın bari kardeşim.
"Nisa hadi git." Başımın belası Eren bunu söylerken aynı anda çadıra girmiş kalkmam için beni yavaşça tekmeliyordu.
"Ne oldu ya ne alaka git şuradan." Diye saçmaladım.
"Of hadi git Yaren ile uyuyacağım ben. Elime bir fırsat geçmiş ayda yılda bir." Dedi Eren. Bu sırada Yaren ona gülerek bakmıştı.
"Pis misiniz siz ya. Yaren sen bir şey de bari."
"Vallaha kanka Eren doğru söylüyor hadi git canım kankim." Diye kovdu beni.
"Nerede yatayım ben çöpte mi kalacağım anasını satayım." Diye söylendim ayağa kalkarken.
"Halil'in yanına git boşaldı orası."
"Yok anasının nikahı." Dedim.
"Hadi hadi." Dedi Eren.
"Ben şu kenara kıvrılsam? Vallaha gıkım çıkmaz gözlerimi de açmam sesiniz de rahatsız etmez be-" canım arkadaşlarım beni dışarı itince tökezleyip son anda düşmekten kurtuldum ve çadırın içine doğru sikici bakışlar attım. Onlar da bana tepki olarak çadırın fermuarını kapattı.
İnşallah tarihçi sizi yakalar da mal gibi kalırsınız.
Halil'in çadırına giderken hocalar hala sohbet muhabbet edip 83282847. Çaylarını içiyorlardı. Yeter amk çay kanseri olacaksınız.
Sessiz olmaya çalışarak Halil'in çadırına ilerledim ve çadır fermuarını tuttum.
Hadi bismillah.
•
Sanki başka bir şey yapmaya gidiyon Nisa az sakin ol xjanebkzansnsmdman
Yeni bir kurgu gelecek bu kitap bittikten sonra yine texting ve fanfiction gibimsi.
Glee'den Blaine Anderson başrol olacak kitapta büyük ihtimal tanımıyorsunuz ama okursunuz güveniyorum ben size KENWJSKANDJSKS
ŞİMDİ OKUDUĞUN
okulun ağası • texting
Short StoryOkulu birbirine katan bir kız. Kendini Okulun Ağası olarak tanıtan kız herkese mesaj atıyor. Oynat bakalım. Kapak: @GeceWeasley